obsessed met grote piemels
zondag 23 februari 2014 om 12:32
Hi, ik ben laatst met een donkere man naar bed geweest en hij had een hele grote piemel en sindsdien ben ik echt obsessed met grote piemels... Bijvoorbeeld in de metro kijk ik naar mannen hun kruis en probeer ik te kijken wie de grootste heeft en te raden hoeveel centimeter die is. Hebben meer meisjes dit?
zondag 23 februari 2014 om 21:08
zondag 23 februari 2014 om 21:21
zondag 23 februari 2014 om 22:02
In mijn sauna zitten bijna nooit donkere mannen en in onze KFC ook niet. Ze houden hier nog net hun klompen niet aan in de sauna, en een metro hebben we ook al niet.
Men, ik woon echt in een achtergebleven gebied....
Men, ik woon echt in een achtergebleven gebied....
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
dinsdag 25 februari 2014 om 23:21
Piemels...ik hou van piemels..maar niet van alle piemels. Ik heb een keer sex gehad met een lichte getinte man..karamel..daarna dacht ik geen blanke mannen meer voor mij.
Once you go black you can never go back.
Zou je denken.
Wat krijg ik op mijn pad..blanke mannen met grote lullen.
1 Nederlander
1 Limburger
1 halve Italiaan
En dames geen zorgen, je poesje blijft strak.
Ben bijna een jaar vrijgezel..en moet volgens mij weer aan ob-mini.
Once you go black you can never go back.
Zou je denken.
Wat krijg ik op mijn pad..blanke mannen met grote lullen.
1 Nederlander
1 Limburger
1 halve Italiaan
En dames geen zorgen, je poesje blijft strak.
Ben bijna een jaar vrijgezel..en moet volgens mij weer aan ob-mini.
woensdag 26 februari 2014 om 09:18
quote:Cateautje schreef op 23 februari 2014 @ 18:04:
Als er ook struisvogeleieren aan hangen, dan heel wat meer natuurlijk, maar het gemiddelde is 10cc.
Grappig hoe dit fabeltje terug blijft komen..
1) De band "10cc" komt niet aan hun naam omdat dit de gemiddelde hoeveelheid piemelhatsjoe is.. Dat is een urban myth..
2) Het klopt ook niet, want de gemiddelde hoeveelheid is iets van 3cc (3 kubieke cm's / 3 ml).. 10 cc is tamelijk veel hoor.. dat krijg je niet zomaar weggeslikt..
Als er ook struisvogeleieren aan hangen, dan heel wat meer natuurlijk, maar het gemiddelde is 10cc.
Grappig hoe dit fabeltje terug blijft komen..
1) De band "10cc" komt niet aan hun naam omdat dit de gemiddelde hoeveelheid piemelhatsjoe is.. Dat is een urban myth..
2) Het klopt ook niet, want de gemiddelde hoeveelheid is iets van 3cc (3 kubieke cm's / 3 ml).. 10 cc is tamelijk veel hoor.. dat krijg je niet zomaar weggeslikt..