Gezondheid alle pijlers

gênant moment

14-02-2014 19:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

wat me vandaag is overkomen is echt erg gênant maar ik wil het toch ergens delen. Ik stond vanmiddag op weg naar huis in de file en moest enorm plassen. Zo erg zelf dat ik het niet meer kon ophouden. Ik heb in mijn auto in mijn broek geplast. Dit heb ik nog nooit eerder gehad maar ik kon echt geen kan meer op. Heeft iemand anders dit wel een gehad ?

Jolijn
quote:tjjjjjemig schreef op 14 februari 2014 @ 19:34:

Sorry, maar maak je speciaal hiervoor een topic aan en meld je je hier speciaal voor aan? Ik verdenk een TO er dan stiekem van dat hij/ zij heel opgewonden achter de computer zit, genietend van het ene na het andere hilarische plas- of poepverhaal... Of ben ik nu te achterdochtig?Nee hoor, ik denk hetzelfde.
Ik denk het ook. Staat er in mijn ogen net iets te 'verlekkerd' ofzo.
quote:tejita schreef op 14 februari 2014 @ 19:40:

[...]

Dat doet mij denken aan een filmje op YouTube waar iemand denkt ook een scheet te laten in de jacuzzi Welk filmpje?
Ja gênant moment van de week. Ik wou bij de foto kiosk een foto printen vanaf m'n iPhone, en ik wist niet wat ik moest doen om het goed af te printen, dus riep ik de medewerkster erbij, stond inmiddels een flinke rij achter me, wat doet de medewerkster: opent mijn volledige filmrol en laat daar net hele 'sexy, te sexy' foto's van mij in staan, en blijkbaar zag de helft van de rij achter mij die foto's, pfff shame on me, goeie les voor de volgende keer: alle sexyheid in een apart album zetten.
quote:Biebeliee schreef op vrijdag 14 februari 2014 19:39 Ik heb wel eens zo erg krampen gehad dat ik op een verlaten weggetje gestopt ben om in de berm te poepen

Gelukkig was het donker er was er lang gras om af te vegen. Hahaha buikpijn van t lachen hier, ik ga stuk gewoon
Oei Kreeft, toch niet topless ofzo?
quote:Wageningen1985 schreef op vrijdag 14 februari 2014 21:40 Oei Kreeft, toch niet topless ofzo?Nee met hele spannende lingerie echt beetje playboy achtig
Biebel pulled a bear grylls
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:winkelfanaat schreef op 14 februari 2014 @ 21:16:

[...]

Welk filmpje?

The hot tub incident.

Hoe genant
quote:tejita schreef op 14 februari 2014 @ 21:52:

[...]

The hot tub incident.

Hoe genant Gezien. Zou het echt zijn?
quote:Dipper schreef op 14 februari 2014 @ 21:14:

Ik denk het ook. Staat er in mijn ogen net iets te 'verlekkerd' ofzo.

Ja, en het doet me ook iets teveel denken aan deze TO:

In mijn broek plassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven