Thailand Topic 2
dinsdag 4 maart 2014 om 12:48
Wat leuk Yasmijn en Kaar!
Dus Dreamland is een aanrader op Phangan? Ik had iets leuks gevonden en geboekt maar de accommodatie heeft de reservering gecancelled. Moest een aanbetaling doen maar doordat ik vorige week op vakantie was, was ik te laat dus weer op zoek naar iets anders. Tips behalve Dreamland? Zoek iets rustigs met wat leuke eettentjes id buurt aan zee en met zwembad.
Dus Dreamland is een aanrader op Phangan? Ik had iets leuks gevonden en geboekt maar de accommodatie heeft de reservering gecancelled. Moest een aanbetaling doen maar doordat ik vorige week op vakantie was, was ik te laat dus weer op zoek naar iets anders. Tips behalve Dreamland? Zoek iets rustigs met wat leuke eettentjes id buurt aan zee en met zwembad.
woensdag 5 maart 2014 om 06:56
Het is jungle, niet echt wild (je komt niet veel wildlife tegen) maar ook niet gecultiveerd. Er is een soort van pad dat langs allerlei watervallen loopt. De eerste waterval is iets van 2.5 uur lopen en daarna komen er nog een paar. Wij zijn na de eerste omgedraaid, was ver genoeg. Het stikt er van de bloedzuigers, dus neem een boel deet mee (daar houden ze niet van).
Wij zaten in Art's Riverview Lodge, in een boomhut. Prima plek aan de rivier met een restaurant over het water. Alleen wel veel vervelende makaken, maar die zitten daar overal.
Tripje naar het stuwmeer was ook leuk. Lekker gezwommen in het meer. Niet overnacht daar want die hutjes zagen er niet uit.
Yas en Kaar, lekker aan de wijn?
Wij zaten in Art's Riverview Lodge, in een boomhut. Prima plek aan de rivier met een restaurant over het water. Alleen wel veel vervelende makaken, maar die zitten daar overal.
Tripje naar het stuwmeer was ook leuk. Lekker gezwommen in het meer. Niet overnacht daar want die hutjes zagen er niet uit.
Yas en Kaar, lekker aan de wijn?
woensdag 5 maart 2014 om 09:07
RM,
Dit is echt een aanrader! Rustig, schitterend zwembad pal aan strand en zee. Winkeltje op het terrein maar de 7/11 is maar 5 min lopen. Eten is erg goed en ook aan het strand en op de weg eettentjes op loopafstand.
Wij hebben dan ook ter plekke bijgeboekt. Koh Tao skippen we.
Mayou, ik neem zo een Singha
Dit is echt een aanrader! Rustig, schitterend zwembad pal aan strand en zee. Winkeltje op het terrein maar de 7/11 is maar 5 min lopen. Eten is erg goed en ook aan het strand en op de weg eettentjes op loopafstand.
Wij hebben dan ook ter plekke bijgeboekt. Koh Tao skippen we.
Mayou, ik neem zo een Singha
woensdag 5 maart 2014 om 16:19
Lachen joh. Dat me elkaar gewoon kennen. Van de week ff en drankje doen samen. Wij hadden vandaag een slow day. Zion was om 5.30 uur al wakker door blaffende honden. Hij valt wel weer in slaap ergens op de dag, maar ik niet. Dus rustig aan gedaan.
WiFi is soms k*t dus we hebben niet altijd bereik. Ook wij hebben trouwens bijgeboekt. Wij blijven lekker hier. Wat vind je elders wat
je hier ook al hebt?
I love it.
WiFi is soms k*t dus we hebben niet altijd bereik. Ook wij hebben trouwens bijgeboekt. Wij blijven lekker hier. Wat vind je elders wat
je hier ook al hebt?
I love it.
woensdag 5 maart 2014 om 16:23
donderdag 6 maart 2014 om 13:36
Wij gaan ook naar Thailand!
We willen graag naar het mooiste paradijsstrand wat er te vinden is (denk lichtblauwe zee, wit strand en een hoop groen in en om zee, zo'n baai spreekt me het meest aan ipv open zee), het liefst een hutje of iets aan het strand en zo min mogelijk andere mensen
(we gaan dus ook niet feesten). Weet iemand welk strand en gebied we dan moeten hebben? We gaan in juni trouwens! We hoeven niet alle dagen regen te verwachten toch?
We willen graag naar het mooiste paradijsstrand wat er te vinden is (denk lichtblauwe zee, wit strand en een hoop groen in en om zee, zo'n baai spreekt me het meest aan ipv open zee), het liefst een hutje of iets aan het strand en zo min mogelijk andere mensen
vrijdag 7 maart 2014 om 14:51
Mijn vriend en ik gaan ook eind mei!!! Kan niet wachten! We zijn druk bezig met het plannen van de route en daar kan ik jullie hulp wel bij gebruiken. We hebben een aantal dingen die we willen zien, in willekeurige volgorde:
- BKK
- Chiang Mai
- Chiang Rai
- River Kwai
- Kanchanaburi
- Khao Sok
- Koh Phangan (relaxen op het einde)
Is dit te doen in ongeveer 3 weken? Welke volgorde is het meest logisch en wat zijn de beste manieren qua vervoer? Welke andere dingen zijn hier wellicht mee te combineren en absoluut de moeite waard?
Ik hoor heel graag jullie reacties!!!
Thanks!
- BKK
- Chiang Mai
- Chiang Rai
- River Kwai
- Kanchanaburi
- Khao Sok
- Koh Phangan (relaxen op het einde)
Is dit te doen in ongeveer 3 weken? Welke volgorde is het meest logisch en wat zijn de beste manieren qua vervoer? Welke andere dingen zijn hier wellicht mee te combineren en absoluut de moeite waard?
Ik hoor heel graag jullie reacties!!!
Thanks!
zaterdag 8 maart 2014 om 04:49
zaterdag 8 maart 2014 om 07:21