hoi daar is de lach

19-02-2014 22:12 152 berichten
...
Alle reacties Link kopieren
als je de makeup wegdenkt dan heb je het bovengemiddeld met je uiterlijk getroffen, maar het lijkt of je er als dertien in het dozijn wil uitzien.
it's a big club and you ain't in it
quote:barbiee schreef op woensdag 19 februari 2014 23:25 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fashionvictim in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">fashionvictim schreef op 19 februari 2014 @ 23:17</a>:</b>

Waarom is iedereen zo boos op je, Barbie?</div></blockquote>niet alemaal gelukkig

Ik, om voor mezelf te spreken, ben niet boos op barbie. Eerder enigszins geshockeerd door haar schaamteloze, veel te hoge zelfbeeld.

Ik vind het sneu voor haar dat sommige dingen in het leven misschien zoveel moeilijker gaan dan wanneer ze een "normaal" uiterlijk heeft.

Tevens, dat zelfbeeld zou heel goed ook veel te laag kunnen zijn waardoor ze zichzelf zo toe takelt.
had jij een geelwitte phyton bij je?
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 februari 2014 @ 23:29:

had jij een geelwitte phyton bij je?geilwit?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 23:29:

[...]

Ik, om voor mezelf te spreken, ben niet boos op barbie. Eerder enigszins geshockeerd door haar schaamteloze, veel te hoge zelfbeeld.

Ik vind het sneu voor haar dat sommige dingen in het leven misschien zoveel moeilijker gaan dan wanneer ze een "normaal" uiterlijk heeft.

Tevens, dat zelfbeeld zou heel goed ook veel te laag kunnen zijn waardoor ze zichzelf zo toe takelt.

Huh? Toegegeven, ik heb kennelijk een hele voorgeschiedenis gemist, maar "schaamteloze, veel te hoge zelfbeeld"?

Want jij bent van de zelfbeeld-politie ofzo?

Het is toch een mooie meid? Goed figuurtje, mooi koppie, tikkie ordi maar who cares, daar zijn vele vrouwen heel succesvol mee geworden. Maar dat mag niet hier?
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op woensdag 19 februari 2014 23:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="graantje23 in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 23:29</a>:</b>

[...]

Tevens, dat zelfbeeld zou heel goed ook veel te laag kunnen zijn waardoor ze zichzelf zo toe takelt.</div></blockquote>

Huh? Toegegeven, ik heb kennelijk een hele voorgeschiedenis gemist, maar "schaamteloze, veel te hoge zelfbeeld"?

Want jij bent van de zelfbeeld-politie ofzo?

Het is toch een mooie meid? Goed figuurtje, mooi koppie, tikkie ordi maar who cares, daar zijn vele vrouwen heel succesvol mee geworden. Maar dat mag niet hier?

Het gaat vooral om de manier waarop ze zichzelf promoot.

Opent een topic, "kijk mij eens". En verder totaal geen doel.
quote:fashionvictim schreef op 19 februari 2014 @ 23:32:

[...]

, tikkie ordi

Maar dat mag niet hier?

Stomme vraag, zeg.

Hoe lang loop je hier nou al mee?
Klopt Barbie, dat kan ja.. ik zat zelf te wachten en was nogal aan het dagdromen. Maar toen ik meende dat ik je herkende dacht ik.."hee, die lijkt sprekend op Barbie."

Verder vind het bewonderenswaardig dat je zo netjes blijft tegen iedereen hier.
quote:graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 23:34:

[...]

Opent een topic, "kijk mij eens". En verder totaal geen doel.Nee, jij trekt volle zalen met deze kleingeestige zelf- "promotie".
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op woensdag 19 februari 2014 23:38 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="graantje23 in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 23:34</a>:</b>

[...]

Opent een topic, "kijk mij eens". En verder totaal geen doel.</div></blockquote>Nee, jij trekt volle zalen met deze kleingeestige zelf- "promotie". En waaruit concludeer jij dat ik mijzelf wil promoten?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2014 @ 23:34:

[...]

Stomme vraag, zeg.

Hoe lang loop je hier nou al mee?Ja, was eigenlijk ook wel retorisch. Maar ik verbaas me dan toch weer wat mensen er dan uit durven braken, zo veilig achter een beeldschermpje. Me dunkt dat de tutjes-met-een-rietje irl nog niet eens iets tegen zo'n meid zouden durven zeggen, maar dan hier grote woorden als "schaamteloze, veel te hoge zelfbeeld" gebruiken.
Am Yisrael Chai!
quote:graantje23 schreef op 19 februari 2014 @ 23:40:

[...]

En waaruit concludeer jij dat ik mijzelf wil promoten?Iedereen die hier wat post hoort zichzelf graag praten, of niet soms? Zegt vooral iets over jezelf, die reactie net.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op woensdag 19 februari 2014 23:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="blijfgewoonbianca in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2014 @ 23:34</a>:</b>

[...]

Stomme vraag, zeg.

Hoe lang loop je hier nou al mee?</div></blockquote>Ja, was eigenlijk ook wel retorisch. Maar ik verbaas me dan toch weer wat mensen er dan uit durven braken, zo veilig achter een beeldschermpje. Me dunkt dat de tutjes-met-een-rietje irl nog niet eens iets tegen zo'n meid zouden durven zeggen, maar dan hier grote woorden als "schaamteloze, veel te hoge zelfbeeld" gebruiken. Zo zonde
quote:Enn schreef op 19 februari 2014 @ 23:26:

Jammer trouwens Barbie, dat je mijn laatste post gericht aan jou hebt overgeslagen . Het zal vast een reden hebben

Fijn topic verder!zijn veel berichten en sla helemaal niks over. lees het morgen verder en reageer derop
Barbie?

We hebben duckface foto' van je gezien, je kledingstijl en nu foto's van je lach.

Komt er een volgende topic van je waarin je jezelf showt ZONDER make up? Of in ieder geval a naturel?!
Either take me as I am, or watch me as I go.
Hebben we je kuiten al eens gezien? nee, he?
Je bent een leuke meid en inderdaad bovengemiddeld mooi. Ook ik haal je graag door de wasstraat en dat lelijke ding uit je lip. Maar ik heb niks te willen. barbiee vindt het goed zo. En dat vind ik tof!
quote:fashionvictim schreef op woensdag 19 februari 2014 23:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="blijfgewoonbianca in "hoi daar is de lach"" class="messagelink">blijfgewoonbianca schreef op 19 februari 2014 @ 23:34</a>:</b>

[...]

Stomme vraag, zeg.

Hoe lang loop je hier nou al mee?</div></blockquote>Ja, was eigenlijk ook wel retorisch. Maar ik verbaas me dan toch weer wat mensen er dan uit durven braken, zo veilig achter een beeldschermpje. Me dunkt dat de tutjes-met-een-rietje irl nog niet eens iets tegen zo'n meid zouden durven zeggen, maar dan hier grote woorden als "schaamteloze, veel te hoge zelfbeeld" gebruiken. Eensch. En ze zien er vast mega boring uit. Dan nog liever een tikje ordi.
hele mooie foto die tweede barbiee, en blijf je zelf wat anderen ook zeggen (al is het met werk anders maar daar gaat het nu niet om). Ik lees veel onderwerpen over laag zelf beeld en dan zijn de adviezen altijd dat je van je zelf moet houden en blij met je zelf moet zijn, dus wat mensen dan tegen barbiee hebben weet ik niet.
Graantje, eerder vanavond typte je dat je bedoelingen goed waren en wilde ik eigenlijk posten dat de weg naar de hel geplaveid is met goede bedoelingen...Ik post het nu alsnog.
Lekker wijffie!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
De Lach ? Ik wist niet eens dat dat blad nog bestond.
Niet geschoten is altijd mis
Zo Barb, je hebt menig dames weer op de kast.

Laat de adressen en plekken maar achterwege Barb, als ze denken jouw te zien, moeten ze maar het lef hebben om het te vragen aan je, face to face. En als ze je in de tram zien, dan gewoon alleen blij zijn, dat je gespot bent ;)
Hi Barbiee, als ik jou was, zou ik de hele dag lachen.

Van oor tot oor!
conversation = awareness
zusenzoo goed gezegd,

btw bedankt meiden of vrouwen die het goed bedoelen en aardig zijn , ken niet op alles reageren omdat alles door elkaar gaat , probeer het wel ,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven