Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
woensdag 12 maart 2014 om 19:35
Dat denk ik ook Calvijn, maar daarmee kun je dus geen nieuwe samenleving creëren. Daarvoor heb je meer mensen als Nicolien nodig, zowel denkers als doeners maar wel van minimaal hetzelfde niveau als Nico. Dat heeft trouwens wat mij betreft meer met inzet en inzicht dan met intelligentie te maken. Ook iemand die niet gestudeerd heeft kan hele goede ideeën hebben over een vernieuwende samenleving.
Mensen die boven het niveau van luieren, roken, zuipen en konkelen uitstijgen en echt iets nieuws willen opzetten zonder alleen maar te denken aan winst, winnen, geld, roem en bekendheid.
Zelfvoorzienend, ruilhandel, er is zoveel mogelijk. Zo jammer dat deze unieke kans door meer dan 10 mensen daar niet benut wordt.
Mensen die boven het niveau van luieren, roken, zuipen en konkelen uitstijgen en echt iets nieuws willen opzetten zonder alleen maar te denken aan winst, winnen, geld, roem en bekendheid.
Zelfvoorzienend, ruilhandel, er is zoveel mogelijk. Zo jammer dat deze unieke kans door meer dan 10 mensen daar niet benut wordt.

woensdag 12 maart 2014 om 19:38
woensdag 12 maart 2014 om 19:53

donderdag 13 maart 2014 om 10:54
Andrea is een sociopaat, spant iedereen voor haar karretje, laat hen ook het werk doen. Gebruikt een kinderlijk stemmetje, huilt wat en bingo! Wat een gekkenhuis... Mensen met tegen-stemmen gaan op de super sociale toer... Men denkt enorm beroemd te worden, berucht eerder... Het originele idee is hier een lachertje geworden! Je kan zo heerlijk beroemd worden, met nog wat instructies erbij...
Nicoline, Rienk en nu ook Vanessa... redt de boel, misschien Jimmy ook, zag zijn gezicht vertrekken tijdens het tuin-moment...
Nicoline, Rienk en nu ook Vanessa... redt de boel, misschien Jimmy ook, zag zijn gezicht vertrekken tijdens het tuin-moment...