Help! Rode vlekjes!

20-02-2014 21:50 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooooh ik ben me net rot geschrokken tijdens het douchen! Ik zag opeens 2 rode vlekjes (echt dieprood en de plekjes vervellen nu omdat ik er net heb aangezeten) op mijn schaamheuvel (redelijk bovenaan) zitten. Ik heb van het weekend seks gehad met mijn date die ik al langer date en nu ben ik bang voor een soa!! Ik heb meteen op google van alles opgezocht en daar staat dat het herpes kan zijn. Alleen gaat het daar voornamelijk over plekjes dichter bij je vagina of anus. En dat is bij mij dus niet. Kan het nu alsnog herpes zijn? En ik moet morgen gewoon werken dus kan ik ook niet langs de huisarts en het weekend zit er tussen. Ooooh wat baal ik!

Kan het zijn dat je na 5 dagen al iets merkt van een soa?
Ja bij Herpes kan dat heel goed. De eerste symptomen heb je meestal binnen een week.
Bultjes van het scheren misschien?
bloedluizen?
Ik had me precies op die plek niet geschoren. Daar zit dus een beetje schaamhaar, en ik dacht zelf inderdaad aan ook iets van luizen. Maar dat komt niet heel veel voor geloof ik. En ik heb dus net wel geschoren daar, om het beter te bekijken. En toen begon het dus een beetje te vervellen.
Ze jeuken of branden trouwens niet. Ik voelde niks dus vandaar dat ik zo schrok toen ik die rode plekjes zag net!
Platjes.
verba volant, scripta manent.
Over het algemeen is een primo-infectie met herpes gigapijnlijk, dus als je er behalve de plekjes zelf geen klachten van heb zou ik daar mijn geld niet op inzetten. Dikke kans dat het iets onschuldigs is..
Irritatie misschien van iets (naad of strikje oid) in je ondergoed of de knoop van je broek? Of zit het daar te laag voor?
Ja daar zit het wel ietsjes te laag voor. Het zit net onder rand mijn ondergoed.

Denken jullie dat het geen kwaad kan om het heel even aan te kijken? Met het weekend ertussen? Hoop echt dat het iets onschuldigs is. Ga me wel laten testen op soa's. Maar ik hoorde daar weer over dat je dan eerst 2 weken moet wachten voordat je je daarop kan laten testen?
Ik heb net afbeeldingen opgezocht van herpes en schaamluis en de vlekjes lijken meer op die van schaamluis..
Dokter?
Been there, done that, got the T-shirt.
misschien zijn een paar van zijn haren of haarstoppels in jouw poriën gegleden en hebben een bacteriële infectie veroorzaakt. Er zitten nu eenmaal bacteriën in dat gebied die ook voor pikante seksgeurtjes (feromonen) zorgen.
it's a big club and you ain't in it
Lijkt mij dat een soa zich eerder lager en aan de binnenkant openbaart.

En niet gewoon op de huid waar ook je schaamhaar zit.

Ja en de schaamluis is bijna uitgestorven.

Zou me voor die 2 puntjes bij je schaamhaar geen zorgen maken.

Maar goed dat doe je wel, dus zit er maar 1 ding op en dat is testen.
Ik dacht dat de schaamluis was uitgestorven! Zo niet, moet je er 1 vangen en opsturen naar een bioloog, zijn ze blij mee!
Misschien eczeem? Ik heb veel last van eczeem rond mijn schaamstreek, en dat uit zich in rode vlekken, die vervellen een beetje maar ook wel kleine scheurtjes tussen mijn schaamlippen. Via de huisarts kwam ik er achter dat het dat was, bij mij jeukte het wel. Ik kom er nooit meer vanaf, waarschijnlijk. Heb er wel een zalfje voor dat helpt wel, een beetje.

Ik zou ff tussen alle bedrijven toch een afspraak met de huisarts maken als ik jou was.
Edit. Ik lees nu dieprood, ik denk niet dat het dan eczeem is, bij mij is het niet dieprood.
Misschien Talgkliertjes?

Vetbultjes?

Lijkt mij iets onschuldigs.

Een soa duurt n.l. meestal wel iets langer voordat het zich uit.

Maar bij twijfel maandag even langs de huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven