Gezellig!

18-02-2014 10:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik ben Anita en ik ben 29 jaar. Ik hou van gezellige dingen ondernemen. Het lijkt mij erg leuk om eens in de maand op een vaste dag, bijvoorbeeld elke eerste vrijdag van de maand, gezellig met een groepje meiden uit eten te gaan en misschien wat na te borrelen. De ene keer in jouw stad, de volgende keer in de mijne en daarna weer bij een ander. Ik kom zelf uit de omgeving van Gorinchem, dus regio Rotterdam/Breda/Utrecht/Tiel is voor mij prima aan te rijden.

Lijkt het je wat? Laat je horen!
hoi meid jou interesse spreken mijn aan ik heb je een prive berichtje gestuurd met me e mail adres erbij het lijkt me leuk om met jou in contact te komen groetjes imen
Hai anita,

Jou interesse spreekt mij ook aan. Gaaf idee. Is alleen dat ik wat verder woont (zeeland). Als je dat geen probleem vind hoor ik jou wel. Ik beschik over mijn eigen autootje en stukje rijden is voor mij geen probleem..

Tot horens
Bedankt voor de reacties!

Zeeland is misschien inderdaad wel een beetje ver, maar we kunnen natuurlijk altijd in het midden afspreken
Hallo, het lijkt mij ook erg gezellig. Ben wel al 35 ( zou je niet zeggen hoor haha) maakt dat uit? Kom uit omgeving Rotterdam
Hai,

Dat kunnen we idd doen.
hoi Anita had je mij prive berichtje ontvangen? heb je miss een e mail adres waar ik je kan mailen? als je wil mag je mij ook mailen mij e mail adres is latina_chick@hotmail.nl ik hoop wat van je te horen groetjes imen
Bedankt voor jullie reacties, hartstikke leuk!

Kunnen jullie me misschien je email sturen, hier of in een pb?

Dat is makkelijker praten dan hier denk ik ;)

Liefs!
hoi anita volgens mij had ik jou een pb gestuurd met me e mail adres erbij je kan me ook mailen op die e mail adres de bovenste
Hai anita

Ik heb je mij e-mailadres gestuurt.

Tot snel
Dank je! Als Cilly dan ook nog even haar mail stuurt zal ik een groepsmail sturen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven