Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

zaterdag 1 maart 2014 om 07:36
zaterdag 1 maart 2014 om 10:16
Speciaal voor masque: Ruudje
Ik zit net op de site van de utopianen zelf te kijken en zie dat ze ook kinderfeestjes aanbieden. Echt, wie zou daar in godsnaam hun kind naartoe willen sturen? Met die gestoorde Andrea, geile Billy en alle drugs die overal verstopt ligt???
En op diezelfde site over de massages van Andrea:
'Een massage en meer dan een massage. Met de helende kracht van Andrea komt ieder mens tot zijn recht. Laat uw rust tot u terugkeren en verbeter uw houding, in uw lijf én in uw leven.'
Misschien moet ze het zelf eens proberen
Ik zit net op de site van de utopianen zelf te kijken en zie dat ze ook kinderfeestjes aanbieden. Echt, wie zou daar in godsnaam hun kind naartoe willen sturen? Met die gestoorde Andrea, geile Billy en alle drugs die overal verstopt ligt???
En op diezelfde site over de massages van Andrea:
'Een massage en meer dan een massage. Met de helende kracht van Andrea komt ieder mens tot zijn recht. Laat uw rust tot u terugkeren en verbeter uw houding, in uw lijf én in uw leven.'
Misschien moet ze het zelf eens proberen
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.

zaterdag 1 maart 2014 om 10:24
http://utopiainwoners.wordpress.com/
We gon' boogie oogie oggi, jiggle, wiggle and dance. Like the roof on fire.
zaterdag 1 maart 2014 om 17:46

zaterdag 1 maart 2014 om 18:41