Klets de klok rond!
donderdag 12 juni 2008 om 01:14
Laat op het Forum is wakker!
Klets hier mee over je dag, over het weer, over je man, over je vriendje, over je niet vriendje, over je psych, over je kat...ach...eigenlijk gewoon over vanalles en nog wat!
Iedereen is welkom om mee te schrijven/kletsen
(en jah..sorry...nog een kletstopic..weet wel dat er daar al heel veel van zijn.. )
Klets hier mee over je dag, over het weer, over je man, over je vriendje, over je niet vriendje, over je psych, over je kat...ach...eigenlijk gewoon over vanalles en nog wat!
Iedereen is welkom om mee te schrijven/kletsen
(en jah..sorry...nog een kletstopic..weet wel dat er daar al heel veel van zijn.. )
vrijdag 27 juni 2008 om 00:24
quote:Ikke1971 schreef op 27 juni 2008 @ 00:21:
[...]
Jou persoonlijk maakt het niks uit hoor...als je het nooit te weten komt...maar je doet het voor Soleil
Maar natuurlijk! het boeit mij totaal niet.
Ik heb gewoon alles over voor soleil.
Nee.... ze moet er niet in haar eentje mee blijven lopen.
dat zou ik echt heel rot vinden
[...]
Jou persoonlijk maakt het niks uit hoor...als je het nooit te weten komt...maar je doet het voor Soleil
Maar natuurlijk! het boeit mij totaal niet.
Ik heb gewoon alles over voor soleil.
Nee.... ze moet er niet in haar eentje mee blijven lopen.
dat zou ik echt heel rot vinden

vrijdag 27 juni 2008 om 00:27
vrijdag 27 juni 2008 om 00:31
Ik heb trouwens niet een mailbox alleen voor het viva forum maar het is meer een extra mailadres dat ik gebruik voor vanalles waar je je wel aan kan melden maar waar je een mailadres moet achterlaten. Ook voor online shoppen etc etc.
Zo hou ik mijn 'eigen' mailbox een beetje vrij van allerlei rommel en krijg ik daar alleen werk en echte prive mail.
Persoonlijk vind ik dat een heel fijn systeem.
Zo hou ik mijn 'eigen' mailbox een beetje vrij van allerlei rommel en krijg ik daar alleen werk en echte prive mail.
Persoonlijk vind ik dat een heel fijn systeem.

vrijdag 27 juni 2008 om 00:40
Ik dacht weet je wat..ik pas mijn mailadres gewoon even aan. Maar dat lukt niet. Mijn eigen mailadres bestaat al in de database zeggen ze. Waarschijnlijk heb ik dan ook eerder al een nick/account gehad hier op die naam ofzo. Eens kijken of ik die terug kan vinden.... misschien is het een originelere naam dan Ikke....
vrijdag 27 juni 2008 om 00:44
Hmz...dat lukt dus niet. Je kunt alleen je wachtwoord opvragen als je je nick weet. Met je mailadres kan het niet.
Helaas Pindakaas.
Maar dames..ik ga het goede voorbeeld geven en mijn lijf de uurtjes slaap geven die het nodig heeft (Iry..klopt helemaal wat je zegt, het kost meer energie als je nog niet helemaal top bent) en dus mijn bedje opzoeken.
Soleil heel veel succes morgen!!
Iry fijne nacht verder.
Trusten!
Helaas Pindakaas.
Maar dames..ik ga het goede voorbeeld geven en mijn lijf de uurtjes slaap geven die het nodig heeft (Iry..klopt helemaal wat je zegt, het kost meer energie als je nog niet helemaal top bent) en dus mijn bedje opzoeken.
Soleil heel veel succes morgen!!
Iry fijne nacht verder.
Trusten!
vrijdag 27 juni 2008 om 00:49
vrijdag 27 juni 2008 om 00:57
quote:_Soleil_ schreef op 27 juni 2008 @ 00:53:
Oh, ik dacht dat die berichtjes voor iedereen dan zichtbaar waren.
Nee, ik heb er net eentje bij jou neergezet. Maar als ik bij jouw profiel op berichten druk (probeer maar eens bij die van mij) dan krijg ik een melding dat dit niet mijn berichtenpagina is (en zie ik dus niks).
Oh ja..ik ging weg...haha..
Trusten!
Oh, ik dacht dat die berichtjes voor iedereen dan zichtbaar waren.
Nee, ik heb er net eentje bij jou neergezet. Maar als ik bij jouw profiel op berichten druk (probeer maar eens bij die van mij) dan krijg ik een melding dat dit niet mijn berichtenpagina is (en zie ik dus niks).
Oh ja..ik ging weg...haha..
Trusten!
woensdag 2 juli 2008 om 01:15
Ha Claire... fijn dat je ook weer even binnenwaait. Hier gaat het weer langzaam de goede kant op. Ben sinds gister weer 50% aan het werk en dat gaat goed.
Mijn weekend was super gezellig maar ik ben wel heel erg verbrand! Ik heb nu de vellen aan mijn kin, neus en zelfs op mijn bovenlip hangen :-/
En Iry..moet het toch nog even kwijt hoor... ik las laatst ergens je leeftijd en meid meid meid wat heb jij een hoop wijsheid in pacht voor je leeftijd! Het leven heeft het je op veel fronten niet makkelijk gemaakt maar man oh man wat ben jij een geweldige vechter! Respect!!
Soleil: Ondanks dat het kwart over 1 s'nachts is nu..heb ik best trek in een gebakje
Leuk nieuws moet gevierd worden toch???
Mijn weekend was super gezellig maar ik ben wel heel erg verbrand! Ik heb nu de vellen aan mijn kin, neus en zelfs op mijn bovenlip hangen :-/
En Iry..moet het toch nog even kwijt hoor... ik las laatst ergens je leeftijd en meid meid meid wat heb jij een hoop wijsheid in pacht voor je leeftijd! Het leven heeft het je op veel fronten niet makkelijk gemaakt maar man oh man wat ben jij een geweldige vechter! Respect!!
Soleil: Ondanks dat het kwart over 1 s'nachts is nu..heb ik best trek in een gebakje
Leuk nieuws moet gevierd worden toch???