Gezondheid alle pijlers

PMS en pijn bij vrijen

17-02-2014 12:04 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Er staan al veel topics over PMS op het forum, maar ik vind nergens een onderwerp die lijkt op mijn klachten vandaar dat ik een nieuwe aanmaak.

Ik vroeg me af of iemand hier tijdens de PMS-tijd (die bij mij al 10 dagen voor mijn menstruatie begint helaas....) ook last heeft van pijn bij het vrijen?

Naast alle andere psychische klachten en gevoelige tepels e.d. heb ik elke maand een heel gevoelige buik. Door de dag heen is het niet echt pijnlijk, maar ik voel de hele tijd door mijn buik (net of je een te volle maag hebt, maar dan in je onderbuik).

Bij plotseling gaan zitten doet het echt pijn en bij het stoten tijdens het vrijen ook. Waarschijnlijk door aanraking van mijn baarmoedermond.

Ik ben bij de gynaecoloog geweest en hij zegt dat dat bij PMS hoort. Ik heb hier Duphaston voor gekregen en ik hoop heel erg dat dit gaat werken, maar voorlopig (na 1 cyclus) werkt het nog niet.

Kent iemand dit, hebben jullie deze klachten ook tijdens PMS en wat doen jullie hieraan?
Je baarmoeder zakt altijd iets naar beneden rondom de menstruatie, vandaar dat je baarmoeder gevoeliger is.

Je zou bv andere standjes kunnen proberen waarbij je partner niet je baarmoedermond raakt.
Dank je wel voor je reactie.

Dat de baarmoeder zakt weet ik, maar eigenlijk gaat het met niet een standje goed.
Ik neem aan dat de gyn gecontroleerd heeft dat je geen vleesboom hebt?
Hmmm, als ik last van PMS heb wordt er sowieso niet gesekst

Beter is dan een héééééél eind bij mij uit de buurt blijven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@ doemaarzonnebloemen: nee daar heeft hij het niet over gehad....Maar hij heeft wel een echo gemaakt, dus ik neem aan dat hij het dan wel gezien zou hebben.

@ summerdance: tja dat is ook weer zowat. Maar dat komt zo te horen niet door lichamelijke klachten :-)
Hoi sunandbeach, hoe gaat het nu met de duphaston? Boek je resultaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven