Cookie's klaagtopic
maandag 3 maart 2014 om 19:00
maandag 3 maart 2014 om 19:14
Mijn leven staat sinds een paar maanden op zijn kop. Te lang doorgelopen met een longontsteking. Erg kut. Paar weken geleden begonnen met werk en ook dit bevalt niet. Sommige collegas? dan krijg je van die kut opmerkingen naar je hoofd. Vandaag weer geweest en was nog een soort van leuk. Is ook m'n enige bezigheid hoor. Weekenden doe en kan ik niks. S avonds gebroken, leef als kluizenaar. Ik had altijd een mega druk leven. Nooit thuis. Altijd sporten vriendinnetjes zien leuke dingen doen etc. Ik wil mn leven terug!!!
Tnx. Voor dit topic. Ik ben weer even m'n frustraties kwijt.
Tnx. Voor dit topic. Ik ben weer even m'n frustraties kwijt.
maandag 3 maart 2014 om 19:16
Balen cookie! Lekker op tijd naar bed dan maar.
Vooruit, ik klaag even mee. Heb ook een stomme dag!
Mijn werk is de laatste weken uberstressvol! En ik ben zo'n muts die dat dus niet los kan laten, op mijn tenen lopen om maar geen fouten te maken, weer stress, piekeren etc. En oja, ben mega ongesteld geworden en ook nog eens een paar dagen te vroeg. Extra stom omdat ik zwanger wil worden. Zijn pas een half jaar bezig, dus mag niet klagen. Maar goed, dit is tenslotte een klaagtopic.
Verder ben ik best gelukkig. Zo dat lucht op
Vooruit, ik klaag even mee. Heb ook een stomme dag!
Mijn werk is de laatste weken uberstressvol! En ik ben zo'n muts die dat dus niet los kan laten, op mijn tenen lopen om maar geen fouten te maken, weer stress, piekeren etc. En oja, ben mega ongesteld geworden en ook nog eens een paar dagen te vroeg. Extra stom omdat ik zwanger wil worden. Zijn pas een half jaar bezig, dus mag niet klagen. Maar goed, dit is tenslotte een klaagtopic.
Verder ben ik best gelukkig. Zo dat lucht op
maandag 3 maart 2014 om 19:24
maandag 3 maart 2014 om 20:17
Ff zeuren heerlijk.
4 maanden geleden flinke hersenschudding opgelopen, van de week gehoord dat het herstel nog wel maanden kan duren. Bijna iedere dag hoofdpijn, voor dag en dauw naar bed. Buiten mijn werk om zeeeeeer weinig extra's kunnen hebben.
Word moe van mezelf.
Net een verbouwing thuis gehad en bijna niks kunnen doen zelfs de keukenkastjes door mijn vriend in laten richten, kan nu niks vinden..........
Stofzuiger kapte er gister mee vandaag de vaatwasser overleden........
4 maanden geleden flinke hersenschudding opgelopen, van de week gehoord dat het herstel nog wel maanden kan duren. Bijna iedere dag hoofdpijn, voor dag en dauw naar bed. Buiten mijn werk om zeeeeeer weinig extra's kunnen hebben.
Word moe van mezelf.
Net een verbouwing thuis gehad en bijna niks kunnen doen zelfs de keukenkastjes door mijn vriend in laten richten, kan nu niks vinden..........
Stofzuiger kapte er gister mee vandaag de vaatwasser overleden........
maandag 3 maart 2014 om 20:51
Ik loop al 2 weken met een middenoor ontsteking rond. En ik word er ondertussen gek van. Ik mag geen antibiotica hebben ivm allergie, Dus ik moet rust houden van de dokter. Maar ze hebben me van mijn werk uit al 2x opgebeld of ik aub niet toch kon komen t is maar een beetje oorpijn verder niet want er liggen er toch zoveel met een dronken kop vanwege de carnaval in bed. Een punthoofd krijg ik er van. Alsof je meer recht hebt om in je bed te liggen als je je vol hebt laten lopen !!
maandag 3 maart 2014 om 21:03
Slecht geslapen, voelde me helemaal niet lekker vanochtend maar ik zou twee sollicitanten hebben op t werk en die wilde ik niet afbellen.
De eerste belde af toen ik nog thuis was. Vond ik wel lekker, één gesprek leek me genoeg voor vandaag.
Maar toen was ik op het werk, deden de computers niet wat ze moesten doen, was leidinggevende (die ik nodig had) er weer ns niet en toen mailde die tweede sollicitante ook nog af.
Ik liep zo te tieren dat de receptionist mijn andere leidinggevende maar gebeld heeft voor me
Bah wat was ik er klaar mee.
De eerste belde af toen ik nog thuis was. Vond ik wel lekker, één gesprek leek me genoeg voor vandaag.
Maar toen was ik op het werk, deden de computers niet wat ze moesten doen, was leidinggevende (die ik nodig had) er weer ns niet en toen mailde die tweede sollicitante ook nog af.
Ik liep zo te tieren dat de receptionist mijn andere leidinggevende maar gebeld heeft voor me
Bah wat was ik er klaar mee.
maandag 3 maart 2014 om 21:49
quote:cookie28 schreef op 03 maart 2014 @ 21:06:
Sterke met je oorontsteking magnum! Met een beetje oorontsteking moet je gewoon kunnen werken toch!? Dagen als deze mag je niet ziek zijn.. Beterschap en voor jou!Dank je. Ja met een beetje oor ontsteking was ik niet naar de dokter gegaan, maar dit is al 2 weken gaande en zelfs mijn oogbol doet er ondertussen pijn van. ( en mijn neus en kiezen en onder mijn oog en achter mijn oor) Dus ik heb het even flink te pakken. Ik duik nu mijn bed in want een beetje rust is welkom nu. En morgen zal iedereen die nu lam is van het zuipen wel weer nuchter zijn.
Sterke met je oorontsteking magnum! Met een beetje oorontsteking moet je gewoon kunnen werken toch!? Dagen als deze mag je niet ziek zijn.. Beterschap en voor jou!Dank je. Ja met een beetje oor ontsteking was ik niet naar de dokter gegaan, maar dit is al 2 weken gaande en zelfs mijn oogbol doet er ondertussen pijn van. ( en mijn neus en kiezen en onder mijn oog en achter mijn oor) Dus ik heb het even flink te pakken. Ik duik nu mijn bed in want een beetje rust is welkom nu. En morgen zal iedereen die nu lam is van het zuipen wel weer nuchter zijn.