Even voorstellen

23-02-2014 20:11 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste leden van Viva.nl,

Op deze stille en eenzame zondagavond, heb ik mij aangemeld op Viva.nl. Ik ben een "jongeman", uit Amsterdam nog studerend maar tevens ook werkend.

Verder ben ik een redelijke saai en "ouderwets" persoon.

Dit over mij, mochten jullie vragen hebben, dan hoor ik dat graag!

Hoe is het met jullie? Nog een fijne weekend gehad?
Oh nee, ik word mevrouw genoemd, nu voel ik me zo ouhoud
Ik zou voor de hele schilderij kiezen. 100x meer waard.

De geboorte van Venus, Sandro Botticelli.
quote:sri schreef op 23 februari 2014 @ 21:35:

[...]

Pardon???

Alle reacties fout, je bent af. Ga door naar het volgende forum.

Mijn excuses, ik kan soms niet zo goed met dames/vrouwen praten..

Ik bedoelde het echt goed..
quote:ciambella schreef op 23 februari 2014 @ 21:35:

Oh nee, ik word mevrouw genoemd, nu voel ik me zo ouhoud Ik bedoel dame, mijn excuses. Je ziet er nog jong uit, ik schat je zo rond 23? Klopt dat?
quote:Ikhierhuh schreef op 23 februari 2014 @ 21:36:

Ik zou voor de hele schilderij kiezen. 100x meer waard.

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... edited.jpg[/img]

De geboorte van Venus, Sandro Botticelli.Prachtige schilderij, kan je zelf ook tekenen?
Oei, je bent echt nog jong. (Een vrouw is een mooie creatie en verdient aandacht, is een no no, te playerig). Toch maar goed dat je op dit forum bent gekomen, zeer leerzaam voor je. Ik pak de champi en borrelnootjes erbij.
Thanks!
quote:jongeman_ schreef op 23 februari 2014 @ 21:38:

[...]

Prachtige schilderij, kan je zelf ook tekenen?

Niet zo goed als Botticelli. Ik doe mijn best, beetje relaxen hobbie.

Maar ik heb liever dat jij kan strijken, ik kan namelijk niets doen met zo een ding.
quote:jongeman_ schreef op zondag 23 februari 2014 21:37 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="ciambella in "Even voorstellen"" class="messagelink">ciambella schreef op 23 februari 2014 @ 21:35</a>:</b>

Oh nee, ik word mevrouw genoemd, nu voel ik me zo ouhoud </div></blockquote>Ik bedoel dame, mijn excuses. Je ziet er nog jong uit, ik schat je zo rond 23? Klopt dat? Thanks!
quote:ciambella schreef op 23 februari 2014 @ 21:38:

Oei, je bent echt nog jong. (Een vrouw is een mooie creatie en verdient aandacht, is een no no, te playerig). Toch maar goed dat je op dit forum bent gekomen, zeer leerzaam voor je. Ik pak de champi en borrelnootjes erbij.Popcorn en klapstoelen, wie biedt?
Waarom heb je je aangemeld op viva.nl als je 'studeert maar/ tevens/ook werkt?'
quote:ciambella schreef op 23 februari 2014 @ 21:38:

Oei, je bent echt nog jong. (Een vrouw is een mooie creatie en verdient aandacht, is een no no, te playerig). Toch maar goed dat je op dit forum bent gekomen, zeer leerzaam voor je. Ik pak de champi en borrelnootjes erbij.

Sorry, dat hoorde ik ooit op tv..

Ik zal vanaf nu mij zelf zijn.

Dit maakt mij echt nerveus, ik denk dat ik maar eens even goed ga nadenken wat ik wel en niet ga zeggen, en alles op een A4-tje schrijven..

Zucht, diepe zucht..
quote:under-the-ivy schreef op 23 februari 2014 @ 21:45:

Waarom heb je je aangemeld op viva.nl als je 'studeert maar/ tevens/ook werkt?'Omdat ik me soms verveel, en jullie aandacht nodig heb..
quote:jongeman_ schreef op 23 februari 2014 @ 21:45:

[...]

Omdat ik me soms verveel, en jullie aandacht nodig heb..Dit wordt niet interessant meer, ik ga nog een stukje lezen en dan pitten. Maken jullie de popcorn op?
quote:jongeman_ schreef op 23 februari 2014 @ 20:32:quote:Cateautje schreef op 23 februari 2014 @ 20:30:

Hallo jongeman, welkom op Viva. Hartelijk dank Cateautje, ik mag u nu al!Dat gaat makkelijk.
Damn, best pittige vrouwen hier.

Stelletjes zuurpruimen! (Niet allemaal natuurlijk).
quote:jongeman_ schreef op 23 februari 2014 @ 21:53:

Damn, best pittige vrouwen hier.

Stelletjes zuurpruimen! (Niet allemaal natuurlijk).Okee, daar gaan we!
Gelukkig maar...kom kom jongeman. Genoeg voorgesteld nu. Ga braaf meeschrijven in allerlei verstandige anti-verveel-topics net als de rest van ons. Dan kunnen de messen voorlopig in de bestekbak blijven.
quote:Anouar schreef op 23 februari 2014 @ 22:15:

Gelukkig maar...kom kom jongeman. Genoeg voorgesteld nu. Ga braaf meeschrijven in allerlei verstandige anti-verveel-topics net als de rest van ons. Dan kunnen de messen voorlopig in de bestekbak blijven.

Oke Anouar, mooie ogen heb je.

Als je geen jongen was, dan had ik erin willen verdrinken.
Das dan weer pech voor jou, he! Jij ziet er nogal als een grijs poppetje uit. Heb je gelijk weer wat te doen.

Klein beetje kleur en fleur geven...
Voor iemand die verlegen en ouderwets is, blijf je wel erg bijdehand en flirterig... Maar evengoed welkom hier.

En (voor het geval dat je meent daar iets over te zeggen) nee, mijn avatar is niet het ondergoed wat ik in het echt draag.
beetje handige huisvrouw slaat een stel drukknopen in het kruis
quote:jongeman_ schreef op 23 februari 2014 @ 21:45:

[...]

Omdat ik me soms verveel, en jullie aandacht nodig heb.....ga je je zin nog af maken of lukt dat niet vanwege je studie maar tevens ook werk?
quote:fancypants schreef op 23 februari 2014 @ 22:33:

Voor iemand die verlegen en ouderwets is, blijf je wel erg bijdehand en flirterig... Maar evengoed welkom hier.

En (voor het geval dat je meent daar iets over te zeggen) nee, mijn avatar is niet het ondergoed wat ik in het echt draag.

Nee, ik ben degelijk wel verlegen/ouderwets, maar goed.

Dat ondergoed zou je vast goed staan.
Ik word er al weer een beetje moe van.
Ik vind jou een beetje raar geloof ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven