Gezondheid alle pijlers

nu bijna een week hoofdpijn

18-02-2014 19:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds vorige week woensdag constant hoofdpijn, en ja ik weet het, ik had allang naar de dokter moeten gaan, maar..

Ik heb al zo ongeveer vanaf mijn pubertijd vaak hoofdpijn, ben hiervoor twee keer naar de dokter geweest en de laatste keer zelfs naar de manuele therapie omdat de dokter dacht dat mijn nek vast zat en dat daardoor de hoofdpijn kwam.

Vaak neem ik een paracetamol en dan gaat het wel over, soms ook niet.

Nu voelde ik mij vorige week een beetje grieperig en kreeg ik hoofdpijn, andere hoofdpijn dan dat ik eerst had. Deze begon woensdag en heeft tot zaterdag geduurd, zondag heb ik geen hoofdpijn gehad. Maar sinds gister weer en nu nog steeds.

Het is echt een hele erge druk die ik op mijn hoofd voel, ik word er slaperig van en kan mij niet meer concentreren op school. (Ben 20 jaar), duizelig, misselijk.

Nu bel ik morgen de dokter want ik ben er zat van steeds..

Het was vanmiddag zelfs zo erg dat ik wel kon huilen van de pijn, ik was er zo klaar mee..

Ik heb alleen geen vertrouwen er in, hij kan mij weer doorverwijzen naar weet ik veel, het helpt even. Maar ik geloof niet dat de hoofdpijn ooit voor altijd weg gaat..

Wat kan dit zijn? Hebben jullie tips?
Zouden het niet je holtes kunnen zijn? Ik had afgelopen week ook knallende koppijn, vier dagen, heb ook gehuild vd pijn, maar stomen gewoon met water, en zoutoplossing snuiven heeft heel erg geholpen! Snot zorgt ook voor druk in je hoofd, niet te harden die pijn!
Migraine? Zit je aan de pil en in je stopweek? Ik had daar last van als ik in mijn stopweek zat, ben gestopt nu en nergens meer last van! Wat misschien wel helpt: ibuprofen, en daarna gelijk een kinderbueno of iets anders zoets eten, neemt het sneller op in je bloed, en rustig op bed liggen met je armen langs je lichaam! Sterkte ermee to!! Weet hoe naar het is! X ime
Migraine?

Ben je ook verkouden of geweest?
Ik heb nooit migraine gehad.

Verkouden ben ik niet geweest.

Toevallig zat ik wel in de stopweek en gisteren ben ik weer begonnen maar ik denk niet dat het daardoor komt..
quote:desyyyy schreef op dinsdag 18 februari 2014 20:13 Ik heb nooit migraine gehad.

Verkouden ben ik niet geweest.

Toevallig zat ik wel in de stopweek en gisteren ben ik weer begonnen maar ik denk niet dat het daardoor komt.. Migraine kan zomaar op zetten , ook zonder dat je er ooit last van gehad hebt!
Bij migraine kun je toch geen licht zien? Dat kan ik wel gewoon...
spanningshoofdpijn. ik heb drie maanden lang non stop met hoofdpijn gelopen. k ben daarvoor naar neuroloog gestuurd maar is helaas chronisch. wat mij geholpen heeft is reiki. maar goed daar moet je open voorstaan. in elk geval veel sterkte en hopelijk ben je er snel vanaf. want hoofdpijn sucks,..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven