Ik haat mijn kat
vrijdag 28 februari 2014 om 18:55
...haar hobby, kabeltjes doorbijten. Tot nu toe heeft dat mij een aantal koptelefoons en opladers van mijn mobiel gekost. Ik wilde van de week mijn mobieltje opladen en vond het vreemd dat het ondanks een paar uur opladen nog steeds leeg was. Ik kijk naar mijn oplader en jawel hoor, Lapje heeft weer toegeslagen. Ik denk dat ik deze week maar wat brokjes minder geef, want ik moet een nieuwe oplader kopen.
vrijdag 28 februari 2014 om 19:00
Ach, de hond van mijn schoonzus heeft inmiddels zoveel mobieltjes opgegeten dat je een beltoon hoort als hij een boer laat. Ook afstandsbedieningen zijn niet veilig voor hem en als je even niet op de tas let ligt de hele inhoud door de kamer. Dat is dan wel mijn eigen schuld want er zitten altijd wel wat kauwstrips of brokjes voor mijn eigen hond in.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 28 februari 2014 om 19:07
En bovenal: niks is een reden om een kat te haten!
Ik haar haar hobby. Maar Lapje heeft een prima huisje hoor. Om 6 uur 's ochtends duikt ze op mijn schouder om aan te geven dat het ontbijt klaar gemaakt dient te worden. Mijn toetsenbord blijft aangenaam speelgoed, als ik typ en zie dat ik bij de vraagteken een streepje krijg dan weet ik het weer. De vraag blijft wie is de baas hier in huis, Lapje of ik? Ik twijfel
Ik haar haar hobby. Maar Lapje heeft een prima huisje hoor. Om 6 uur 's ochtends duikt ze op mijn schouder om aan te geven dat het ontbijt klaar gemaakt dient te worden. Mijn toetsenbord blijft aangenaam speelgoed, als ik typ en zie dat ik bij de vraagteken een streepje krijg dan weet ik het weer. De vraag blijft wie is de baas hier in huis, Lapje of ik? Ik twijfel
vrijdag 28 februari 2014 om 19:15
Toen mijn kat klein was ging die plassen op alle kabels van mijn huis (liefste achter de TV, om voor mij de klus nog makkelijker te maken) Hing die ook graag in mijn gordijnen . Twee jassen van mijn kind heb hij ook onder geplaatst (laatste nog niet zo lang geleden), mijn bankstel(en) waren zijn eigen krabbelhuis en mijn tassen waren zijn lieveling bed. Nooit ben ik boos op hem geworden, wel op mij zelf en mijn kind omdat we ff niet aan de kat dachten.
Hij is vorige week overleden en ik mis hem nog iedere minuut.
Hij is vorige week overleden en ik mis hem nog iedere minuut.
vrijdag 28 februari 2014 om 19:24
Hahaha mijn konijn had daar ook een handje van.. Die beet elke kabel in zo'n 6 stukjes! Ik wenste hem dan vaak wel even flink buikpijn toe, maar moest er ook wel erg hard om lachen. Op dat lieve kopje kon ik nooit echt boos worden
Tja ik heb mezelf geleerd om die kabels altijd in de la te doen en als ik ze gebruik hoog boven neer te leggen - hoewel dat met een kat misschien niet bijster veel uitmaakt
Tja ik heb mezelf geleerd om die kabels altijd in de la te doen en als ik ze gebruik hoog boven neer te leggen - hoewel dat met een kat misschien niet bijster veel uitmaakt
vrijdag 28 februari 2014 om 19:24
quote:emagix schreef op 28 februari 2014 @ 19:03:
Voor veel telefoons zijn tegenwoordig draadloze opladers te verkrijgen.
En bovenal: niks is een reden om een kat te haten!Volgens mij schrijft to: "ik haat mijn kat haar hobby"
En die draadloze opladers wil toch zeggen dat je geen kabeltje in de telefoon moet steken, maar de oplader waar je de telefoon op kan leggen is toch niet draadloos want die moet nog steeds in het stopcontact.
Voor veel telefoons zijn tegenwoordig draadloze opladers te verkrijgen.
En bovenal: niks is een reden om een kat te haten!Volgens mij schrijft to: "ik haat mijn kat haar hobby"
En die draadloze opladers wil toch zeggen dat je geen kabeltje in de telefoon moet steken, maar de oplader waar je de telefoon op kan leggen is toch niet draadloos want die moet nog steeds in het stopcontact.
vrijdag 28 februari 2014 om 19:28
quote:duistercontinent schreef op 28 februari 2014 @ 19:07:
Ik haar haar hobby. Maar Lapje heeft een prima huisje hoor. Om 6 uur 's ochtends duikt ze op mijn schouder om aan te geven dat het ontbijt klaar gemaakt dient te worden. Mijn toetsenbord blijft aangenaam speelgoed, als ik typ en zie dat ik bij de vraagteken een streepje krijg dan weet ik het weer. De vraag blijft wie is de baas hier in huis, Lapje of ik? Ik twijfel Kat twijfelt niet hoor, die weet het wel: Kat is de baas
Ik haar haar hobby. Maar Lapje heeft een prima huisje hoor. Om 6 uur 's ochtends duikt ze op mijn schouder om aan te geven dat het ontbijt klaar gemaakt dient te worden. Mijn toetsenbord blijft aangenaam speelgoed, als ik typ en zie dat ik bij de vraagteken een streepje krijg dan weet ik het weer. De vraag blijft wie is de baas hier in huis, Lapje of ik? Ik twijfel Kat twijfelt niet hoor, die weet het wel: Kat is de baas
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert