Seksprobleem

19-02-2014 15:18 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een beetje een rare titel, ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met seks. Daarentegen zelfs, ik vind het heerlijk, krijg er niet genoeg van en dat is misschien een beetje mijn probleem en misschien ook dat van mijn bedpartners.

Ik was al erg vroeg seksueel actief, maar van de 'jochies' van mijn eigen leeftijd hoefde ik niks te weten. Mijn eerste vriend was dan ook 11 jaar ouder en werkte op mijn middelbare school. Het moest daarom allemaal een beetje stiekem, maar we waren zo verliefd op elkaar. Hij heeft een andere baan genomen en we hebben 2.5 jaar een top relatie gehad. Dit ging natuurlijk uit, ik wou me niet op die leeftijd al mijn hele leven gaan binden aan één iemand.

En toen kwam het, ons seksleven was erg goed en dat was ook hetgeen wat ik miste. De 'jochies' van mijn leeftijd waren nog steeds niet interessant en ik wou niet dat iedereen wist hoe veel ik van seks hou. Het stiekeme beviel me wel.

Om het verhaal niet te lang te maken gooi ik hier de statistieken maar neer dan zijn we er allemaal vanaf.

2 relaties van één jaar, met jongens van mijn eigen leeftijd, 3/4 jaar ouder.

6 affaires, waarvan 3 werkzaam op mijn middelbare school (2 single, 1 gescheiden) en 3 mannen (allen samenwonend, 2 met kinderen).

Dit zijn mensen waarmee ik meerdere keren seks heb gehad. Ik laat zoenen en andere dingen maar achterwege anders word het te veel.

Ik walg van mezelf als ik het zo lees. Hoe heb ik dat ooit kunnen doen, ik ben verdomme 23.

Maar ik weet zo goed hoe ik het heb kunnen doen. Ik weet zo goed dat het op zijn zachts gezegd 'niet handig' is. Het is allemaal ook nog niks waard, enkel lust geen liefde.

Waarom schrijf ik dit überhaupt allemaal op?

Het moet stoppen, maar ik kan het niet alleen. Ik ben klaar met de leugens en het moet afgelopen zijn voordat ik iemand echt pijn doe. Ik heb dan ook in december het contact verbroken met de enige man, samenwonend, waar ik nog een affaire mee had.

Van het weekend is dit echter weer opnieuw begonnen. Ik heb ruzie gehad met mijn vaste scharrel en dat was over, man in kwestie kwam hier na 1.5 halve week achter en daar was het whatsappcontact weer. Het enige wat ik nog dacht was seks, seks, seks. Ik was koortsig, trillerig.Het is geen SOA, ik ben niet zwanger, het leken wel ontwenningsverschijnselen.

Ik wilde niet naar hem toe, maar diezelfde avond lag ik op zijn keukentafel en nam hij mij zo hard. Het voelde zo goed, dat had ik nodig. Het was zo'n opluchting, ik kon er weer tegenaan.

Maar ik wil het niet, het kan niet zo doorgaan, maar ik merk dat ik gewoon slecht functioneer zonder seks.

Ik wil een gewone relatie en normaal met seks kunnen omgaan, het ging een tijdje goed, maar ik ga weer de fout in.

What to do?
... high heels and a bad attitude
Gewoon leuke niet gebonden mannen vinden?

Van seks houden is toch niet zo slecht?
Algehele onthouding?
Wellicht leer ik nog iets bij van jouw topic, want ik zie het probleem niet echt...

Als je eens wist hoeveel vrouwen 'jaloers zijn' omdat jij doet wat zij niet durven. Jij weet met je 23 al zo ongeveer wat je lekker vind en wat je 'in bed' wil. Nee, walging of sletvrees is mijns inziens niet nodig. Of het nou 8 of 24 mannen waren tot heden, lekker belangrijk...

Er zijn genoeg mannen, single mannen of in een open relatie levende mannen, die je graag leren kennen. Dan zijn de leugens niet meer nodig.

Of je aan seks verslaafd bent kun alleen jijzelf aangeven, dit kun je wellicht met de ggz-medewerkster bij de huisarts bespreken. Hij/zij kan je ook beter adviseren 'what to do'...
quote:leather schreef op 19 februari 2014 @ 15:18:ik heb eigenlijk helemaal geen problemen met seks. Daarentegen zelfs, ik vind het heerlijk, krijg er niet genoeg van [..] Het enige wat ik nog dacht was seks, seks, seks. Ik was koortsig, trillerig. Het is geen SOA, ik ben niet zwanger, het leken wel ontwenningsverschijnselen. [...] Ik wil een gewone relatie en normaal met seks kunnen omgaanKlinkt obsessief, compulsief en dwangmatig verslavend idd.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:choilleich schreef op 19 februari 2014 @ 15:32:

Wellicht leer ik nog iets bij van jouw topic, want ik zie het probleem niet echt...

Als je eens wist hoeveel vrouwen 'jaloers zijn' omdat jij doet wat zij niet durven. Jij weet met je 23 al zo ongeveer wat je lekker vind en wat je 'in bed' wil. Nee, walging of sletvrees is mijns inziens niet nodig. Of het nou 8 of 24 mannen waren tot heden, lekker belangrijk...

Er zijn genoeg mannen, single mannen of in een open relatie levende mannen, die je graag leren kennen. Dan zijn de leugens niet meer nodig.

Of je aan seks verslaafd bent kun alleen jijzelf aangeven, dit kun je wellicht met de ggz-medewerkster bij de huisarts bespreken. Hij/zij kan je ook beter adviseren 'what to do'...+1
Delen doe je samen
quote:choilleich schreef op 19 februari 2014 @ 15:32:

Of je aan seks verslaafd bent kun alleen jijzelf aangeven, dit kun je wellicht met de ggz-medewerkster bij de huisarts bespreken. Hij/zij kan je ook beter adviseren 'what to do'...

Zo kun je het idd ook opvatten en uhm.. bedankt denk ik.

Het zijn alleen de mensen die ik erin meesleep. En dan bedoel ik de andere kant die ik niet zie, kindjes, vriendin, etc.

Ze hebben zo veel te verliezen en dat weten ze zelf ook heel goed. En ik denk dat het daardoor is dat ik me dan echt kan verliezen in zoiets een soort diep vertrouwen omdat er veel op het spel staat.

Dat is misschien ook de reden waarom mijn gewone relaties niet werkten. Ik vertrouwde ze niet, durfde niet compleet mezelf te zijn. Wat ik in 'de affaires' wel kon. Who are they gonna tell, right?

Ook was de seks zo veel beter, grenslozer als je het zo wil noemen. Veel meer passie en lust, een uitlaatklep.

Mijn ervaringen met single mannen zijn wat dat betreft zo veel slechter. Meteen jaloers en claimerig, ze willen té graag. Overeager, I guess. Of juist precies het tegenovergestelde, geen moeite willen doen. Mega ego en denken dat het allemaal maar vanzelf komt.

Iets wat maakt dat ik er meteen op uitgekeken ben.
Persoonlijk vind ik het niet zo erg klinken hoor! Zou alleen de gebonden mannen mijden. Is een leuke ongebonden SV niets voor jou? Op je 23e mag je natuurlijk best nog wel even 'rondsletten'
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Als jij alleen jezelf bent, of denkt dat te zijn, met gebonden mannen, dan wordt het tijd voor een rondje psych. Of je bezeert jezelf of een ander.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Klinkt helemaal niet zo erg hoor. Je houdt van seks, alleen maar fijn toch! Zou alleen misschien ingebonden mannen kiezen. Zijn er vast genoeg.
Eeh ongebonden, ingebonden is wat apart
Kan het zijn Leather dat jij jezelf zo grenzeloos verliest in affaires om anderen op afstand van de echte Leather te houden?

Een gebonden man zal nooit zo de diepte met jou ingaan en/of iets van een toekomst met jou opbouwen.

Jij blijft in een affaire altijd veilig op afstand, hoeft niet jezelf te zijn en kan de 'seksverslaafde' rol aannemen.

Wat jij beschrijft lijkt toneelspel ter zelfbescherming uit angst kwetsbaar te worden.

quote:leather schreef op 19 februari 2014 @ 15:18:Ik walg van mezelf als ik het zo lees. Hoe heb ik dat ooit kunnen doen, ik ben verdomme 23. [...] Het is allemaal ook nog niks waard, enkel lust geen liefde. [..] Het moet stoppen, maar ik kan het niet alleen. Ik ben klaar met de leugens en het moet afgelopen zijn voordat ik iemand echt pijn doe. [...] Ik wil een gewone relatie en normaal met seks kunnen omgaan

Je zegt het zelf al.

Als jij wilt stoppen met walgen over jouw eigen gedag, daarentegen liefde en een stabiele relatie wilt zul jij toch achter die muur vandaan moeten komen en jezelf laten kennen.

Dat is eng èn de moeite waard bij degene die past bij jou.

Ga voor die tijd naar een loog om jezelf echt te leren kennen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Zoals je het verwoord komt het wel lichtelijk obsessief over idd, maar je krijgt het toch voor mekaar. Weten wat je wilt en dat ook krijgen. Daar zullen vast wat vrouwen jaloers op zijn zoals gezegd.

Misschien ben jezelf te bang dat je wat te verliezen hebt in een gewone relatie? Bang dat de persoon die jij leuk en aantrekkelijk vindt om een relatie mee aan te gaan jou niet ziet zitten en los je dat op met seks. Hey, welke man wil dat nou niet.

Zelf hebben ik ook moeite mensen te vertrouwen, erg veel belazerd en voorgelogen door mensen. Maar als het juiste persoon tijd en energie in jou steekt zal diegene daar denk ik wel geduld voor hebben en kan het langzaam groeien.

Don't worry, just go have fun.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Een cold turkey, de ontwenningsverschijnselen, is niet leuk nee, voorzichtig uitgedrukt. Maar de lichamelijke afkick gaat tamelijk snel.

Verder klinken Highlander en missmisery tamelijk to the point, het werkelijk iemand toelatn tot je hart en emoties kan alleen als jij jezelf in het hart durft te kijken.

Heb jij echt geen enkel maatje waarmee je dit soort dingen kunt bespreken?
Wat een milde reacties..

Ja misschien dat het, dat ik mezelf niet durf te laten zien in een gewone relatie. Denk wel dat ik een stevig muurtje om mee heen gebouwd heb om niet gekwetst te worden.

Na wat nadenken ben ik erachter dat ik misschien nog niet toe ben aan een relatie, Toen mijn ex begon over samenwonen, kinderen (sws al niks voor mij) ben ik gillend weg gerend.

Bang mijn vrijheid op te geven.

De enige waar ik het 'luchtig' met dit soort dingen over heb gehad is de man waar ik het over had. Waar ik ook net weer vandaan kom. Hij begrijpt mij erg goed. Hij oordeelt niet, schrikt nergens van, tenminste niet dat ik kan merken. En het is wel fijn om het erover te kunnen hebben met iemand. Echter is hij net zo fout bezig als ik. Vriendin, kindjes, geen open relatie etc.
Nou TO, je neemt me de woorden uit de mond. Wat een milde reacties. Ik dacht na het lezen van de reacties: ben ik de enige die dit niet normaal vindt?!

Ok, je houdt van seks, top! Ik wou dat ik jouw libido had. Maar 6 affaires op jouw leeftijd, oa met getrouwde mannen, nee dan heb je als je het mij vraagt inderdaad een probleem. Daarnaast geef je zelf al aan dat je het als een probleem ervaart. Dan wordt het hier afgedaan met 'ach je houdt van seks, geen probleem toch?' Terwijl als iemand op het forum opbiecht een affaire te hebben of minnares te zijn, ze flink wordt afgebrand!

Ik denk dat therapie je inderdaad kan helpen te achterhalen waarom je geen 'normale' relatie kunt hebben. Maar met jouw libido denk ik dat veel mannen jou juist als de ideale vriendin zouden bestempelen hoor Misschien ben je bang dat een monogame, serieuze relatie snel saai wordt qua seks? Dat hoeft echt niet zo te zijn namelijk. Of je bent gewoon geen monogaam typ. Ook dat kan. Maar dat hoeft natuurlijk niet opgelost te worden door affaires te beginnen met getrouwde mannen.
Nou vaste vriendjes worden dat libido ook een keer zat believe me..ik hoorde na een paar jaar " wil je alweer seks? " gelukkig is mijn libido tegenwoordig een stuk lager, ik werd ook gefrustreerd als ik niks kreeg.
quote:beetjegek schreef op 20 februari 2014 @ 16:08:

Nou vaste vriendjes worden dat libido ook een keer zat believe me..ik hoorde na een paar jaar " wil je alweer seks? " gelukkig is mijn libido tegenwoordig een stuk lager, ik werd ook gefrustreerd als ik niks kreeg.

Dit dus bij een ex. Bij een ander was het wel een monogame relatie willen hebben, maar gewoon geen tijd kunnen vinden. Ik heb dan zoiets je kunt ook tijd maken, maar was allemaal beetje lastig. Als ik hem dan zag na 1.5 week ging ik los. Hij grapte op een gegeven moment zelfs: 'nou jij gebruikt mij ook alleen maar voor seks'.

Werkte niet echt voor mij op die manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven