Thailand Topic 2

15-03-2013 13:56 2937 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sawadee ka!

Deel 1 is dicht. Tijd voor een vers topic!
Ja we blijven hier ook.
Kaar en ik hebben elkaar gevonden, hoor!

Ik was nog geen half uur in t resort en je herkent elkaar direct
Wat leuk Yasmijn en Kaar!

Dus Dreamland is een aanrader op Phangan? Ik had iets leuks gevonden en geboekt maar de accommodatie heeft de reservering gecancelled. Moest een aanbetaling doen maar doordat ik vorige week op vakantie was, was ik te laat dus weer op zoek naar iets anders. Tips behalve Dreamland? Zoek iets rustigs met wat leuke eettentjes id buurt aan zee en met zwembad.
Iemand hier ervaringen met Kao Sok? Wat moet ik ervan verwachten? Echt wilde jungle of toch aardig gecultiveerd? En de nachttrein vanuit BKK naar suratthani wat moet ik me voorstellen bij 2e klas? Thx alvast
Het is jungle, niet echt wild (je komt niet veel wildlife tegen) maar ook niet gecultiveerd. Er is een soort van pad dat langs allerlei watervallen loopt. De eerste waterval is iets van 2.5 uur lopen en daarna komen er nog een paar. Wij zijn na de eerste omgedraaid, was ver genoeg. Het stikt er van de bloedzuigers, dus neem een boel deet mee (daar houden ze niet van).

Wij zaten in Art's Riverview Lodge, in een boomhut. Prima plek aan de rivier met een restaurant over het water. Alleen wel veel vervelende makaken, maar die zitten daar overal.

Tripje naar het stuwmeer was ook leuk. Lekker gezwommen in het meer. Niet overnacht daar want die hutjes zagen er niet uit.

Yas en Kaar, lekker aan de wijn?
RM,

Dit is echt een aanrader! Rustig, schitterend zwembad pal aan strand en zee. Winkeltje op het terrein maar de 7/11 is maar 5 min lopen. Eten is erg goed en ook aan het strand en op de weg eettentjes op loopafstand.

Wij hebben dan ook ter plekke bijgeboekt. Koh Tao skippen we.

Mayou, ik neem zo een Singha
Net 2 kamers geboekt Yasmijn! Dank voor je reactie. En enjoy
Lachen joh. Dat me elkaar gewoon kennen. Van de week ff en drankje doen samen. Wij hadden vandaag een slow day. Zion was om 5.30 uur al wakker door blaffende honden. Hij valt wel weer in slaap ergens op de dag, maar ik niet. Dus rustig aan gedaan.

WiFi is soms k*t dus we hebben niet altijd bereik. Ook wij hebben trouwens bijgeboekt. Wij blijven lekker hier. Wat vind je elders wat

je hier ook al hebt?

I love it.
Sorry voor de fouten. Deels iPhone en deels de gin tonic. 😃
Khai sok is heel leuk. Niet toeristisch maar ook niet echt wildlife. Aapjes vond ik juist leuk. Art 's river lodge is erg leuk. Trip naar stuwmeer is een must see. Wel overnacht in de huisjes. Een geweldige ervaring, maar nooit meer. Brrrr allemaal beestjes 😃
...of komt dat ook door de Gin Tonic

Wat leuk dat jullie allebei daar blijven en dat het zo genieten is!
Wij hadden gisteren een vriend hier die op de andere kant vh eiland zit voor een paar dagen. Zat om 1500 al aan t bier

Wel mooi op tijd in bed .

Zit nu met de voetjes in t zand een groot Amerikaans ontbijt weg te werken.
Wat heerlijk, gelukkig schijnt in NL ook de zo'n nu. Helaas niet met voetjes ih zand, dat dan weer niet.
Wanneer kom je hier, RM?

Je krijgt er geen spijt van! Ik wil je wel foto's mailen.
Wij gaan ook naar Thailand!

We willen graag naar het mooiste paradijsstrand wat er te vinden is (denk lichtblauwe zee, wit strand en een hoop groen in en om zee, zo'n baai spreekt me het meest aan ipv open zee), het liefst een hutje of iets aan het strand en zo min mogelijk andere mensen :D (we gaan dus ook niet feesten). Weet iemand welk strand en gebied we dan moeten hebben? We gaan in juni trouwens! We hoeven niet alle dagen regen te verwachten toch?
Yas en Kaar wat klinkt het gruwelijk lekker daar! Leuk dat jullie elkaar getroffen hebben.

Ik ben net terug van een weekje Lanzarote dus heb ook zon gehad :-)
Ja leuk Yasmijn! runningmonster1967 apestaartje hotmail punt com. We komen pas in juli, we zijn (helaas) afhankelijk van de schoolvakanties. Kondig ons vast maar aan haha.
Mijn vriend en ik gaan ook eind mei!!! Kan niet wachten! We zijn druk bezig met het plannen van de route en daar kan ik jullie hulp wel bij gebruiken. We hebben een aantal dingen die we willen zien, in willekeurige volgorde:

- BKK

- Chiang Mai

- Chiang Rai

- River Kwai

- Kanchanaburi

- Khao Sok

- Koh Phangan (relaxen op het einde)

Is dit te doen in ongeveer 3 weken? Welke volgorde is het meest logisch en wat zijn de beste manieren qua vervoer? Welke andere dingen zijn hier wellicht mee te combineren en absoluut de moeite waard?

Ik hoor heel graag jullie reacties!!!

Thanks!
Divag, hier is wat je zoekt! Baai, groene warme zee, wit strand, bergen met veel groen. Rust en een zalige pool ah strand.

Lig uit te brakken in de hangmat. Gisteravond met Kaar en haar man ietwat doorgezakt

RM, fotos volgen als t lukt om te verzenden! Anders doe ik dat thuis.
Ik heb je net fotos gestuurd. Laat even weten of je hebt ontvangen.
Drika:

Bkk

Kancha +Kwai (bus)

Chiang Mai (vliegen v.a.BKK of nachttrein)

Chiang Rai (boot of bus)

Kao Sok (vliegen op Phuket/Kabi, dan minibus)

Phangan (bus, boot)

En voor andere dingen die de moeit waard zijn, lees dit topic even door, staat genoeg tussen.
quote:yasmijn schreef op 08 maart 2014 @ 05:08:

Ik heb je net fotos gestuurd. Laat even weten of je hebt ontvangen.

Hoi Yasmijn, nee niet ontvangen maar dat komt wel hoor. We gaan pas in juli.

En sterkte met de brakheid
Misschien zijn ze nog onderweg. Het is ook een heel eind
Ik wacht met smart :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven