Mazzeldagje

21-02-2014 20:22 40 berichten
Hallo ladies,

Och, duurde deze dag maar 48 uur.

Vorige week zat ik er aan te denken om in een grote glazen bolvaas, hortensiatakken te zetten. Ik had een bepaalde kleur in gdachte, maar kwam er op terug omdat gedroogde hortensiatakken niet in dit seizoen te krijgen zijn.

Al een tijdje denk ik er aan om mijn balkon af te schermen voor een beetje knusse privé, want mijn balkon bevindt zich aan de straatkant.

Gisteren heb ik toch eventjes zitten zoeken naar een mooie afscheiding en dat heb ik gevonden in de vorm van bamboe, maar dan van kunststof. Nou vind ik echte bamboe geweldig, dat was ook te koop, maar dat gaat schimmelen in de herfst en winter, dus ik koos deze. Vanochtend besloot ik het te bestellen en tot mijn verrassing boden ze 20% korting, dus dat is leuk toch?

Vanmiddag was ik op weg om het op te halen en ik kwam een winkel langs waar ik toch nog even naar binnen wilde. Ik loop een rondje en zie veel leuke dingen voor in huis. Kom ik aan het einde van het pad, staan daar antiek aandoende hortensiatakken in de aanbieding van 3 euro per stuk voor 50 cent per stuk. Het is wel nep, maar nauwelijks te zien en nu staat er een grote bos te pronken in de mooie bolvaas.

Het bamboescherm opgehaald en met de tram naar het centraal om daar over te stappen. Ik stap daar uit en zie dat mij tram na 1 minuut al komt, ik kijk naar beneden en daar zie ik iets van blauw, ik buk voorover, pak het op en het bleek een briefje van 20.

Schön toch? Wat een dag, geweldig.

Misschien doe ik nog een ommetje vanavond.

Hebben jullie ook weleens zo'n die je niet voorbij wilt zien gaan?
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt duidelijk je toeslagen binnen
quote:bootje_op_de_golven schreef op 21 februari 2014 @ 20:24:

Jij hebt duidelijk je toeslagen binnen Neenee, die mag ik niet uitgeven aan leuks.
Lekker is dat hè, zulke dagen!

Ik was de afgelopen dagen nogal stressig, maar vandaag heb ik heerlijk gesport, de fysio heeft mijn rug losgemaakt en ik heb een beetje door de stad gesjokt. En stervormige memoblaadjes gekocht. Minder gelukjes, maar wel geluk.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Had je nou uiteindelijk niks uitgegeven door dat blauwe briefje?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:may_ka schreef op 21 februari 2014 @ 20:26:

Lekker is dat hè, zulke dagen!

Ik was de afgelopen dagen nogal stressig, maar vandaag heb ik heerlijk gesport, de fysio heeft mijn rug losgemaakt en ik heb een beetje door de stad gesjokt. En stervormige memoblaadjes gekocht. Minder gelukjes, maar wel geluk.Zeker geluk, als je je zo lekker voelt dat je dag niet meer stuk kan. Dat vind ik ook heerlijk, maar dit was geen geluk, dit was mazzel. Is net van een ander niveau, toch?
Wat een leuke dag voor je!

Zeker heb ik zulke dagen, kleine dingen die mij gelukkig maken.

Als een werkdag echt super is gegaan of een dagje sauna.
Never give up hope.
quote:Fame schreef op 21 februari 2014 @ 20:29:

Had je nou uiteindelijk niks uitgegeven door dat blauwe briefje?Nee het komt niet uit op winst of gelijk spel, maar wel een heleboel korting.
Lekker Cadootje Cateautje, tis je gegund!
quote:redhothead schreef op 21 februari 2014 @ 20:31:

Lekker Cadootje Cateautje, tis je gegund! Dank je, leuk.
Heerlijk zulke momenten!
Cateautje, 4 minuten geledenquote:Zeker geluk, als je je zo lekker voelt dat je dag niet meer stuk kan. Dat vind ik ook heerlijk, maar dit was geen geluk, dit was mazzel. Is net van een ander niveau, toch?Zeker! Ik zocht naar het juiste woord.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Fijn he, zo'n mazzeldagje. Mijn laatste was een eethoek op marktplaats. Precies wat ik zocht en voor een onwaarschijnlijk zacht prijsje... ben er nog elke dag blij mee
quote:pokkewijf schreef op 21 februari 2014 @ 20:37:

Fijn he, zo'n mazzeldagje. Mijn laatste was een eethoek op marktplaats. Precies wat ik zocht en voor een onwaarschijnlijk zacht prijsje... ben er nog elke dag blij mee Alsnog gefeliciteerd met je aankoop. Soms wacht het gewoon op je.
Snel, koop nog even een kraslot bij de benzinepomp!!!
En heel goed om het te herkennen. Nu heb je nl niet alleen vandaag een mazzeldagje, maar ook nog eens een mooie herinnering om aan terug te denken dat je zo'n mooie dag had. Dubbel winst dus!

Als ik nu terugdenk aan mijn grootste mazzeldag, denk ik meteen aan de dag dat ik gratis kaartjes kreeg voor een groot concert, én twee extra wuppies bij de supermarkt. Klinkt niet als extreem bijzonder, en was dus 8 jaar geleden of zo, maar voelt nog steeds als zo'n topdag. Juist omdat ik toen ook al dacht ' jeetje, wat een lekkere dag vandaag!'.
Leuk hoor!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Zaza_zebra schreef op 21 februari 2014 @ 20:40:

Snel, koop nog even een kraslot bij de benzinepomp!!! Dat zou wat zijn.
quote:nausicaa schreef op 21 februari 2014 @ 20:40:

En heel goed om het te herkennen. Nu heb je nl niet alleen vandaag een mazzeldagje, maar ook nog eens een mooie herinnering om aan terug te denken dat je zo'n mooie dag had. Dubbel winst dus!

Als ik nu terugdenk aan mijn grootste mazzeldag, denk ik meteen aan de dag dat ik gratis kaartjes kreeg voor een groot concert, én twee extra wuppies bij de supermarkt. Klinkt niet als extreem bijzonder, en was dus 8 jaar geleden of zo, maar voelt nog steeds als zo'n topdag. Juist omdat ik toen ook al dacht ' jeetje, wat een lekkere dag vandaag!'.

Ja leuk hè?

Welk concert was het?
Wat me overigens nu pas opvalt is dat ik helemaal niet heb hoeven wachten op het openbaar vervoer. Het was steeds maar hoogstens een paar minuten.
Dat is bij mij vaak de truc. Geen haast hebben, af en toe eens kijken op Marktplaats of bij de kringloop. En dan ineens staat het er... op mij te wachten

Zo heb ik een geweldige schemerlamp, een salontafeltje voor 20 euro en een echte jaren 70 lamp van keramiek boven de eettafel.

Vijftien jaar geleden voor 5 gulden gekocht... leuke dingen

Van het onderstel van een Singer trapnaaimachine een balkontafeltje gemaakt met een plavuis als blad. Plavuis was een overblijfseltje dus die had ik ook voor een prikkie.
Robbie Williams....
Ah, had ik het maar geweten. Ik heb toevallig net van de week een hele bos (zelf) gedroogde hortensia's in de biobak gegooid. En die bak is inmiddels geleegd. Als ik wist dat jij ernaar op zoek was had je ze mogen hebben.
quote:pokkewijf schreef op 21 februari 2014 @ 20:55:

Dat is bij mij vaak de truc. Geen haast hebben, af en toe eens kijken op Marktplaats of bij de kringloop. En dan ineens staat het er... op mij te wachten

Zo heb ik een geweldige schemerlamp, een salontafeltje voor 20 euro en een echte jaren 70 lamp van keramiek boven de eettafel.

Vijftien jaar geleden voor 5 gulden gekocht... leuke dingen

Van het onderstel van een Singer trapnaaimachine een balkontafeltje gemaakt met een plavuis als blad. Plavuis was een overblijfseltje dus die had ik ook voor een prikkie.

Oh, die balkontafel zie ik voor me en ziet er heel mooi uit. Te gek zeg. Ja, jaren 70 spulletjes waren een goede aankoop een tijdje terug. Tegenwoordig is het allemaal een heel stuk duurder.

Ik heb het met spulletjes uit de jaren 30, die heb ik in de guldentijd voor prikkies gekocht en nu heb ik allemaal spul dat ik zo kwijt kan met een leuke winst, maar dat doe ik dus niet.
quote:nausicaa schreef op 21 februari 2014 @ 20:55:

Robbie Williams....Oh, dat moet een heel sfeervol concert zijn geweest. Hij weet hoe dat moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven