Mode & Beauty alle pijlers

Help!! Krakende bh....

13-01-2009 09:10 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen vrijdag heb ik 2 nieuwe bh's gekocht van Chantelle..

Eerst uitgewassen en toen aan vanzelfs. De eerste bh was niets mis mee. Maar vandaag heb ik voor het eerst de andere bh aan.

Vanmorgen ontdekte ik bij het bewegen dat mijn bh (lees voorgevormde cups+beugel) kraakt!!!

Dit heb ik nog nooit mee gemaakt, wie wel? En gaat dit over?

Of kan ik beter ff bellen met de lingeriezaak....

Heb zelf t idee dat de beugels er niet goed in zitten en dat dat er voor zorgt dat de bh kraakt bij bepaalde bewegingen!
ik heb het ook wel eens gehad, zou ff terug gaan omdat je hem net nieuw hebt. Bij mij gebeurde het pas na een paar maanden.
edit
Lijkt mij dat de beugels er te strak in genaaid zijn, en dat is ten eerste qua geluid niet fijn en ten tweede "verhoogt het het risico" dat ze er dus uit gaan steken.

Kan ook met de pasvorm te maken hebben, niet iedere zelfde bh-maat zit ook goed.
Heej bedankt voor de snelle reactie's!!

Ik ga straks wel ff bellen en dan komende vrijdag maar even langs gaan met de bh... ben trouwens benieuwd wat ze gaan zeggen. Had 'm namelijk wel in de uitverkoop gekocht, maar vindt dit niet kunnen! Heb dit nog nooit meegemaakt.....
altijd je bh's met de hand wassen ook!
Heb ik gedaan... oude bh's van een jaar gaan in de wasmachine op 30 gr en dan op fijnwas programma.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik heb ook weleens een krakende bh gekocht maar het is nooit in me opgekomen om daarvoor terug te gaan. Ga je met krakende schoenen dan ook terug naar de winkel? Of is dat anders?

Had eerst zo iets van:

Heb gebeld en ze gaf t advies om de bh nog een paar maal te laten wassen omdat het materiaal vrij stevig en stug is! Door wassen wordt het materiaal soepeler. Gebeurd dit niet na een aantal weken dan kon ik wel ff langskomen. Wel handig; ze hebben daar mijn aankoopgegevens in de computer en kon zo de juiste bh in de winkel opzoeken. Die kraakte ook wat...
Ik heb dat laatst ook gehad met een nieuwe bh. Na het wassen begon 'ie te kraken. ik heb hem gewoon doorgedragen en later nog een keer gewassen, en toen is het vanzelf overgegaan.

Dus nog eventjes geduld denk ik....
Er is gelukkig een simpele oplossing voor een krakende BH. Even in de wasverzachter en je BH kraakt niet meer. Werkt echt!
quote:annieki schreef op 07 maart 2014 @ 12:26:

Er is gelukkig een simpele oplossing voor een krakende BH. Even in de wasverzachter en je BH kraakt niet meer. Werkt echt!

Na 4 jaar zal het probleem wel verholpen zijn!

Hoe komt zo'n oud topic ineens bovendrijven waarbij jij jezelf blijkbaar speciaal voor hebt aangemeld...
Ik heb me rotgezocht voor oplossing. Denk er mensen blij mee te maken
quote:annieki schreef op 07 maart 2014 @ 12:35:

Ik heb me rotgezocht voor oplossing. Denk er mensen blij mee te makenIn twee topics?
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik wist niet dat er iemand aanstoot aan zou nemen
quote:annieki schreef op 07 maart 2014 @ 12:35:

Ik heb me rotgezocht voor oplossing. Denk er mensen blij mee te maken

Ik heb echt nog nooit een krakende BH gehoord.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:thee schreef op 07 maart 2014 @ 12:31:

[...]

Na 4 jaar zal het probleem wel verholpen zijn!

Hoe komt zo'n oud topic ineens bovendrijven waarbij jij jezelf blijkbaar speciaal voor hebt aangemeld...5 jaar Het zou me verbazen als die bra nog leefde.
Ik wel Enn, ik heb 1 bh die kraakt. Echt irritant.
Ik heb ook zo'n kraker! Wat bedoel je met even in de wasverzachter, sopje maken met wasverzachter en daarin laten weken?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ja, ook wel eens gehad, gaat na een paar keer wassen (jahoor gewoon in de machine op 40 gr) over
Ik heb er ook 1 die kraakt. Bij élke ademhaling :( ga je tip morgen meteen proberen!
Ik heb ook een krakende bh, nog een vrij nieuwe inderdaad. Niet bij elke ademhaling gelukkig, maar bijvoorbeeld wel als ik me vooroverbuig. Ik zal de wasverzachtertip ook eens proberen.
Gewoon even in lauw water met dopje wasverzachter zetten en aan de lucht drogen. Zo doe ik het in ieder geval en kraak is weg.
Dank voor de tip! Ik heb toevallig een nieuwe bh die dat doet en die lag al onderin de kast onder het mom van 'kan niet meer aan'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven