Mode & Beauty alle pijlers

Villers

06-03-2014 20:01 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik overweeg al een tijdje om fillers in mijn gezicht te laten spuiten.

Graag hoor ik ervaringen van jullie, positief en negatief en waar hebben jullie het laten doen?

Vast bedankt
Oh, wat een oen ben ik!!!!! FILLERS bedoel ik
Villers?

Waarom zou je dat willen?
Fillers! Omdat ik mij stoor aan verschillende dingen in mijn gezicht.
Ik zou het niet doen. Ik zag laatst ergens (bij Radar of zo?) een aantal vrouwen die fillers hadden laten inspuiten. Het was niet goed gegaan, dus het zag er niet uit. Ze waren echt mismaakt, terwijl ze er voor die tijd gewoon goed uitzagen. Ze hadden stuk voor stuk vreselijke spijt dat ze er ooit aan waren begonnen.
Ik ken een meisje die dat heeft gedaan. Ik vind het niet mooi het ziet er toch wel nep uit (bij haar dan). Ik vind het maar zelden echt mooi staan bij iemand of een verbetering
.
Ohh fillers! Ik dacht villers, die mannen die dieren van hun huid ontdoen
Het was niet bij Radar, maar bij Pauw en Witteman. Is vast nog wel ergens te vinden online, de uitzending van 21 oktober vorig jaar.
Ik heb dat ook gezien. Maar die dames hebben naar mijn idee vrij onbekende fillers laten inspuiten. Ik denk zelf aan juvederm. Over deze filler heb ik nog nooit iets negatief gehoord.
quote:Istar_ schreef op 06 maart 2014 @ 20:20:

Ohh fillers! Ik dacht villers, die mannen die dieren van hun huid ontdoen Wat een dombo ben ik hè, om het onderwerp fout te spellen. Kan ik niet meer veranderen hè?
quote:isa__88 schreef op 06 maart 2014 @ 20:19:

Ik ken een meisje die dat heeft gedaan. Ik vind het niet mooi het ziet er toch wel nep uit (bij haar dan). Ik vind het maar zelden echt mooi staan bij iemand of een verbeteringWat heeft dat meisje laten doen dan?
quote:roosje1976 schreef op 06 maart 2014 @ 20:42:

[...]

Wat een dombo ben ik hè, om het onderwerp fout te spellen. Kan ik niet meer veranderen hè?

Je kan het even aan de mod vragen.

Ik vond het wel een interessante titel. Fillers had ik nooit open geklikt
Ah, je had al dit topic.

Ik heb Juvederm en ben er zéér tevreden over. Heb het nu al anderhalf jaar. Het is wel afbreekbaar spul dus je zult het moeten bijhouden en dat kost geld. Veel geld.

Mijn beste tip is sowieso: ga alsjeblieft naar een gerenommeerde arts! En neem foto's mee van hoe jij het hebben wilt, gezichten van modellen uit de bladen. Begin ook altijd voorzichtig, bijspuiten kan altijd nog.
Wil je vertellen bij welke kliniek je dit hebt laten doen en op welke plekken in de gezicht?
Bij dr. Cynthia Hawi (google maar). Ik heb mijn lippen laten doen.

Mijn bovenlip was te dun in verhouding met mijn onderlip, ik had daar last van. En hij was scheef en dat is verholpen. Ook is de contour wat ingespoten. Ik heb geen Donald Duck lippen of zo nu maar gewoon normaal en goed in verhouding, ik ben iedere dag blij als ik in de spiegel kijk!

Niet dat het anderen opviel voorheen trouwens, maar ik vond het gewoon niet mooi. Een ander verft haar haar, ik doe dit.
Je doet het natuurlijk voor jezelf en niet voor anderen. Als jij er maar blij mee bent!! En ik verf ook mijn haar
Dank voor je reactie........
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel, hè.
Thanks
quote:roosje1976 schreef op 06 maart 2014 @ 20:40:

Ik heb dat ook gezien. Maar die dames hebben naar mijn idee vrij onbekende fillers laten inspuiten. Ik denk zelf aan juvederm. Over deze filler heb ik nog nooit iets negatief gehoord.

Nee, die hadden permanente fillers in laten spuiten. Die worden inmiddels niet of nauwelijks meer gebruikt.

En elke filler kan bijwerkingen geven, ook juvederm.
quote:tantejo schreef op 06 maart 2014 @ 21:09:

Ah, je had al dit topic.

Ik heb Juvederm en ben er zéér tevreden over. Heb het nu al anderhalf jaar. Het is wel afbreekbaar spul dus je zult het moeten bijhouden en dat kost geld. Veel geld.

Mijn beste tip is sowieso: ga alsjeblieft naar een gerenommeerde arts! En neem foto's mee van hoe jij het hebben wilt, gezichten van modellen uit de bladen. Begin ook altijd voorzichtig, bijspuiten kan altijd nog.Foto's uit bladen? Echt?? Een goede arts gaat verjonging van je eigen gezicht, niet voor het creëren van het smoeltje van iemand anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven