Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

zondag 2 maart 2014 om 12:24
quote:elninjoo schreef op 02 maart 2014 @ 10:14:
De waanzin! Een duur krantenabo nemen terwijl ze het ook gratis en voor niks op internet kunnen lezen. Of zou dat weer 'n sponsoractie zijn dat ze die krant gratis krijgen?Vaag inderdaad. Ben ook benieuwd of ze tv kijken via internet. Kunnen ze Utopiaan worden en zichzelf op de live streams bekijken.
De waanzin! Een duur krantenabo nemen terwijl ze het ook gratis en voor niks op internet kunnen lezen. Of zou dat weer 'n sponsoractie zijn dat ze die krant gratis krijgen?Vaag inderdaad. Ben ook benieuwd of ze tv kijken via internet. Kunnen ze Utopiaan worden en zichzelf op de live streams bekijken.

zondag 2 maart 2014 om 12:29
quote:theamuts schreef op 02 maart 2014 @ 12:16:
Naar mijn mening hebben ze de verkeerde mensen in Utopia geplaatst. Ze doen daar namelijk precies hetzelfde als dat ze voorheen deden in de buitenwereld.
Denk eerder dat er iets mis is met concept. Te veel contact met gewone wereld. Te veel begin-geld. Te weinig afzondering.
Op zich wel te verwachten dat het lijkt op de gewone wereld; zo krijgen de meest dominante mensen hun zin. De schreeuwers bepalen. Huisjes-idee van Isabel leek me bijvoorbeeld erg legitiem maar werd gelijk afgeschoten.
Naar mijn mening hebben ze de verkeerde mensen in Utopia geplaatst. Ze doen daar namelijk precies hetzelfde als dat ze voorheen deden in de buitenwereld.
Denk eerder dat er iets mis is met concept. Te veel contact met gewone wereld. Te veel begin-geld. Te weinig afzondering.
Op zich wel te verwachten dat het lijkt op de gewone wereld; zo krijgen de meest dominante mensen hun zin. De schreeuwers bepalen. Huisjes-idee van Isabel leek me bijvoorbeeld erg legitiem maar werd gelijk afgeschoten.

zondag 2 maart 2014 om 13:33
ik vind utopia qua uitwerking een flop. maar het gedoe tussen de personen blijft leuk om te zien.
ik vond het huisjes idee ook goed en juist wat realistischer.
ze lijken t meer als een opdracht te zien hoe ze t jaar vol gaan krijgen. niet dat er daadwerkelijk aan een samenleving gebouwd wordt.
billy vind ik fake. hoop echt dat ze na utopia in therapie gaat om weerbaarder te worden en niet zo naief.
andrea... brrr.
paul zijn utopia zit thuis. maar blijft een handige man.
nicoline en rienk zijn gewoon te schattig. mooie vriendschap.
ik kijk geen streams maar volg t her en der plus de uitzendingen op tv.
ik vond het huisjes idee ook goed en juist wat realistischer.
ze lijken t meer als een opdracht te zien hoe ze t jaar vol gaan krijgen. niet dat er daadwerkelijk aan een samenleving gebouwd wordt.
billy vind ik fake. hoop echt dat ze na utopia in therapie gaat om weerbaarder te worden en niet zo naief.
andrea... brrr.
paul zijn utopia zit thuis. maar blijft een handige man.
nicoline en rienk zijn gewoon te schattig. mooie vriendschap.
ik kijk geen streams maar volg t her en der plus de uitzendingen op tv.

maandag 3 maart 2014 om 10:32
Ik vind Laura en Giorgio de minst interessante bewoners op dit moment.
Geen idee wat ze beiden bijdragen aan de samenleving van Utopia.
En nu kan Gio natuurlijk al helemaal niks beginnen omdat hij in elkaar geslagen is door Charlotte...
Dat kan ook wel een psycho-bitch zijn, zeg!
Geen idee wat ze beiden bijdragen aan de samenleving van Utopia.
En nu kan Gio natuurlijk al helemaal niks beginnen omdat hij in elkaar geslagen is door Charlotte...
Dat kan ook wel een psycho-bitch zijn, zeg!
Only dead fish go with the flow