Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
vrijdag 7 maart 2014 om 16:39
Zo leuk om al die reacties te lezen over de mannen van tinder.
Een tijdje terug heb ik ook maar eens tinder aangemaakt. Na een aantal gesprekken was ik er echt zo klaar mee. Alleen mannen die even voor een snelle wip willen afspreken. Ik stond op het punt om hem te verwijderen tot dat ineens een leuke jongen tegen me begon te praten. Heb 'm toch nog het voordeel van een twijfel gegeven en nu na een maandje whatsappen gaan we vanavond eindelijk wat drinken samen.
Dus wie weet kan ik na vanavond een succesverhaal schrijven over mijn tinderman
haha
Een tijdje terug heb ik ook maar eens tinder aangemaakt. Na een aantal gesprekken was ik er echt zo klaar mee. Alleen mannen die even voor een snelle wip willen afspreken. Ik stond op het punt om hem te verwijderen tot dat ineens een leuke jongen tegen me begon te praten. Heb 'm toch nog het voordeel van een twijfel gegeven en nu na een maandje whatsappen gaan we vanavond eindelijk wat drinken samen.
Dus wie weet kan ik na vanavond een succesverhaal schrijven over mijn tinderman
vrijdag 7 maart 2014 om 18:48
@Hiltje, mooi verhaal. Klinkt alsof jij voor jouw situatie de beste vorm hebt gevonden. En ik ben dus niet de enige die niet goed is in relaties. Zelfde leeftijd trouwens. Heb het idee van kinderen inmiddels uit mijn hoofd gezet. Nooit een hele sterke kinderwens gehad overigens. Hoe zit dat bij jou?
vrijdag 7 maart 2014 om 19:06
Eigenlijk klopten alle signalen dus. Grump, ik denk steeds meer dat je gelijk hebt. Als de interesse er aan beide kanten is, dan zou het allemaal min of meer vanzelf moeten gaan. In ieder geval niet zoals het tussen Slome Tinderdate en mij ging. Lijkt me wel gaaf om dat ooit nog eens met iemand mee te maken.
vrijdag 7 maart 2014 om 19:22
Haha...dat 'vrienden worden' vind ik zo vaag. Dat werkt toch niet. Vrienden genoeg idd.
En Rasa, ik vind kinderen heel leuk maar heb er vrede mee dat ik ze niet van mezelf zal hebben. Het lijkt me voor mij nml ook een mission impossible om ze groot te krijgen zonder er zelf aan onderdoor te gaan.
Nee hoor, laat mij maar met mijn lekker rustige leventje. Daar gedij ik het beste bij.
En Rasa, ik vind kinderen heel leuk maar heb er vrede mee dat ik ze niet van mezelf zal hebben. Het lijkt me voor mij nml ook een mission impossible om ze groot te krijgen zonder er zelf aan onderdoor te gaan.
Nee hoor, laat mij maar met mijn lekker rustige leventje. Daar gedij ik het beste bij.
zaterdag 8 maart 2014 om 10:11
quote:Rasa schreef op 07 maart 2014 @ 09:41:
@Frizz, ben het geloof ik wel eens met VC. Ik ging af op hoe hij tijdens de dates was. Die waren echt leuk. En ja, het was voor mij zeker beter geweest als ik hem eerder afgeschreven had, maar dan zou ik nog regelmatig gedacht hebben: what if ik hem nou iets meer tijd had gegeven?
Echt? Hmmm dat maakt het dan wel anders ja. Ik denk achteraf helemaal niet aan 'wat als'. Ik doe gewoon waar ik me lekker bij voel en dan komt het zoals het komt.
@Frizz, ben het geloof ik wel eens met VC. Ik ging af op hoe hij tijdens de dates was. Die waren echt leuk. En ja, het was voor mij zeker beter geweest als ik hem eerder afgeschreven had, maar dan zou ik nog regelmatig gedacht hebben: what if ik hem nou iets meer tijd had gegeven?
Echt? Hmmm dat maakt het dan wel anders ja. Ik denk achteraf helemaal niet aan 'wat als'. Ik doe gewoon waar ik me lekker bij voel en dan komt het zoals het komt.
•
zaterdag 8 maart 2014 om 13:03
Ahh ik heb het overleefd!
Het was echt een ontzettend gezellige avond. Paar wijntjes op, veel gelachen en aan het eind van de avond kwamen we tot de conclusie dat we dit snel weer moeten doen. Aan het eind nog een schattig kusje op de mond en ik ben helemaal ingepakt haha
Ik gok dat hier wel een happy end aan zit te komen
Het was echt een ontzettend gezellige avond. Paar wijntjes op, veel gelachen en aan het eind van de avond kwamen we tot de conclusie dat we dit snel weer moeten doen. Aan het eind nog een schattig kusje op de mond en ik ben helemaal ingepakt haha
Ik gok dat hier wel een happy end aan zit te komen
zaterdag 8 maart 2014 om 13:09
quote:Rasa schreef op 07 maart 2014 @ 19:06:
Eigenlijk klopten alle signalen dus. Grump, ik denk steeds meer dat je gelijk hebt. Als de interesse er aan beide kanten is, dan zou het allemaal min of meer vanzelf moeten gaan. In ieder geval niet zoals het tussen Slome Tinderdate en mij ging. Lijkt me wel gaaf om dat ooit nog eens met iemand mee te maken.Ja dan doen ze echt wel moeite hoor! Ik heb nooit tijdens de periode voor ik hem in levende lijve mocht aanschouwen dagen naar mijn telefoon zitten staren. En als hij i.v.m. zijn werk even super druk was en dus niet kon appen liet ie dat keurig netjes weten. En zo hoort het ook vind ik.
Eigenlijk klopten alle signalen dus. Grump, ik denk steeds meer dat je gelijk hebt. Als de interesse er aan beide kanten is, dan zou het allemaal min of meer vanzelf moeten gaan. In ieder geval niet zoals het tussen Slome Tinderdate en mij ging. Lijkt me wel gaaf om dat ooit nog eens met iemand mee te maken.Ja dan doen ze echt wel moeite hoor! Ik heb nooit tijdens de periode voor ik hem in levende lijve mocht aanschouwen dagen naar mijn telefoon zitten staren. En als hij i.v.m. zijn werk even super druk was en dus niet kon appen liet ie dat keurig netjes weten. En zo hoort het ook vind ik.
zaterdag 8 maart 2014 om 16:55
Seize, goed nieuws! Leuk voor je! Wordt gauw vervolgd dus?
Mijn Tinder loopt steeds vast als ik ermee bezig ben. Dan moet ik de hele app opnieuw downloaden. Gelukkig blijven de vier matches die ik heb er dan wel in staan, maar goed, handig is het niet. Volgens mij komt de helft van de berichten ook niet aan vaak.
Tot zover de klachten.
Mijn Tinder loopt steeds vast als ik ermee bezig ben. Dan moet ik de hele app opnieuw downloaden. Gelukkig blijven de vier matches die ik heb er dan wel in staan, maar goed, handig is het niet. Volgens mij komt de helft van de berichten ook niet aan vaak.
Tot zover de klachten.
zondag 9 maart 2014 om 14:25
Hello, ik ben terug van mijn date. Weer heel relaxed en hij is net zo lui als ik dus hebben samen tot 12.00 uur in bed gelegen. Was heel gezellig en ik voel me er goed bij. Merk ook dat ik hem niet- zoals ik vroeger bij serieuze dates wel deed- de hele tijd beoordeel of langs een meetlat leg. En bij de dingen die ik minder leuk aan hem vind, haal ik gewoon mijn schouders op. Ik hoef geen toekomst op te bouwen of met hem samen te leven dus wat maakt mij het uit. Heerlijk.
Nu weer thuis, lekker chillen in mijn eigen huis en vanavond etentje met eigen vrienden.
Mijn leven is prima zo.
Nu weer thuis, lekker chillen in mijn eigen huis en vanavond etentje met eigen vrienden.
Mijn leven is prima zo.