Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 26 juni 2008 om 22:44
Och Inner, wat vervelend zeg! Heel verstandig om je te laten testen. Volgens mij kun je als vrouw chlamydia hebben zonder last te hebben van klachten. Het schijnt goed verholpen te kunnen worden, maar als je er niets aan doet kan het wel je vruchtbaarheid aantasten. Toch maar even langs de huisarts dus!
HM, heeft het huis wat jullie op het oog hebben ook een boom? Dan is het echt huisje boompje beestje (met de hond erbij)!
Prinses, heel begrijpelijk dat je moet wennen in een andere regio. Zou ik ook hebben. Andere mensen, andere mentaliteit. Heel normaal. Hoop dat je het wel naar je zin hebt en leuk hebt met Xander.
Vleertje, niet te veel paffen he! Je kunt heel veel centjes sparen en leuke spulletjes voor je huisje kopen door te besparen op sigaretten! Haha!
Ik heb eind volgende week de date met CM. Ik weet niet wat ik nu moet. Moet ik hem nog smsen? We zien elkaar namelijk heel lang niet. Of moet ik gewoon niets van me laten horen tot die date? Ik vind het een beetje moeilijk. Alle andere initiatief is van zijn kant gekomen, dus misschien is een beetje iets van mijn kant wel leuk... Maar wat moet ik dan gaan smsen? Hebben jullie ideeen?
(Sorry dat ik net een klein kind lijk hierin, maar als het om daten gaat, dan word ik spontaan een puber)
HM, heeft het huis wat jullie op het oog hebben ook een boom? Dan is het echt huisje boompje beestje (met de hond erbij)!
Prinses, heel begrijpelijk dat je moet wennen in een andere regio. Zou ik ook hebben. Andere mensen, andere mentaliteit. Heel normaal. Hoop dat je het wel naar je zin hebt en leuk hebt met Xander.
Vleertje, niet te veel paffen he! Je kunt heel veel centjes sparen en leuke spulletjes voor je huisje kopen door te besparen op sigaretten! Haha!
Ik heb eind volgende week de date met CM. Ik weet niet wat ik nu moet. Moet ik hem nog smsen? We zien elkaar namelijk heel lang niet. Of moet ik gewoon niets van me laten horen tot die date? Ik vind het een beetje moeilijk. Alle andere initiatief is van zijn kant gekomen, dus misschien is een beetje iets van mijn kant wel leuk... Maar wat moet ik dan gaan smsen? Hebben jullie ideeen?
(Sorry dat ik net een klein kind lijk hierin, maar als het om daten gaat, dan word ik spontaan een puber)
donderdag 26 juni 2008 om 22:54
Hee hallo dames, daar ben ik ook weer eens...
Nog steeds hetzelfde gezeur met Auv, dus daar wil ik het niet over hebben. Maar... ik heb me een tijdje geleden stiekem aangemeld op RP zonder verwachtingen, maar er is toch wel een leuk contact ontstaan . Eigenlijk mail ik alleen nog maar met hem en hij weet lichtjes van de situatie met Auv, doet daar niet moeilijk over en dat is wel erg prettig.
Ook heb ik over een paar weken een kennismakingsafspraak bij een psycholoog, dus misschien gaat het nu dan allemaal een keer de goeie kant op
Nog steeds hetzelfde gezeur met Auv, dus daar wil ik het niet over hebben. Maar... ik heb me een tijdje geleden stiekem aangemeld op RP zonder verwachtingen, maar er is toch wel een leuk contact ontstaan . Eigenlijk mail ik alleen nog maar met hem en hij weet lichtjes van de situatie met Auv, doet daar niet moeilijk over en dat is wel erg prettig.
Ook heb ik over een paar weken een kennismakingsafspraak bij een psycholoog, dus misschien gaat het nu dan allemaal een keer de goeie kant op
donderdag 26 juni 2008 om 23:42
Ah, 4W, dat klinkt wel positief!
Sun, gewoon smsen hoor, dat mag best!
Prinses dus al lekker aan het settelen?
Inner, dat is zwaar kut (sorry voor het woord.) Maar tegenwoordig is een plasje inleveren al voldoende voor een chlamydiatest.
Ik heb na morgen vakantie!! Maar ik vind het wel een beetje raar. Het is mijn eerste 'echte' klas, want ik heb de groepsverantwoordelijkheid gehad en 4 dagen per week deze klas gehad, en ik vind het toch wel een beetje jammer dat ik ze moet 'laten gaan'. Vooral toen ik vandaag alle meubels uit de klas had gehaald. De vloeren worden in de was gezet in de vakantie, en morgen hebben de kids alleen nog maar hun stoeltje en alle ruimte om te spelen.
Met PMB heb ik nu zo ongeveer dagelijks contact, das wel leuk, maar ik vind het nog steeds allemaal een beetje eng. Ik heb het idee dat ik mijn gevoel wat tegenhou omdat ik er nog enorm aan moet wennen dat ik niet meer zo erg vrijgezel ben. Terwijl we nog niks naar elkaar hebben uitgesproken. Dus Sun, ik ben net als jij net een puber op dit gebied...
Ik ga zo lekker naar bed, morgen laatste dagje om 7 uur opstaan!!!!
Sun, gewoon smsen hoor, dat mag best!
Prinses dus al lekker aan het settelen?
Inner, dat is zwaar kut (sorry voor het woord.) Maar tegenwoordig is een plasje inleveren al voldoende voor een chlamydiatest.
Ik heb na morgen vakantie!! Maar ik vind het wel een beetje raar. Het is mijn eerste 'echte' klas, want ik heb de groepsverantwoordelijkheid gehad en 4 dagen per week deze klas gehad, en ik vind het toch wel een beetje jammer dat ik ze moet 'laten gaan'. Vooral toen ik vandaag alle meubels uit de klas had gehaald. De vloeren worden in de was gezet in de vakantie, en morgen hebben de kids alleen nog maar hun stoeltje en alle ruimte om te spelen.
Met PMB heb ik nu zo ongeveer dagelijks contact, das wel leuk, maar ik vind het nog steeds allemaal een beetje eng. Ik heb het idee dat ik mijn gevoel wat tegenhou omdat ik er nog enorm aan moet wennen dat ik niet meer zo erg vrijgezel ben. Terwijl we nog niks naar elkaar hebben uitgesproken. Dus Sun, ik ben net als jij net een puber op dit gebied...
Ik ga zo lekker naar bed, morgen laatste dagje om 7 uur opstaan!!!!
vrijdag 27 juni 2008 om 09:31
Ben ik ook weer eens. Heb trouw meegelezen, alleen zelf niet zoveel gepost. Met gaat het op en neer. Afgelopen zondag ging het totaal niet, daarna paar betere dagen en vandaag voel ik me weer wat minder. Probeer er zo min mogelijk aan toe te geven. Begin volgende week met therapie, dus ik hoop dat dat me goed gaat doen en ik ga a.s. maandag ff langs de huisarts, zodat ie ff naar mijn hart kan luisteren, alleen al voor mijn eigen geruststelling Het is gewoon heel akelig om je zo te voelen en soms ben ik gewoon bang dat ik me nooit meer echt goed ga voelen
4Wheels: goed dat jij ook met therapie gaat beginnen, hoop dat het voor jou ook zinvol zal zijn. En wat leuk dat je je toch hebt aangemeld op RP. Ben benieuwd waar dat heengaat. Ik moet ook maar eens wat actiever gaat speuren op het net
Sun: leuk dat jij ook weer een date hebt. En tuurlijk kun jij ook sms-en. Misschien iets van dat je het leuk vindt dat je hem weer gaat zien en dat je ernaar uit kijkt...?
Prinses/Xan: fijn dat het samenwonen zo goed bevalt.
HM: ook bij jou gaat het hartstikke goed
Inner: wat vervelend! Zeker maar ff langs je huisarts, hoe vervelend het ook is.
Pop: straks lekker vakantie. Geniet ervan!!
4Wheels: goed dat jij ook met therapie gaat beginnen, hoop dat het voor jou ook zinvol zal zijn. En wat leuk dat je je toch hebt aangemeld op RP. Ben benieuwd waar dat heengaat. Ik moet ook maar eens wat actiever gaat speuren op het net
Sun: leuk dat jij ook weer een date hebt. En tuurlijk kun jij ook sms-en. Misschien iets van dat je het leuk vindt dat je hem weer gaat zien en dat je ernaar uit kijkt...?
Prinses/Xan: fijn dat het samenwonen zo goed bevalt.
HM: ook bij jou gaat het hartstikke goed
Inner: wat vervelend! Zeker maar ff langs je huisarts, hoe vervelend het ook is.
Pop: straks lekker vakantie. Geniet ervan!!
vrijdag 27 juni 2008 om 12:37
@ sunshineforever, PrinsesOpDeErwt, Halvemaan,Vleermuis28, Xander68
ik ben geen faker, hengelaar of nep-medewerker. Ik ben ook niet op zoek naar een relatie.. maar ik ben wel een echte Vodafone-man... : ).
Google eens op "Vodafone Web Relations" of kijk eens op de eerder genoemde link of op emerce.nl/nieuws.jsp?id=2059852.
Vodafone Web Relations is geen 'klachtenafdeling', maar als we iemand kunnen helpen doen we dat natuurlijk en dat was de intentie van mijn eerdere posting.
Hopelijk kan ik hiermee jullie twijfel wegnemen.. : )
groet,
Bas
ik ben geen faker, hengelaar of nep-medewerker. Ik ben ook niet op zoek naar een relatie.. maar ik ben wel een echte Vodafone-man... : ).
Google eens op "Vodafone Web Relations" of kijk eens op de eerder genoemde link of op emerce.nl/nieuws.jsp?id=2059852.
Vodafone Web Relations is geen 'klachtenafdeling', maar als we iemand kunnen helpen doen we dat natuurlijk en dat was de intentie van mijn eerdere posting.
Hopelijk kan ik hiermee jullie twijfel wegnemen.. : )
groet,
Bas
anoniem_63080 wijzigde dit bericht op 27-06-2008 15:04
Reden: even de link klikbaar gemaakt
Reden: even de link klikbaar gemaakt
% gewijzigd
vrijdag 27 juni 2008 om 12:48
Het is wel duidelijk dat Vodafone met een nieuw systeem bezig is en er vele rekeningen nog niet verstuurd zijn omdat het systeem overhoop ligt.
Vleer heeft weer een onwijs zere nek .. echt nieuw kussen kopen dus.
Fijn dat er weer velen schrijven hier , heb jullie gemist.
Ik klets vooral over mij zelf op t moment , maar zit ook erg vol van mijn huisje (is dat een goed excuus ?) maandag de sleutel errug spannend..
Vleer heeft weer een onwijs zere nek .. echt nieuw kussen kopen dus.
Fijn dat er weer velen schrijven hier , heb jullie gemist.
Ik klets vooral over mij zelf op t moment , maar zit ook erg vol van mijn huisje (is dat een goed excuus ?) maandag de sleutel errug spannend..
vrijdag 27 juni 2008 om 13:00
@ Vleermuis28
Wat vervelend dat je last hebt van je nek... : )
Je kunt een mailtje sturen naar vodafonewebrelations [punt] nl [at] vodafone [punt] com.
Het klopt dat Vodafone een nieuw systeem ingevoerd heeft, waardoor gegevens opnieuw ingelezen moeten worden. Dat veroorzaakt mogelijk de vertraging van je factuur.
groet,
Bas
Wat vervelend dat je last hebt van je nek... : )
Je kunt een mailtje sturen naar vodafonewebrelations [punt] nl [at] vodafone [punt] com.
Het klopt dat Vodafone een nieuw systeem ingevoerd heeft, waardoor gegevens opnieuw ingelezen moeten worden. Dat veroorzaakt mogelijk de vertraging van je factuur.
groet,
Bas
vrijdag 27 juni 2008 om 13:01
Bas, als je op dit topic inbreekt, moet je -ookal ben je een vodafoneman- eigenlijk wel éérst even melden of je wel of niet Single bent
Wel errrrug klantgericht hoor
Overigens heb ik ook Vodafone en kan ik al weken mijn gegevens niet opvragen, dus is een algemeen probleem denk ik, Vleertje.
Wel errrrug klantgericht hoor
Overigens heb ik ook Vodafone en kan ik al weken mijn gegevens niet opvragen, dus is een algemeen probleem denk ik, Vleertje.
Peas on earth!
vrijdag 27 juni 2008 om 13:09
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 27 juni 2008 @ 13:04:
Zou ik nu trouwens heel hard en heel hard VODAFONE moeten roepen om te zorgen dat Bas terugkomt? Anders kan ie ons niet terug-googlen misschien?
Wederom een dag dat ik weer dubbel lig dankzij de Vodafone. Nog even en ik overweeg over te stappen van Tele2 naar Vodafone. Alhoewel ik nooit problemen heb met Tele2. (Zouden die nu ook met mij contact zoeken nu ik hun naam genoemd heb op dit forum ).
Ik denk trouwens dat we nu wel bij de favorieten staan!
Zou ik nu trouwens heel hard en heel hard VODAFONE moeten roepen om te zorgen dat Bas terugkomt? Anders kan ie ons niet terug-googlen misschien?
Wederom een dag dat ik weer dubbel lig dankzij de Vodafone. Nog even en ik overweeg over te stappen van Tele2 naar Vodafone. Alhoewel ik nooit problemen heb met Tele2. (Zouden die nu ook met mij contact zoeken nu ik hun naam genoemd heb op dit forum ).
Ik denk trouwens dat we nu wel bij de favorieten staan!
vrijdag 27 juni 2008 om 13:12
Het lijkt me wel grappig zo'n baan! Ik ben op zoek naar (tijdelijk) werk, misschien kan ik zo solliciteren bij Vodafone? Gezien de problemen die ik verneem via jullie (Vleertje, Prinsesje en Xan), kunnen ze vast wel wat extra werknemers gebruiken. Het is natuurlijk niet helemaal mijn branche, welwillende betalers (knipoog naar Vleer), maar het valt te proberen haha!
vrijdag 27 juni 2008 om 13:19
Vodafone T-mobile Orange KPN Tele2
Zo eens kijken welke klantenservices hier allemaal terecht komen
Echt hilarisch dit!
Maar goed, ga weer ff verder! Moet nog poetsen, tas inpakken, eten en me verder klaar maken en dan vanavond lekker naar de boot rijden!
Oja Sun, er staat geen boom in de tuin van het nieuwe huisje (is ook maar een heel klein tuintje en een balkonnetje), maar als ik er zou intrekken neem ik natuurlijk wel mijn mini-appelboompje die nu op mijn balkon staat mee. Dus hebben we alsnog huisje, boompje, beestje!
Fijn weekend!
Zo eens kijken welke klantenservices hier allemaal terecht komen
Echt hilarisch dit!
Maar goed, ga weer ff verder! Moet nog poetsen, tas inpakken, eten en me verder klaar maken en dan vanavond lekker naar de boot rijden!
Oja Sun, er staat geen boom in de tuin van het nieuwe huisje (is ook maar een heel klein tuintje en een balkonnetje), maar als ik er zou intrekken neem ik natuurlijk wel mijn mini-appelboompje die nu op mijn balkon staat mee. Dus hebben we alsnog huisje, boompje, beestje!
Fijn weekend!
vrijdag 27 juni 2008 om 13:20
Ben trouwens aan het kijken hoe je via google vanuit Vodafone-oogpunt bij ons terecht komt, valt nog niet mee hoor! Vleertje had namelijk niet letterlijk "probleem" in haar bericht gezet. Ik kom er namelijk niet eens op uit als ik google met "Viva", "forum" en "Vodafone". (Misschien dat het bij de laatste pagina's staat?) En op de Viva-site zoeken? Die zoekfunctie heb ik nog nooit begrepen...
Het blijft een grappig verhaal, hahahaha!
Het blijft een grappig verhaal, hahahaha!
vrijdag 27 juni 2008 om 13:35
Dat bedoel ik dus Prinses. Niets ten nadele van Bas natuurlijk. Maar iedereen kan zeggen dat ie geen faker/hengelaar of whatever is. En als Bas idd geen faker is, dan kan ik me voorstellen dat het irritant is dat de mensen hem niet direct geloven, maar sorry, ik zou serieus niet mijn mobiele telnr zomaar naar iemand mailen omdat hij zegt dat hij van Vodafone is. Beetje jammer dat Vodafone blijkbaar zo slecht telefonisch te bereiken is. Met dit soort dingen ben ik namelijk het typje dat gewoon naar zo'n bedrijf gaat bellen en vraagt of het klopt dat "ene Bas" op het Viva-forum op het singles-topic een berichtje post. En als dat geverifieerd is en klopt, dan is het prima. Maar eerder ga ik er niet mee in zee.
Het lijkt me heel frustrerend, maar volgens mij kunnen de mensen van het Vodafone Web Relations team dat goed begrijpen.
Kom op zeg, ik ben malle pietje niet!
Het lijkt me heel frustrerend, maar volgens mij kunnen de mensen van het Vodafone Web Relations team dat goed begrijpen.
Kom op zeg, ik ben malle pietje niet!
vrijdag 27 juni 2008 om 13:38
Oh ennuh, nu moet ik weer studeren! Het forum leidt mij op dit moment veel te veel af, is eventjes niet goed voor mijn studie geloof ik (wel voor mijn humeur, haha!). Ik moet voor woensdag een opdracht inleveren, want die professor heeft vanaf volgende week vrijdag vakantie en ik wil heel graag nog dat hij het voor die tijd nakijkt... Stressssss dus!
vrijdag 27 juni 2008 om 14:04