Zwanger ?
donderdag 26 juni 2008 om 14:10
Hallo iedereen,
Ik zat net even te bladeren in mijn agenda en realiseerde mij opeens dat ik nu ruim 2 weken over tijd ben.
Ik ga straks na het werk dan ook direct even een zwagerschapstestje halen.
En hoewel ik altijd op de klok nauwkeurig ongesteld ben geloof ik niet dat ik zwanger ben, tenslotte zijn we al 5 jaar aan het proberen en hadden we het idee om ooit ouders te worden al opgegeven.
Maar, ik heb helemaal geen "symptomen" van zwanger zijn, niet misselijk, geen rare gevoelens enz.
En nu ik er aan zit te denken...duurt het best nog lang eer het half zes is en ik naar de drogist kan.
Dus, mijn vraag is.....zijn er hier vrouwen die zwanger waren zonder dat ze het in de gaten hadden ? Is dat uberhaupt mogelijk ?
Ik zat net even te bladeren in mijn agenda en realiseerde mij opeens dat ik nu ruim 2 weken over tijd ben.
Ik ga straks na het werk dan ook direct even een zwagerschapstestje halen.
En hoewel ik altijd op de klok nauwkeurig ongesteld ben geloof ik niet dat ik zwanger ben, tenslotte zijn we al 5 jaar aan het proberen en hadden we het idee om ooit ouders te worden al opgegeven.
Maar, ik heb helemaal geen "symptomen" van zwanger zijn, niet misselijk, geen rare gevoelens enz.
En nu ik er aan zit te denken...duurt het best nog lang eer het half zes is en ik naar de drogist kan.
Dus, mijn vraag is.....zijn er hier vrouwen die zwanger waren zonder dat ze het in de gaten hadden ? Is dat uberhaupt mogelijk ?
donderdag 26 juni 2008 om 19:25
quote:elev schreef op 26 juni 2008 @ 14:13:
Oh zeker weten ben je zwanger! Ik zou die test maar laten zitten, pak je tas en ren richting Prenatal. Ik zie het vanaf hier!
trolllllll
Sorry maar ik vind dit ook een beetje een vaag bericht!!
Omdat iemand nog nooit wat gepost heeft is het een trollll.
Daarnaast steld ze volgens mij een hele duidelijke vraag maar ok.
En denk ik ook dat je naar 5 jaar het wel een keer kunt vergeten omdat je er al zolang mee bezig bent.
Volgens mij kun je zeker de eerste weken zwanger zijn zonder dat je het merk.
Ik ben nu 6 weken zwanger maar heb naast de buikpijn niet erg veel lichaamelijke klachten.
Alleen doordat mijn buik wat dikker wordt heb ik vorige week een test gedaan.
Succes met testen.....
Oh zeker weten ben je zwanger! Ik zou die test maar laten zitten, pak je tas en ren richting Prenatal. Ik zie het vanaf hier!
trolllllll
Sorry maar ik vind dit ook een beetje een vaag bericht!!
Omdat iemand nog nooit wat gepost heeft is het een trollll.
Daarnaast steld ze volgens mij een hele duidelijke vraag maar ok.
En denk ik ook dat je naar 5 jaar het wel een keer kunt vergeten omdat je er al zolang mee bezig bent.
Volgens mij kun je zeker de eerste weken zwanger zijn zonder dat je het merk.
Ik ben nu 6 weken zwanger maar heb naast de buikpijn niet erg veel lichaamelijke klachten.
Alleen doordat mijn buik wat dikker wordt heb ik vorige week een test gedaan.
Succes met testen.....
vrijdag 27 juni 2008 om 09:15
Gisteren direct uit het werk een test gekocht en de uitslag is de positief !!!!!!!!!
Vijf jaar geleden gestopt met de pil, maar toen direct ook afgesproken dat indien het niet zou lukken we geen onderzoeken enz zouden gaan doen. We hebben altijd gezegd dat indien ik zwanger zou raken het kindje meer dan welkom zou zijn maar met ons 2en hebben we het ook goed. Dus geen druk erachter....waren er dan ook helemaal niet meer mee bezig.
En dan nu toch.........het heeft ons gigantisch overdonderd maar we zijn er verschrikkelijk blij mee.
Vijf jaar geleden gestopt met de pil, maar toen direct ook afgesproken dat indien het niet zou lukken we geen onderzoeken enz zouden gaan doen. We hebben altijd gezegd dat indien ik zwanger zou raken het kindje meer dan welkom zou zijn maar met ons 2en hebben we het ook goed. Dus geen druk erachter....waren er dan ook helemaal niet meer mee bezig.
En dan nu toch.........het heeft ons gigantisch overdonderd maar we zijn er verschrikkelijk blij mee.

vrijdag 27 juni 2008 om 10:58
Gefeliciteerd! Ik vind het wel knap dat je 5 jaar kan 'wachten'. Ik was zelf in het voorjaar gestopt met de pil en in januari bleek ik zwanger. Ik had toen al wel voor mezelf besloten dat ik wilde weten waarom ik niet zwanger werd (voordat ik de test deed). Al was het maar om niet continu te moeten denken aan foliumzuur etc. Wij hadden ook (min of meer) besloten om niet de medische molen in te gaan, maar ik had wel willen weten of het echt niet mogelijk was geweest. Geniet van je zwangerschap, vergeet niet de verloskundige te bellen, die willen je voor de 10e week zien. En in 'zwangerschapsland' houden ze er nog al een vreemde telling op na (vond ik). Je zwangerschapsduur wordt berekend vanaf je laatste menstruatie, er zitten dus in feite twee weken in dat je niet zwanger had kunnen zijn. Geniet ervan! Ik ben trouwens nooit misselijk geworden of andere zwangerschapskwaaltjes. Pas vanaf de 15e à de 20e week heb ik een beetje last van brandend maagzuur, pijnlijk schaambot en natuurlijk die grote buik en wat minder energie. Dus je kunt er echt lange tijd niets van merken.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
vrijdag 27 juni 2008 om 12:01
Van harte!! helemaal te gek!!!
(weet niet wie het eerder zei maar ik weet ook al voor ik kan testen dat ik zwanger ben.. ik voel het aan mijn water zullen we maar zeggen.. )
En dat hele troll verhaal.. jammer dat er idd trollen zijn geweest en dat zij blijkbaar nog zo veel invloed hebben dat er bij het openen van een topic wat niet gelijk begrepen word door een lezer gelijk gedacht word dat iemand de nept..
(weet niet wie het eerder zei maar ik weet ook al voor ik kan testen dat ik zwanger ben.. ik voel het aan mijn water zullen we maar zeggen.. )
En dat hele troll verhaal.. jammer dat er idd trollen zijn geweest en dat zij blijkbaar nog zo veel invloed hebben dat er bij het openen van een topic wat niet gelijk begrepen word door een lezer gelijk gedacht word dat iemand de nept..