Entertainment alle pijlers

De Olympische Spelen!

08-08-2008 17:19 2293 berichten
Alle reacties Link kopieren
En, wie heeft de opening gezien?? Heb het grotendeels gevolgd, behalve de intocht van alle ploegen (beetje erg langdradig). Maar een zeeeeeer spectaculaire opening en af en toe een kippevel momentje

Ga jij de Olympische Spelen volgen? Wat is je favoriete onderdeel? Wie zijn de leukste sporters?

Ben er zelf nog niet helemaal overuit. Vind het turnen en zwemmen (de verschillende variaties: schoonspringen, afstanden zwemmen, turntoestellen en op de mat etc) het leukst om te kijken. Dus wie weet zie ik daar nog wat van. Ga er niet speicaal voor zitten.
Mooi oranje weer, dat podium.
Johan Olaf Kos twittert dat de Noren vast toch stiekem wel eens een plak hadden kunnen krijgen. Pedersen had de tijd van Bob kunnen rijden... Tja, maar als je niet meedoet....

Nu vrijdag de ploegenachtervolging!
Tja zeg, dan moeten ze meedoen!
Ja maar daar is Koss toch ook juist pissig over? Terecht, lijkt me.
Gelukkig weer een Oranjepodium.

Koss was kwaad dat de Noren niet meededen en nu zegt hij dit. Zeikerd.
Gewoon stom van die Noren.
Ik vind Koss geen zeikerd. De Noren die niet meedoen wel.
quote:steph schreef op 18 februari 2014 @ 17:00:

Koss was kwaad dat de Noren niet meededen en nu zegt hij dit. Zeikerd.

Koss heeft gelijk. De Noren hadden gewoon moeten meerijden. Voor het eerst sinds 22 jaar dat ze niet mee doen.

En zo kort voor de wedstrijden afzeggen zonder invaller vind ik ook niet kunnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou staat Sven te vertellen dat hij geblesseerd is aan zijn rug.
There is no always forever...just this...
quote:Tauriel schreef op 18 februari 2014 @ 17:04:

Nou staat Sven te vertellen dat hij geblesseerd is aan zijn rug.Ja maar al langer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Tauriel schreef op 18 februari 2014 @ 17:04:

Nou staat Sven te vertellen dat hij geblesseerd is aan zijn rug.Beetje laat om te vermelden. Hadden ze ook voor de race kunnen zeggen.
Ja, hij heeft er al wel vaker last van gehad inderdaad. Maar wel waardeloos voor hem dat het dan net nu ook weer opspeelt.
There is no always forever...just this...
Maar hij zegt dat dat geen excuus mag zijn, hij zegt ook zelf dat je als topsporter er gewoon voor moet zorgen dat je topfit bent.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 18 februari 2014 @ 17:00:

Ik vind Koss geen zeikerd. De Noren die niet meedoen wel.Ik heb zojuist zijn tweets gelezen. Koss is wel sportief en feliciteerd de Nederlanders. Misschien hadden, als ze mee hadden gedaan, zelfs slechter geschaatst. Lee is het ook niet gelukt en die is ook goed (vandaag alleen niet).
Komt ie nu mee...
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Of hij het nu voor of na de race had gezegd maakt volgens mij niet uit.

Zegt hij het van te voren krijg je gezeik dat hij zich vast aan het indekken is voor verlies en achteraf is het een excuus.
Snap wel dat hij dat niet van te voren zegt. En ook niet had gezegd wanneer hij wel goud had gehaald.
En hij gebruikt het ook niet als een excuus. Hij geeft aan dat de tijd van Bergsma super is en dat hij die tijd in goede doen waarschijnlijk ook niet zou kunnen rijden.
quote:steph schreef op 18 februari 2014 @ 17:00:

Koss was kwaad dat de Noren niet meededen en nu zegt hij dit. Zeikerd. waarom is Koss nou weer een zeikerd? Hij zegt toch juist dat de Noren gewoon mee hadden moeten doen en dat hun motivatie zuigt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik vond dat hij heel sportief reageerde!

Die coach
Grappige coach.
Last van zijn rug......

Als hij goud had gehad had je hem niet over zijn rug gehoord.
Nah, kan me voorstellen dat Sven niet eerder begon over zijn rug, is al demotiverend genoeg.
Kom op. Sven dacht vantevoren met deze tijd gewoon goud te winnen. Nu was er iemand sneller en ineens ligt het aan zijn rug?
Bob! Wist niet eens dat ie al 37 is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven