hoi daar is de lach
woensdag 19 februari 2014 om 23:16
woensdag 19 februari 2014 om 23:18
woensdag 19 februari 2014 om 23:19
woensdag 19 februari 2014 om 23:21
Tip:
vraag je vriend of hij een mopje vertelt en maak dan een foto.
Of denk aan iets grappigs en maak dan een foto.
Nu hebben we gehad:
dukfees
neplach
geil
verzoekjes:
Quasi intellectueel (bril op en pruilen)
nude (zonder make up maar MET kleren)
out of bed look, met ongekamde haren, klodder babyvoer uitgesmeerd over je wang, en dikke zwarte wallen
vraag je vriend of hij een mopje vertelt en maak dan een foto.
Of denk aan iets grappigs en maak dan een foto.
Nu hebben we gehad:
dukfees
neplach
geil
verzoekjes:
Quasi intellectueel (bril op en pruilen)
nude (zonder make up maar MET kleren)
out of bed look, met ongekamde haren, klodder babyvoer uitgesmeerd over je wang, en dikke zwarte wallen
quote:barbiee schreef op woensdag 19 februari 2014 23:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ranny1989 in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">ranny1989 schreef op 19 februari 2014 @ 23:07</a>:</b>
[...]
Geeeen idee; het meisje zat in de tram.</div></blockquote>yep zat ook in tram Nou; dan kan het maar zo zijn dat je het was. grappig!
[...]
Geeeen idee; het meisje zat in de tram.</div></blockquote>yep zat ook in tram Nou; dan kan het maar zo zijn dat je het was. grappig!
quote:fashionvictim schreef op 19 februari 2014 @ 23:20:
[...]
Ah.
Op die fiets.
Kom d'r maar in hoor, Barbie. Heb je ook een Roy Donders huispak?Je bent de laatste tijd zeker niet veel online geweest FV?
[...]
Ah.
Op die fiets.
Kom d'r maar in hoor, Barbie. Heb je ook een Roy Donders huispak?Je bent de laatste tijd zeker niet veel online geweest FV?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 19 februari 2014 om 23:24
quote:fashionvictim schreef op 19 februari 2014 @ 23:22:
[...]
Eigenlijk juist wel. Maar heb kennelijk wat gemist. Nou ja, zoals ik al zei: ik hou d'r van.Ja, het was echt feest hier en daar en zeker als je ervan houdt. Mij maakt het verder niet zoveel uit. Ik hou er niet expliciet van maar ik ben ook zeker niet tegen oid . Leven en laten leven zonder euforie zeg maar.
[...]
Eigenlijk juist wel. Maar heb kennelijk wat gemist. Nou ja, zoals ik al zei: ik hou d'r van.Ja, het was echt feest hier en daar en zeker als je ervan houdt. Mij maakt het verder niet zoveel uit. Ik hou er niet expliciet van maar ik ben ook zeker niet tegen oid . Leven en laten leven zonder euforie zeg maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 19 februari 2014 om 23:26
woensdag 19 februari 2014 om 23:28