Help! Rode vlekjes!
donderdag 20 februari 2014 om 21:50
Ooooh ik ben me net rot geschrokken tijdens het douchen! Ik zag opeens 2 rode vlekjes (echt dieprood en de plekjes vervellen nu omdat ik er net heb aangezeten) op mijn schaamheuvel (redelijk bovenaan) zitten. Ik heb van het weekend seks gehad met mijn date die ik al langer date en nu ben ik bang voor een soa!! Ik heb meteen op google van alles opgezocht en daar staat dat het herpes kan zijn. Alleen gaat het daar voornamelijk over plekjes dichter bij je vagina of anus. En dat is bij mij dus niet. Kan het nu alsnog herpes zijn? En ik moet morgen gewoon werken dus kan ik ook niet langs de huisarts en het weekend zit er tussen. Ooooh wat baal ik!
Kan het zijn dat je na 5 dagen al iets merkt van een soa?
Kan het zijn dat je na 5 dagen al iets merkt van een soa?
donderdag 20 februari 2014 om 21:55
donderdag 20 februari 2014 om 22:07
Ja daar zit het wel ietsjes te laag voor. Het zit net onder rand mijn ondergoed.
Denken jullie dat het geen kwaad kan om het heel even aan te kijken? Met het weekend ertussen? Hoop echt dat het iets onschuldigs is. Ga me wel laten testen op soa's. Maar ik hoorde daar weer over dat je dan eerst 2 weken moet wachten voordat je je daarop kan laten testen?
Denken jullie dat het geen kwaad kan om het heel even aan te kijken? Met het weekend ertussen? Hoop echt dat het iets onschuldigs is. Ga me wel laten testen op soa's. Maar ik hoorde daar weer over dat je dan eerst 2 weken moet wachten voordat je je daarop kan laten testen?
donderdag 20 februari 2014 om 22:16
donderdag 20 februari 2014 om 22:27
Lijkt mij dat een soa zich eerder lager en aan de binnenkant openbaart.
En niet gewoon op de huid waar ook je schaamhaar zit.
Ja en de schaamluis is bijna uitgestorven.
Zou me voor die 2 puntjes bij je schaamhaar geen zorgen maken.
Maar goed dat doe je wel, dus zit er maar 1 ding op en dat is testen.
En niet gewoon op de huid waar ook je schaamhaar zit.
Ja en de schaamluis is bijna uitgestorven.
Zou me voor die 2 puntjes bij je schaamhaar geen zorgen maken.
Maar goed dat doe je wel, dus zit er maar 1 ding op en dat is testen.
vrijdag 21 februari 2014 om 09:57
Misschien eczeem? Ik heb veel last van eczeem rond mijn schaamstreek, en dat uit zich in rode vlekken, die vervellen een beetje maar ook wel kleine scheurtjes tussen mijn schaamlippen. Via de huisarts kwam ik er achter dat het dat was, bij mij jeukte het wel. Ik kom er nooit meer vanaf, waarschijnlijk. Heb er wel een zalfje voor dat helpt wel, een beetje.
Ik zou ff tussen alle bedrijven toch een afspraak met de huisarts maken als ik jou was.
Ik zou ff tussen alle bedrijven toch een afspraak met de huisarts maken als ik jou was.