Opeens vrij!

03-03-2014 09:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik heb vandaag opeens samen met mijn vriend vrij en dat komt door ons werk heel zelden voor. Nu ben ik op zoek naar een leuke activiteit om te doen of expo om heen te gaan maar vind het heel lastig zoeken. Iemand van jullie toevallig een idee??
Echt, als dit al zo weinig voor komt hoe kan het dan dat jullie zelf helemaal niks kunnen bedenken?
Ligt natuurlijk ook aan waar je woont en wat jullie interesses zijn, maar in de zuidelijke provincies zijn vandaag nog carnavalsoptochten... Dat kan je maar eens in het jaar meemaken, maar daar moet je dan wel van houden
Adem in, adem uit
Triest hoor dat je niet zelf iets kan bedenken....nee, dag vrij en zitten ze bij de viva!!!.......
Ik zou lekker de hele dag samen in bed gaan liggen, filmpje kijken en lekker ontspannen met elkaar.
Wat is er nou triest aan weinig creativiteit hebben in je relatie.

Als mijn man en ik een dag vrij hebben, gaan we graag naar de sauna (mits kinderloos). Vroeger wisten wij het ook niet.

Ik zou lekker naar Amsterdam gaan, het Rijksmuseum bijvoorbeeld....

Succes en have fun!
Thanx! We hebben meestal avonden samen vrij en gaan dan vaak naar theater, toomler, avondsauna. Maar overdag is anders vandaar. Ik denk dat rijjsmuseum een goeie is en daarna lekker Amsterdam in. Of ik zag ook Body World voorbij komen. Misschien ook een optie. Dankjewel
Mijn werk overnemen? Ik kan wel een extra dagje vrij gebruiken

Of anders:

brownies bakken - dinosaurussen kijken in Rotterdam - een onkende stad bezoeken - strand - Zaanse schans - dierentuin - museum beeld&geluid - schaatsen (overdekte baan) - Ikea - fietsen - wandelen - rondvaart - film - klusjes in huis - tuincentrum - spelletjes - wandklimmen - zwemmen - iets creatief maken - rondleiding stad - eerstvolgende trein ergens naartoe nemen - stripboekjes lezen - neuspeuteren - zie verder eropuit.nl
Jij moet zeker werken peecee!
Als ik dat met mijn vriend zo weinig zou hebben zou ik nu samen in bed duiken met een film en er de rest van de dag alleen nog maar uit komen om te eten. Heerlijk zo'n dag, lekker knuffelen, filmpje kijken, dutje doen, kletsen.
Haha wat heerlijk zo'n lijst!! We zijn eruit door jouw lijst! Museum beeld en geluid, slenteren door de 9 straatjes en vanavond snel naar huis en filmpjes kijken (of penoza;) ) Wij nemen ons altijd voor om thuis onder de deken filmpjes te kijken de hele dag maar we kennen elkaar goed genoeg om te weten dat er altijd 1 van ons onrustig wordt en iets wil doen. Kunnen we dat maar beter eerst gedaan hebben haha. En werkse Marie en de andere werkenden vandaag!
Met zo weinig tijd samen zou ik idd ff snel langs de super voor drank en hapjes en dan de hele dag in bed liggen.
Body worlds Amsterdam!
quote:peecee schreef op 03 maart 2014 @ 09:23:

Triest hoor dat je niet zelf iets kan bedenken....nee, dag vrij en zitten ze bij de viva!!!.......Ach mens, wat ben je toch vriendelijk, keer op keer weer. Echt hartverwarmend.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik zou lekker niks doen! Of op de bank met een stapel lekkere boterhammen en tijdschriften. Heerlijk.
Een middagje naar 'n privésauna en daarna lekker uit eten. Tip: vermijd het zuiden des lands want daar heb je last van carnaval als je iets buiten de deur wil gaan doen.
Rijksmuseum lijkt me nogal lange wachttijden in de vakantie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven