piekeren over een baan

02-03-2014 14:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik zit met een dilemma.

Ik ben een enorme piekeraar en best negatief ingesteld,zeker over mezelf en kan van een mug een olifant maken. Mijn hoofd staat ook nooit stil.

Overal twijfel ik aan en ook aan mijn gevoelens. Kan soms dagen denken over iets.

Nu gaat het al lange tijd echt bergafwaarts met me..voel me mega depri. Heb ook na lang wikken en wegen contact gezocht met psycholoog. Hoor ik volgende week meer over.

Maar mijn contract loopt af waar ik nu werk.heb het daar niet naar mijn zin en heb ook geleerd voor wat anders.

Ondanks hoe ik me voel waardoor ik echt mega onzeker ben toch maar gaan solliciteren. En raar maar waar ben ik bij een bedrijf al voor de tweede keer op gesprek geweest en willen ze me aannemen. Het is ook een baan met verantwoordelijkheid en meer waar ik voor geleerd heb. M'n huidige baan is inpakwerk. Ik heb geleerd voor secretarieel medewerkster.

Ook is het een functie waarin ik moet communiceren in het Engels. mail en via telefoon. Kan best wel Engels maar het is allemaal nieuw en dan ook in andere taal.

Ook had ik het gewoon niet verwacht. Het liefste had ik ook even een tijd gewoon thuis geweest om wat uit te rusten,ben ook bekaf,na hoe ik me al tijd voel . Ook heb ik een litteken-tje in mijn gezicht en wil deze laten behandelen bij plastisch chirurg en dit had ik liever eerst gedaan voordat ik een andere baan zou krijgen. Loop dan zo en zo een week met een pleister in mijn gezicht. Litteken maakt me erg onzeker.

Maar het bedrijf heeft door laten schemeren me z.s.m te willen laten beginnen. Heb nog wel vrije dagen bij mijn huidige baan en die moet ik wel eerst opnemen voor ik wegga. Dit zijn er maar een paar.

Ik woon nog wel thuis,dat scheelt.

Weet gewoon niet wat ik moet doen.. Maar realiseer me ook dat dit een kans is. Er zijn weinig banen en veel sollicitanten.

Maar weet gewoon niet hoe ik dit moet aanpakken voor mezelf? Wat kan ik het beste doen?

Misschien zijn er mensen die me snappen of de situatie kennen
Schaam me ook diep. Niemand weet het. Maar flink teleurgesteld in mezelf. Maar je hebt gelijk. En ja heb ervan geleerd.

Ps ik ben iemand die juist helemaal niet te beroerd is om te werken hoor. Heb nog nooit heel lang werkloos thuis gezeten. Ook al kost het me soms moeite. Ik werk wel.

En ja dit was even een flinke misser :-/ ;-(
Ik had nog niets met hun besproken. Ik had vandaag laten weten dat ik het deed. Maar je hebt gelijk. Voel me ook behoorlijk lomp. Ik werd gewoon bang, zal ik je eerlijk zeggen. Ik heb nog nooit iets gedaan waarbij ik meer zelfvertrouwen moest hebben. En iets deed wat best belang had.

Maar heb ervan geleerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven