Home alone
vrijdag 21 februari 2014 om 21:05
vrijdag 21 februari 2014 om 21:38
vrijdag 21 februari 2014 om 21:44
zaterdag 22 februari 2014 om 00:03
quote:rainbow1986 schreef op 21 februari 2014 @ 21:01:
Heej dames,
Wat doen jullie graag als je (alleen) thuis bent? Ik ben dit weekend gebonden aan huis en ben benieuwd of jullie nog tips hebben over what to do when you are home alone? (en geen schoonmaken aub, dat doe ik al voldoende
)
Ja joh, al die Viva-vrouwen denken uiteraard direct aan schoonmaken.
Wat ik doe als ik alleen ben? Uitslapen, niks doen, misschien even de stad in, thee met veel koekjes, flauwe tv kijken, muziek luisteren, lekker eten eten, met de kat spelen, teuten in de badkamer, muziek maken. Sja, wat niet?
Heej dames,
Wat doen jullie graag als je (alleen) thuis bent? Ik ben dit weekend gebonden aan huis en ben benieuwd of jullie nog tips hebben over what to do when you are home alone? (en geen schoonmaken aub, dat doe ik al voldoende
Ja joh, al die Viva-vrouwen denken uiteraard direct aan schoonmaken.
Wat ik doe als ik alleen ben? Uitslapen, niks doen, misschien even de stad in, thee met veel koekjes, flauwe tv kijken, muziek luisteren, lekker eten eten, met de kat spelen, teuten in de badkamer, muziek maken. Sja, wat niet?
zaterdag 22 februari 2014 om 01:36
Ik ben al aantal maanden thuis. Mijn dagen zijn Series kijken (revenge, orange is the new black, grey's anathomy, two and a half men, Glee, pretty little liars, how i met your mother, new girl, hart of dixie, Chicago fire, broadchurch, awkward, britt en imke in blanes, verliefd op Ibiza, 666 park avenue, Penoza etc)
Of je gaat t slot van de olympische spelen kijken. Je kan ook goede boeken lezen. Lekker uitslapen. Vriendinnen over laten komen. Lekker eten of zorgt dar iemand lekker voor je kookt. Bellen appen. Spelletjes spelen op je mobiel. Je lang verwachte fotoalbum afmaken.
Of je gaat t slot van de olympische spelen kijken. Je kan ook goede boeken lezen. Lekker uitslapen. Vriendinnen over laten komen. Lekker eten of zorgt dar iemand lekker voor je kookt. Bellen appen. Spelletjes spelen op je mobiel. Je lang verwachte fotoalbum afmaken.