hoi daar is de lach

19-02-2014 22:12 152 berichten
...
quote:itsmyempire schreef op 19 februari 2014 @ 22:30:Ik ook! En vooral hoe zij zich niet laat onderschreeuwen door alle reacties die ze kreeg, en ze heeft in al die keren dat ze negatieve reacties kreeg nooit 1 scheldwoord gebruikt! Ze is ook niet weggegaan, altijd gebleven, de eerste waarvan ik dacht wat is dit leuk om te lezen, een soort "leed" vermaak! Je bent een topper Barbiee, blijf je zelf! Blond girls have more fun! precies en zo is het!
quote:graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 22:29:[...]Misschien krijg je geld voor je foto's als je ze aan bied op marktplaats? Ik begrijp nog steeds niet wat jouw doel is.Je bent een knappe meid, maar dat geverfde haar, te lelijke kleur lippenstift en heuuulll erg opgepushte A-cup maken je niet bepaald "leuk".ja dat is mijn smaak , btw heb cup c maar voor mij mogen ze een E zijn dus borstvegroting zal ik blij mee wezen
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 19 februari 2014 @ 22:45:

[...]

meen je dat nou, waar dan ,

Heb ik ook een keer gehad

Op de Beijerlandse laan op Zuid in Rotterdam
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:barbiee schreef op woensdag 19 februari 2014 22:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ranny1989 in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">ranny1989 schreef op 19 februari 2014 @ 22:34</a>:</b>

Ik zweer het dat ik je zag lopen deze week!!! </div></blockquote>meen je dat nou, waar dan , Ik meende op R'dam zuid! Je leek sprekend op d'r.
Op 23 juli 2012 kocht CA Lucas AlfonsoTigre Orbán over voor 750.000 euro.

Wat leuk dat jij daar een tattoo van hebt laten zetten, Barb.

Ben je al lang fan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:calvijn1 schreef op woensdag 19 februari 2014 22:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="barbiee in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">barbiee schreef op 19 februari 2014 @ 22:45</a>:</b>

[...]

meen je dat nou, waar dan ,</div></blockquote>

Heb ik ook een keer gehad

Op de Beijerlandse laan op Zuid in Rotterdam .... M'n mond valt zowat open van verbazing, ik ook in die buurt.
Wat lach je mooi op die 2e foto, Barbiee.
quote:itsmyempire schreef op 19 februari 2014 @ 22:40:

Wat gij niet wil dat u geschiet doe dat ook een ander niet!

Ik weet dat dit een forum is en virtueel, maar zouden jullie nou écht op straat zulke opmerkingen geven? Laat iedereen gewoon in zijn of haar waarde, en ik weet het dit is een vrij land, maar laten we het leuk houden! Ze is al genoeg afgeblaft!Nou, eh, als iemand op straat me zulke foto's van zichzelf laat zien zou ik ook zeggen dat ze er Roemeens uit ziet.
Gaan we nu serieus straatnamen noemen?

quote:Enn schreef op 19 februari 2014 @ 22:20:

Waarom moet je toch elke keer op de foto van jezelf?Innerlijke dwang?
Jezus, wat ben ik blij dat ik dit weet.
quote:calvijn1 schreef op 19 februari 2014 @ 22:54:[...]Heb ik ook een keer gehad X-DOp de Beijerlandse laan op Zuid in Rotterdamdat kan kloppen maar was het niet toevallig eendrachsplein want ik ging wel deze week naar Rotterdam . als jullie de kleur van me jas raden ben ik dat geweest
quote:Zusenzoo schreef op woensdag 19 februari 2014 23:02 Gaan we nu serieus straatnamen noemen?

Nee. In de buurt is geen straatnaam en zuid is een wijk.

Daarbij: in Rotterdam lopen meer meisjes zoals Barbie en de kans is nihil. En Barbie vraagt het zelf. Dus maak je niet zo druk?
Deel ipv wijk.
quote:Zusenzoo schreef op 19 februari 2014 @ 23:02:

Gaan we nu serieus straatnamen noemen?

Want?

Is nogal lange winkelstraat, dus dat zegt nog niets
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2014 @ 22:56:Op 23 juli 2012 kocht CA Lucas AlfonsoTigre Orbán over voor 750.000 euro.Wat leuk dat jij daar een tattoo van hebt laten zetten, Barb. Ben je al lang fan?nee haha dat is me zoontje de geboortedatum en naam
quote:barbiee schreef op 19 februari 2014 @ 23:06:

[...]

dat kan kloppen maar was het niet toevallig eendrachsplein want ik ging wel deze week naar Rotterdam . als jullie de kleur van me jas raden ben ik dat geweestehhh roze?
quote:barbiee schreef op woensdag 19 februari 2014 23:06 dat kan kloppen maar was het niet toevallig eendrachsplein want ik ging wel deze week naar Rotterdam . als jullie de kleur van me jas raden ben ik dat geweestGeeeen idee; het meisje zat in de tram.
Heb je leuke winkeltjes trouwens! Als je goed zoekt....
quote:barbiee schreef op 19 februari 2014 @ 23:06:

[...]

dat kan kloppen maar was het niet toevallig eendrachsplein want ik ging wel deze week naar Rotterdam . als jullie de kleur van me jas raden ben ik dat geweest

Is al een poos terug, toen,jij hier net kwam.

Dit meisje had een roze 'huispak' aan,geen echte jas

Vooral haar lange haar viel,op
quote:barbiee schreef op 19 februari 2014 @ 23:07:

[...]

nee haha dat is me zoontje de geboortedatum en naamNou! Is dat even toevallig!
quote:ranny1989 schreef op 19 februari 2014 @ 23:07:[...]Geeeen idee; het meisje zat in de tram.yep zat ook in tram was deze week ook in Rotterdam dicht bij stad ging naar de metro maar moest eerst opstappen bij de tram dus waarschijnlijk heb je mij gezien dan in de tram
Ik heb geloof ik al je topics gemist, maar wat ik dan wel weer lachen vind is dat jij een zoontje hebt die Lucas heet. Zie de naam zo de Viva top 3 uit kelderen, hahaha.

Mooie meid ben je, ik hou d'r van.
Am Yisrael Chai!
Nou lachen is iets anders. Het lijkt alsof je pijn hebt. Als je lacht dan zie je dat vooral aan de ogen. Jouw ogen lachen niet.
quote:calvijn1 schreef op 19 februari 2014 @ 23:09:

[...]

Is al een poos terug, toen,jij hier net kwam.

Dit meisje had een roze 'huispak' aan,geen echte jas

Vooral haar lange haar viel,opnee was ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven