Roddelen

11-03-2014 15:30 157 berichten
Wat als er een smerige roddel over je verspreid wordt?

Ik zit op dit moment in deze situatie. Hoewel ik nooit iets in mijn leven heb gedaan waar ik me voor hoef te schamen, schijn ik, volgens mijn omgeving, iets gedaan te hebben dat het trekken van vieze gezichten rechtvaardigt en ik kan, for the life of me, absoluut niet bedenken wat er zo erg zou kunnen zijn.

Ik leef alleen, doe mijn deurtje open en mijn deurtje dicht, zeg wel vriendelijk gedag tegen vriendelijke mensen, maar sta niet stil voor een praatje, dus laat niets over mezelf los en hoe ik leef, daar valt echt helemaal niets bijzonders over te zeggen. Ook mijn verleden is het optekenen niet waard.

Nou woon ik hier wel in een omgeving die vergeven is van de zeer verveelde thuisblijfmoeders, van allerlei afkomst, dus een roddel is snel geboren.

Hoe gaan jullie hiermee om? Of, hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten lullen Echt!

Zonde van je energie om daar bij stil te staan.
.
Negeren en er boven staan. Het is een kwestie van tijd tot iemand anders slachtoffer is van de roddel en achterklap.
Gewoon naast me neerleggen, en het tegendeel bewijzen.
Gewoon laten lullen! Die roddel waait wel weer over als er een nieuwe roddel verzonnen is. Zulke mensen hebben overdag niet veel beters te doen dan zich druk maken om anderen.
quote:itsmyempire schreef op 11 maart 2014 @ 15:33:

Gewoon naast me neerleggen, en het tegendeel bewijzen.Lieverd, je legt het naast je neer of je gaat tegendeel bewijzen, maar niet en en
.
Ziet er goed uit ladies.
Dat is gewoon jaloerse kutnijd. Negeren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:itsmyempire schreef op 11 maart 2014 @ 15:33:

Gewoon naast me neerleggen, en het tegendeel bewijzen.

Tegendeel bewijzen? Waarom?

Mensen die over me kletsen hoef ik helemaal niets te bewijzen. Dat zijn vaak de mensen die jou persoonlijk niet eens goed kennen dus de mening van die mensen doet er sowieso niet toe.
.
Over mij ging ooit (heul lang geleden) een roddel rond dat ik mannelijke chromosomen zou hebben.......

Ik ben op en top een meisje meisje en de laatste keer dat ik keek had ik nog steeds een flamoes hoor
quote:boerderijgeit028 schreef op 11 maart 2014 @ 15:37:

Over mij ging ooit (heul lang geleden) een roddel rond dat ik mannelijke chromosomen zou hebben.......

Ik ben op en top een meisje meisje en de laatste keer dat ik keek had ik nog steeds een flamoes hoor
Een vriend van mij, echt al vanaf kindertijd, heeft bedacht dat de affaire die hij naast zijn huwelijk is begonnen helemaal niet waar is maar dat ik dat heb verzonnen en de wereld in heb gebracht.

Daar heb ik 5 minuten over nagedacht: einde vriendschap en degenen die dit verhaal geloven kennen mij niet.

En volgende week is er weer een ander de klos, weg ermee!
quote:moni1973 schreef op 11 maart 2014 @ 15:40:

Een vriend van mij, echt al vanaf kindertijd, heeft bedacht dat de affaire die hij naast zijn huwelijk is begonnen helemaal niet waar is maar dat ik dat heb verzonnen en de wereld in heb gebracht.Zonder aanleiding heeft hij jou zo in diskrediet gebracht?
Over mij ging een half jaar geleden een roddel dat ik lesbisch of bi was. Dat had mijn ex de wereld in geholpen Maar mannen vonden het kennelijk ERG interessant. Ik heb het naast me neergelegd en dacht tsjaaaa...
.
Cateautje, juist omdat ze weinig van je weten ben je gevoeliger voor dit praatjes, want mensen gaan gewoon wat verzinnen.

Ik ben nu 13 jaar met een man die eerst mijn achterbuurman was.

Zijn ouders woonden ook in dat dorp en mijn ex-man kwam toen al met verhalen thuis over deze man waar je echt moet huilen van het lachen. Dat hij bijvoorbeeld heel erge stinkvoeten zou hebben.

Echt hoor, mensen verzinnen verhalen bij de beesten af.
odi et amo
Als je echt wilt weten waarover er gekletst wordt, gewoon iemand op de man af vragen. En anders negeren.
Nu ben ik toch wel benieuwd naar welke roddel er over je rondgaat.

Volgens mij heb je geen keuze, en kan je er weinig aan doen. Gewoon doorgaan met leven en het waait vanzelf over.

Soms is het zo dat hoe harder je het tegendeel probeert te bewijzen, hoe meer men dat als 'bewijs' ziet, dus doe maar niet te veel moeite.

Leuk is het niet, toch denk ik dat bijna alle mensen dit wel eens meegemaakt hebben. Al is het erg frustrerend als men dingen beweert die absoluut niet waar zijn en je als een slecht mens afschilderen.
quote:isa__88 schreef op 11 maart 2014 @ 15:44:

Over mij ging een half jaar geleden een roddel dat ik lesbisch of bi was. Dat had mijn ex de wereld in geholpen Maar mannen vonden het kennelijk ERG interessant. Ik heb het naast me neergelegd en dacht tsjaaaa...

Jaja, die heb ik ook al achter de rug, omdat ik zichtbaar vrijgezel door het leven ga en niemand laat weten wat ik buiten het zicht allemaal geniet en als je niet zichtbaar een man hebt, dan zal je wel een onzichtbare vrouw hebben, of zoiets.

Wat een rare verhalen toch!
Inderdaad, zoals al gezegd werd, erboven blijven staan.

Ikzelf zou me waarschijnlijk afvragen of die mensen zich niet druk kunnen maken over belangrijkere dingen...

Kun je niet met ze meeroddelen over jezelf?
quote:boerderijgeit028 schreef op dinsdag 11 maart 2014 15:35 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Roddelen"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 11 maart 2014 @ 15:33</a>:</b>

Gewoon naast me neerleggen, en het tegendeel bewijzen.</div></blockquote>Lieverd, je legt het naast je neer of je gaat tegendeel bewijzen, maar niet en en Ik doe het beide, omdat veel roddels nergens op slaan die er in mijn puberteit rond gingen, nu ik zwanger ben merk ik pas hoe schijnheilig ze zijn! Felicitaties van de grootste roddelmaakster, ik heb er mijn kont mee afgeveegd!
quote:Cateautje schreef op 11 maart 2014 @ 15:47:

[...]

Jaja, die heb ik ook al achter de rug, omdat ik zichtbaar vrijgezel door het leven ga en niemand laat weten wat ik buiten het zicht allemaal geniet en als je niet zichtbaar een man hebt, dan zal je wel een onzichtbare vrouw hebben, of zoiets.

Wat een rare verhalen toch!Jep hier ook voor uitgemaakt omdat ik 5 jaar vrijgezel was en geen enkele vent over de vloer kwam. (ik ging altijd daarheen )
quote:doemaarzonnebloemen schreef op 11 maart 2014 @ 15:46:

Nu ben ik toch wel benieuwd naar welke roddel er over je rondgaat.

Volgens mij heb je geen keuze, en kan je er weinig aan doen. Gewoon doorgaan met leven en het waait vanzelf over.

Soms is het zo dat hoe harder je het tegendeel probeert te bewijzen, hoe meer men dat als 'bewijs' ziet, dus doe maar niet te veel moeite.

Leuk is het niet, toch denk ik dat bijna alle mensen dit wel eens meegemaakt hebben. Al is het erg frustrerend als men dingen beweert die absoluut niet waar zijn en je als een slecht mens afschilderen.Ik ben zeker niet van plan om wat dan ook te bewijzen, maar nog afgezien daarvan, ik weet niet wat er te bewijzen valt, ik weet alleen maar dat het gaat over iets dat vies zou zijn, want dat vertellen de gezichten en ogen mij.
Ja. Hij moest mij altijd al hebben als we in een groep mensen waren. Beetje mij voor lul zetten of afzeiken. Ik heb hem een paar keer gevraagd of hij daar mee wilde stoppen maar dat gebeurde niet. Dus besteedde ik er geen aandacht meer aan.

Uiteindelijk bleek hij een affaire te hebben met een vrouw die weer bevriend is met een vriendin van mij. Met die vriendin heb ik er 1 app-regel over gesproken (zij was al op de hoogte via die vrouw met wie mijn vriend vreemdging). Dat kwam bij hem terecht en dat was voor hem een mooie aanleiding om de hele affaire te ontkennen en te vertellen dat het een verzinsel van mijn kant was. Hij heeft getracht andere vrienden hiervan te overtuigen maar die trapten er niet in.

Waarom ik de lul ben weet ik niet. En inmiddels maakt het me ook niet meer uit.
Ik ben wel heeeeeel benieuwd naar de roddel???

Echt, wat sommige mensen verzinnen......ik ben lid van de hell's angels "die daar moet je voor oppassen, ik zie haar om de haverklap vertrekken met van die hell's angel figuren, volgens mij is ze daar zelf ook bij". Ik rijd motor, heel afentoe gaan we met een groepje oudleerlingen en instructeur (die organiseert dat) een route rijden, sommige rijden nu een shopper, dat zullen de hell's angel figuren wel zijn vermoed ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven