witte werkster

17-02-2014 16:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik hebben een hekel aan het huishouden. We zijn inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat dan iemand anders het moet doen We willen dus een werkster en dat willen we legaal, met goede arbeidsvoorwaarden, pensioenopbouw, etc. Maar waar kunnen we iemand vinden?

Als ik google kom ik allerlei bemiddelingssites tegen, maar hoe betrouwbaar zijn die? Kortom, ik heb ervaringen nodig. Wie heeft een witte werkster en waar heb je haar vandaan?
Geen antwoord op jouw vraag, maar...

Een werkster mag je "zwart" uitbetalen. Wanneer de hulp niet meer dan 3 dagen werkt, mag je netto uitbetalen (zie regeling dienstverlening aan huis op www.belastingdienst.nl)
Ik woon niet op een landgoed en we hebben de boel ook niet zo erg laten vervuilen, dus 3 dagen per week haal ik echt niet

Dus dan zou ik eventueel ook gewoon zomaar iemand kunnen inhuren. Dank je wel, dit is interessante informatie. De vraag blijft dan alsnog staan waar je een betrouwbaar iemand vindt.
Viavia. Mensen in de buurt vragen of zij iemand weten. Succes!
Welke regio
In welke regio woon je?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Randstad. Als ik zeg waar ik precies woon, ben ik bang dat ik nickharakiri moet plegen en ik ben nogal gehecht aan deze nick
Discriminatie vind ik het!
Viaviaa is de beste manier. Als anderen tevreden zijn, zul jij dat waarschijnlijk ook zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven