Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
woensdag 12 maart 2014 om 13:46
@ Ferrero, mijn Tinderlief heeft zich een breuk geswiped en had 2 matches na een maand. 1 zei niks, de ander was ik
Ik had de zoekfunctie op 50 km en daar zat ie ver boven maar toevallig swipete ik hem toen hij bij zijn familie hier in de buurt was.
'alle vrouwen' is beetje kort door de bocht trouwens. Ja die zitten er vast tussen. Er zijn ook vrouwen die een seksmaatje willen of gewoon een leuke avond of een LAT relatie of of of... zoveel mensen zoveel smaken ijs.
Ik had de zoekfunctie op 50 km en daar zat ie ver boven maar toevallig swipete ik hem toen hij bij zijn familie hier in de buurt was.
'alle vrouwen' is beetje kort door de bocht trouwens. Ja die zitten er vast tussen. Er zijn ook vrouwen die een seksmaatje willen of gewoon een leuke avond of een LAT relatie of of of... zoveel mensen zoveel smaken ijs.
woensdag 12 maart 2014 om 14:04
woensdag 12 maart 2014 om 14:34
quote:ferrero schreef op 12 maart 2014 @ 13:43:
Vraagje, is het normaal voor een jonge man om maar 2 matches te hebben in een paar weken?
En op wat voor afstand hebben vrouwen meestal de zoekfunctie? 5 km, 10 km?
Kan aan m'n hoofd liggen natuurlijk, of misschien kruis ik wel teveel weg
Zijn bijna alle vrouwen eind twintig trouwens op zoek naar iemand waarmee ze willen settelen?
Hier (man) ook een paar weken aan het tinderen... voor de lol..
Heb toch 16 matches...waarvan ik met 4 ook daadwerkelijk een gesprek heb gehad..
Vraagje, is het normaal voor een jonge man om maar 2 matches te hebben in een paar weken?
En op wat voor afstand hebben vrouwen meestal de zoekfunctie? 5 km, 10 km?
Kan aan m'n hoofd liggen natuurlijk, of misschien kruis ik wel teveel weg
Zijn bijna alle vrouwen eind twintig trouwens op zoek naar iemand waarmee ze willen settelen?
Hier (man) ook een paar weken aan het tinderen... voor de lol..
Heb toch 16 matches...waarvan ik met 4 ook daadwerkelijk een gesprek heb gehad..
woensdag 12 maart 2014 om 14:46
Misschien meerdere fotos..
ik moet wel zeggen dat van de 4 waar ik echt een gesprek mee heb...
1 een soort van vriend zou kunnen zijn.. dus geen date of iets...
1 viel het gesprek op een gegeven dood
en de andere twee heb ik wel leuke gesprekken mee..
Zijn allebei ook wel geïnteresseerd en niet al te serieus...
ik moet wel zeggen dat van de 4 waar ik echt een gesprek mee heb...
1 een soort van vriend zou kunnen zijn.. dus geen date of iets...
1 viel het gesprek op een gegeven dood
en de andere twee heb ik wel leuke gesprekken mee..
Zijn allebei ook wel geïnteresseerd en niet al te serieus...
woensdag 12 maart 2014 om 14:58
Paar dagen geleden ook Tinder gedownload.. paar matches en met een aantal ook gepraat.
Aan 1 wel erg leuke vent nr. gevraagt en toen ik hem had toegevoegd zette ik vraagtekens bij zijn nr.
Blijkt het een Belg te zijn.. nouja ik dacht niet geschoten is altijd mis.. maar na aantal foto's uitgewisseld te hebben van de honden toch mijn twijfels.. ik heb niet meer gereageerd want ik denk niet dat dit hem gaat worden..woon in het zuiden van het land en zie mezelf nu niet echt bepaald naar België verhuizen.
Misschien een beetje tever doorgedacht..maar toen ik aangaf dat ik geen maatje 36 heb maakte hij de opmerking: oh als dat aan de voorkant zat had hij er geen problemen mee.
Had gevraagt waar hij op doelde... bleek dus de cupmaat te zijn, zegt hij ook nog dat hij het liefste een E heeft........................ EEN E !
Een collega lachte me recht in het gezicht uit (mag duidelijk zijn dat ik geen cup E heb haha..) die had de volgende opmerking (collega is een getrouwde man van in de 30 btw) oke als je een keer wilt motorboten maar voor altijd.. neeej.
Verder niet echt interesante mannen op Tinder..
Duitsers >exit.
Getinte huidskleur >exit. (en nee ben geen rasict maar val er gewoon niet op)
Selfies in de badkamer >exit.
Jongen met vis >exit.
Onduidelijke foto >exit.
Wazige omschrijving zoals al meerdere malen hier benoemd, slogans enzo >exit.
Nerds >exit.
Ik voel me alsof ik megakieskeurig ben.. nu zijn de mannen op
Aan 1 wel erg leuke vent nr. gevraagt en toen ik hem had toegevoegd zette ik vraagtekens bij zijn nr.
Blijkt het een Belg te zijn.. nouja ik dacht niet geschoten is altijd mis.. maar na aantal foto's uitgewisseld te hebben van de honden toch mijn twijfels.. ik heb niet meer gereageerd want ik denk niet dat dit hem gaat worden..woon in het zuiden van het land en zie mezelf nu niet echt bepaald naar België verhuizen.
Misschien een beetje tever doorgedacht..maar toen ik aangaf dat ik geen maatje 36 heb maakte hij de opmerking: oh als dat aan de voorkant zat had hij er geen problemen mee.
Had gevraagt waar hij op doelde... bleek dus de cupmaat te zijn, zegt hij ook nog dat hij het liefste een E heeft........................ EEN E !
Een collega lachte me recht in het gezicht uit (mag duidelijk zijn dat ik geen cup E heb haha..) die had de volgende opmerking (collega is een getrouwde man van in de 30 btw) oke als je een keer wilt motorboten maar voor altijd.. neeej.
Verder niet echt interesante mannen op Tinder..
Duitsers >exit.
Getinte huidskleur >exit. (en nee ben geen rasict maar val er gewoon niet op)
Selfies in de badkamer >exit.
Jongen met vis >exit.
Onduidelijke foto >exit.
Wazige omschrijving zoals al meerdere malen hier benoemd, slogans enzo >exit.
Nerds >exit.
Ik voel me alsof ik megakieskeurig ben.. nu zijn de mannen op
woensdag 12 maart 2014 om 15:10
quote:nourish schreef op 12 maart 2014 @ 15:07:
[...]
Haha ik heb het hele topic gelezen, prachtig dat jij het geluk hebt gevonden Geniet ervan Ik bedoelde alleen beetje dat wat de een een afknapper vind voor de ander juist gaaf is. Net het afknapper topic ook doorgelezen en er zijn zat vrouwen die denken Yuk een gamer en ik dacht YESS tussen alle hipsters en populaire types.
[...]
Haha ik heb het hele topic gelezen, prachtig dat jij het geluk hebt gevonden Geniet ervan Ik bedoelde alleen beetje dat wat de een een afknapper vind voor de ander juist gaaf is. Net het afknapper topic ook doorgelezen en er zijn zat vrouwen die denken Yuk een gamer en ik dacht YESS tussen alle hipsters en populaire types.
woensdag 12 maart 2014 om 15:13
quote:grumpycat1983 schreef op 12 maart 2014 @ 15:10:
[...]
Ik bedoelde alleen beetje dat wat de een een afknapper vind voor de ander juist gaaf is. Net het afknapper topic ook doorgelezen en er zijn zat vrouwen die denken Yuk een gamer en ik dacht YESS tussen alle hipsters en populaire types.I know
Maar over het uiterlijk kan ik maar moeilijk heenstappen, meeste nerds die ik ken gedragen zich ook nog idioot, kleden zich niet normaal.. sorry voor mij dus een afknapper.
[...]
Ik bedoelde alleen beetje dat wat de een een afknapper vind voor de ander juist gaaf is. Net het afknapper topic ook doorgelezen en er zijn zat vrouwen die denken Yuk een gamer en ik dacht YESS tussen alle hipsters en populaire types.I know
woensdag 12 maart 2014 om 15:31
Haha ik gedraag me ook idioot dus dat matcht. Kunnen we lekker tegen elkaar Xboxen, achievements halen en dat soort meuk.
En het gave van een man die doordeweek in zijn werkklof of in zijn trainingsbroek met nerdy t-shirt loopt.... ALS ie dan eens voor een avondje uit in 3 delig pak de trap af komt,
En het gave van een man die doordeweek in zijn werkklof of in zijn trainingsbroek met nerdy t-shirt loopt.... ALS ie dan eens voor een avondje uit in 3 delig pak de trap af komt,
woensdag 12 maart 2014 om 15:36
quote:nourish schreef op 12 maart 2014 @ 15:08:
[...]
Verklaar je nader
Ben een nerd, voel me snel aangesproken vandaar.
Nouja nerd, voldoe helaas niet aan 't bijbehorende hoge IQ,
ik geloof graag dat m'n uiterlijk daar weer voor compenseert.
Maar ik heb 't wel vaker mis.
Vrouwen met een beetje film/game smaak en niet al te uiterlijk gericht zijn dan weer mijn type.
[...]
Verklaar je nader
Ben een nerd, voel me snel aangesproken vandaar.
Nouja nerd, voldoe helaas niet aan 't bijbehorende hoge IQ,
ik geloof graag dat m'n uiterlijk daar weer voor compenseert.
Maar ik heb 't wel vaker mis.
Vrouwen met een beetje film/game smaak en niet al te uiterlijk gericht zijn dan weer mijn type.
woensdag 12 maart 2014 om 15:46
quote:Bammetjebam schreef op 12 maart 2014 @ 15:42:
Sinds kort ben ik aan het tinderen geslagen, maar ik vertrouw het niet helemaal. Is het normaal dat elke kerel die ik goedkeur al gelijk een match is?
Best vermoeiend namelijk, met 4 tegelijk kletsen...Dan lig je waarschijnlijk gewoon heel goed in de markt
Wie lijkt je het leukste.. dan is dat eerste prioriteit en zo ga je verder.. mannen die niet oprecht geintereseerd zijn haken dan al snel af als ze niet snel antwoord krijgen.. lijkt mij iig.
Sinds kort ben ik aan het tinderen geslagen, maar ik vertrouw het niet helemaal. Is het normaal dat elke kerel die ik goedkeur al gelijk een match is?
Best vermoeiend namelijk, met 4 tegelijk kletsen...Dan lig je waarschijnlijk gewoon heel goed in de markt
woensdag 12 maart 2014 om 15:47
quote:Bammetjebam schreef op 12 maart 2014 @ 15:42:
Best vermoeiend namelijk, met 4 tegelijk kletsen...Haha, geloof ik zeker. Zijn waarschijnlijk mannen die eerst wel goed keken naar wat hun type is, zoals ik, maar naar weken geen match iedereen goed vinden. Zover ben ik nog niet, en ik denk ook niet dat ik zover zal gaan. Zijn ook andere manieren om een leuke meid tegen te komen.
Best vermoeiend namelijk, met 4 tegelijk kletsen...Haha, geloof ik zeker. Zijn waarschijnlijk mannen die eerst wel goed keken naar wat hun type is, zoals ik, maar naar weken geen match iedereen goed vinden. Zover ben ik nog niet, en ik denk ook niet dat ik zover zal gaan. Zijn ook andere manieren om een leuke meid tegen te komen.
woensdag 12 maart 2014 om 16:03
Ja, ik keur iedereen al af die niet de interesses delen die ik belangrijk vind.
Ik heb in mijn profiel staan dat ik geen relatie zoek, en dat ik een kind heb. Sommigen lezen misschien niet goed, er hebben er inmiddels 2 afgehaakt, yeeuuy
Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat een hoop op gegeven moment iedereen maar goedkeurt.
Ik heb in mijn profiel staan dat ik geen relatie zoek, en dat ik een kind heb. Sommigen lezen misschien niet goed, er hebben er inmiddels 2 afgehaakt, yeeuuy
Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat een hoop op gegeven moment iedereen maar goedkeurt.
woensdag 12 maart 2014 om 17:28
Ik zou het toch zo op prijs stellen als er inderdaad bij een profiel staat waar iemand naar op zoek is, of diegene rookt en liefst ook de lengte aangeeft en of hij/zij kids heeft. Dat zijn toch wel de dingen waar je gemiddeld op afgaat....
Nu moet ik bij een match proberen subtiel dat rijtje af te gaan om te bepalen of ik het date-waardig-materiaal vind om mee verder te kletsen. Anders verchat je zo een hele avond aan iemand waarvan pas veel later blijkt dat hij meer dan tien centimeter kleiner is, een pakje per dag rookt terwijl zijn peuter en kleuter door de kamer kruipen en die eigenlijk niet eens vrijgezel is maar vooruit hij wilde ook eens op tinder kijken hoe zijn (verder wel aantrekkelijke) hoofd het zou doen op de app.
Zucht...
Nu moet ik bij een match proberen subtiel dat rijtje af te gaan om te bepalen of ik het date-waardig-materiaal vind om mee verder te kletsen. Anders verchat je zo een hele avond aan iemand waarvan pas veel later blijkt dat hij meer dan tien centimeter kleiner is, een pakje per dag rookt terwijl zijn peuter en kleuter door de kamer kruipen en die eigenlijk niet eens vrijgezel is maar vooruit hij wilde ook eens op tinder kijken hoe zijn (verder wel aantrekkelijke) hoofd het zou doen op de app.
Zucht...
Lorem Ipsum
woensdag 12 maart 2014 om 18:56
Haha turquasi,
Lengte en afkomst is meestal een beetje een issue bij met dating maar ik hou het totaal niet achter. Vind het ook niets aan om naast een dame te lopen die een halve kop groter is. Liefst kleiner, voel ik me ook meer tot aangetrokken.
Reduceert potentiële dates wel met zo'n 70% in Nederland, maar who cares. Ik hou wel van een hoge moeilijkheidsgraad.
Lengte en afkomst is meestal een beetje een issue bij met dating maar ik hou het totaal niet achter. Vind het ook niets aan om naast een dame te lopen die een halve kop groter is. Liefst kleiner, voel ik me ook meer tot aangetrokken.
Reduceert potentiële dates wel met zo'n 70% in Nederland, maar who cares. Ik hou wel van een hoge moeilijkheidsgraad.
woensdag 12 maart 2014 om 19:09
quote:turquasi schreef op 12 maart 2014 @ 17:28:
Ik zou het toch zo op prijs stellen als er inderdaad bij een profiel staat waar iemand naar op zoek is, of diegene rookt en liefst ook de lengte aangeeft en of hij/zij kids heeft. Dat zijn toch wel de dingen waar je gemiddeld op afgaat....
Zucht...Dan moet je gewoon op een datingsite gaan zitten. Tinder is juist leuk (vind ik) omdat het lekker laagdrempelig is. En als je je al die dingen afvraagt kun je dat toch gewoon vragen tijdens een chat?
Zucht...Dan moet je gewoon op een datingsite gaan zitten. Tinder is juist leuk (vind ik) omdat het lekker laagdrempelig is. En als je je al die dingen afvraagt kun je dat toch gewoon vragen tijdens een chat?
•
woensdag 12 maart 2014 om 19:39
Hoi! Ik heb nu al een weekje niet meer meegelezen, sorry.. ik heb Tinder nu echt definitief verwijderd aangezien die goddelijke man (ja die Philein) opeens wél echt goddelijk blijkt te zijn. Afgelopen weekend spontaan afgesproken en inmiddels al 3 keer gezien helemaal niks raars aan 'm (totnutoe) en tis suuuuper leuk! Fuck mijn vrouwelijk intuitie haha.