Man vertelt leugens
vrijdag 21 februari 2014 om 06:25
Hallo,
Ik ben nieuw hier maar spiek al een tijdje mee. Ik ben een 25 jarige vrouw en moeder van een zoontje van bijna 5.
Nu zit ik met het volgende. Mijn zoon heeft een vriendje in de klas die alleen woont met zijn vader. Die man zit al een tijdje achter mij aan. Ondanks vele afwijzingen blijft hij contact zoeken. Langslopen bloemen sturen bellen enz. Ik word er helemaal gek van! En wat ik ook doe hij kan niet stoppen! Tevens schelen we ook nog eens 25 jaar! Ik moet er niet aan denken !
Nu vertelt hij hier in het dorp ook dat we al meerderen keren seks hebben gehad. Dit gaat mij echt te ver! Het liefst zou ik naar hem toe gaan en hem een mep verkopen. Maar ivm de kinderen die het goed kunnen vinden op school houd ik mij in.
Wat moet ik doen?!
Gr miepje
Ik ben nieuw hier maar spiek al een tijdje mee. Ik ben een 25 jarige vrouw en moeder van een zoontje van bijna 5.
Nu zit ik met het volgende. Mijn zoon heeft een vriendje in de klas die alleen woont met zijn vader. Die man zit al een tijdje achter mij aan. Ondanks vele afwijzingen blijft hij contact zoeken. Langslopen bloemen sturen bellen enz. Ik word er helemaal gek van! En wat ik ook doe hij kan niet stoppen! Tevens schelen we ook nog eens 25 jaar! Ik moet er niet aan denken !
Nu vertelt hij hier in het dorp ook dat we al meerderen keren seks hebben gehad. Dit gaat mij echt te ver! Het liefst zou ik naar hem toe gaan en hem een mep verkopen. Maar ivm de kinderen die het goed kunnen vinden op school houd ik mij in.
Wat moet ik doen?!
Gr miepje
vrijdag 21 februari 2014 om 08:48
quote:miepje01 schreef op 21 februari 2014 @ 07:33:
Via de lijst van school. Iedereen heeft een lijst gekregen met alle nummers . Als er iets is belt de school er bijvoorbeeld vijf en die vijf bellen weer andere enz enzDat doen ze hier dus echt niet ivm de privacy! Ik vraag me af of school dit zomaar mag doen.
Via de lijst van school. Iedereen heeft een lijst gekregen met alle nummers . Als er iets is belt de school er bijvoorbeeld vijf en die vijf bellen weer andere enz enzDat doen ze hier dus echt niet ivm de privacy! Ik vraag me af of school dit zomaar mag doen.
vrijdag 21 februari 2014 om 09:23
Melding bij politie. Vervolgens aangeven bij de betreffende persoon dat als hij niet stopt, jij aangifte doet. Gaat hij dan nog door, gelijk aangifte doen.
Volgens de politie in mijn woonplaats kan dat al de eerste keer nadat een waarschuwing is gegeven. Ze zijn heel kien op stalking.
Knietje zou ik noet doen.
Wat betreft de taalpuristen die zo nodig weer moeten verbeteren: get a life!
Volgens de politie in mijn woonplaats kan dat al de eerste keer nadat een waarschuwing is gegeven. Ze zijn heel kien op stalking.
Knietje zou ik noet doen.
Wat betreft de taalpuristen die zo nodig weer moeten verbeteren: get a life!
Waar zit de any-key?
vrijdag 21 februari 2014 om 10:14
Procedure politie stalking.
Slachtoffer doet melding bij politie van stalking. Dit wordt opgeschreven, politie gaat vervolgens een normstellend gesprek aan met de stalker. Vanaf dat moment houdt slachtoffer ook een dagboek bij van alle stalkingszaken. Sms' en, en dergelijk. Houdt het dan nog niet op dan doe je aangifte stalking. Meestal stopt het na een gesprek met politie.
Slachtoffer doet melding bij politie van stalking. Dit wordt opgeschreven, politie gaat vervolgens een normstellend gesprek aan met de stalker. Vanaf dat moment houdt slachtoffer ook een dagboek bij van alle stalkingszaken. Sms' en, en dergelijk. Houdt het dan nog niet op dan doe je aangifte stalking. Meestal stopt het na een gesprek met politie.
vrijdag 21 februari 2014 om 10:51
vrijdag 21 februari 2014 om 11:07
Hij denkt echt dat hij een relatie met je heeft. Zo ziet hij een relatie: dwang, achtervolgen, controleren, manipuleren, domineren. Het gaat hem niet om wat jij echt voelt, daar wil hij niks van weten. Hij wil onderdrukken.
Als je gaat vechten neemt hij de handschoen op. Vindt hij lekker.
Als je toegeeft wordt hij steeds dominanter. Vindt hij ook lekker.
Je moet dus negeren. Hoe minder lol hij heeft, hoe groter de kans dat hij je laat vallen.
Als je gaat vechten neemt hij de handschoen op. Vindt hij lekker.
Als je toegeeft wordt hij steeds dominanter. Vindt hij ook lekker.
Je moet dus negeren. Hoe minder lol hij heeft, hoe groter de kans dat hij je laat vallen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vrijdag 21 februari 2014 om 18:16
Je kunt volgens mij een voorbeeldbrief downloaden op internet ivm stalking, deze vul je in en hiermee ga je naar de politie. Voorts zou ik alles wat hij jou opstuurt niet aannemen, ik zou overigens zelfs nog durven om de schoolleiding te informeren, dat hij misbruik maakt van de telefoonlijst, en als hij zich vertoont bij school hem aanspreken, waar iedereen bij staat. Dit is gewoon te gek voor woorden en dit hoef je niet te pikken! Korte metten mee maken, want dit soort figuren denkt dat NEE, JA betekent, die zijn gewoon ziek in hun hoofd! Hou overigens je deuren goed gesloten als je alleen thuis bent, het zal de eerste gek niet zijn, die op een gegeven moment zijn 'target' gaat opzoeken.. Onlangs een verhaal gehoord, van een kennisje, die er ook last van had van zo'n figuur, zij is alleenstaande moeder en die is op een gegeven moment aangevallen door een of andere gek die een crush op haar had, terwijl ze hem al meerdere keren te kennen had gegeven dat ze er niet van gediend was. Sommige lui accepteren een afwijzing niet en worden vervolgens agressief.. Resultaat, zij was bont en blauw geslagen, een gebroken neus, is gaan rennen naar een vriendin toe en vandaar de politie gebeld, en die kwamen na een half uur ook nog eens kijken . Je kunt je wel voorstellen dat de schrik er nog steeds goed in zit daar. Hierna is hij opgepakt, en verhoord, maar loopt weer doodleuk vrij rond, terwijl zij zich heeft moeten laten operen aan die gebroken neus en zich niet echt meer veilig voelt. Dus, mijn advies, handel direct, en kordaat, voordat eea uit de hand loopt! Ik wens je veel succes en sterkte met alles!
vrijdag 21 februari 2014 om 19:05
vrijdag 21 februari 2014 om 22:41
vrijdag 21 februari 2014 om 23:53