Uittredingen geest uit lichaam

14-03-2014 11:25 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week heb ik een hele heftige paniekaanval gehad waarvan ik nu nog aan het bijkomen ben. Maar wat ik die nacht had vond ik wel heel vreemd. Ik was wakker, en ik had het gevoel dat mijn geest zich uit mijn lichaam probeerde te werken. Ik dacht nog ok, dat was het, laat maar gaan, heel berustend zonder emotie. Op een gegeven moment kreeg ik een schok door mijn lichaam en was ik weer terug. Dit gebeurde 3 tot 4 keer. Ik wist niet wat ik meemaakte, ik dacht aan een psychose of dissociatie, maar mijn behandelaar had het over uittreding van de geest uit het lichaam. Ik stond daar echt van te kijken, want zij is een heel nuchter mens en ik ben ook niet bekend met dat soort dingen.

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben, ik zou ze graag horen, ik wil er graag meer van weten en ik hoop dat het me niet meer gebeurt.
Ik vind dat mensen eens moeten stoppen met alles waar ze niet zelf in geloven of wat niet wetenschappelijk bewezen is onzin te noemen! Er is gewoon veel meer in de wereld dat te zien of te bewijzen is.

Er geloven weet ik veel hoeveel mensen in God maar waag het eens dat onzin te noemen maar als mensen geloven dat er inderdaad meer is tussen hemel en aarde en dat ze daar inderdaad ook lichamelijke klachten van kunnen krijgen zijn ze rijp voor het gesticht, dronken of stoned??
Of in ieder geval zichzelf eens inlezen voordat ze gaan reageren op iets waar ze niets vanaf weten of doen alsof ze er niets van weten en het steeds maar weer nodig vinden om de TO af te zeiken.
odi et amo
Wat een onzin. Je mag verwachten van een arts en verpleegkundige dat ze met feiten komen en niet met aannames en religies. Want dat is namelijk. Religie. Gebaseerd op geloof en niet op wetenschap.
quote:lamaatje schreef op 14 maart 2014 @ 13:12:

Of in ieder geval zichzelf eens inlezen voordat ze gaan reageren op iets waar ze niets vanaf weten of doen alsof ze er niets van weten en het steeds maar weer nodig vinden om de TO af te zeiken.

Ik zeik TO niet af hoor, ondanks dat ik niets met zweverigheid of het bovennatuurlijke heb. Daar ben ik veel te nuchter voor.

"Stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren".
Geen drugs of alcoholverslaving bij mij. Drink alleen water en thee.
Ah de HRS is er.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

TO wordt helemaal niet afgezeken hoor!

Maar zeg eens, ben wel benieuwd, wat zouden we volgens jou moeten lezen dan?
Beste forummers,

Hierbij het verzoek om on topic en met respect te reageren zodat het topic overzichtelijk blijft voor degene die wel oprecht geinteresseerd zijn. Dit bericht is tevens een waarschuwing, bij verdere off topic posts zullen de moderators maatregelen nemen.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Ik zie dat afzeiken ook niet zo eigenlijk en ik vind het ook een beetje vreemd dat een arts met zoiets komt (al zou het wat mij betreft vaker mogen dat er ook andere kanten op gedacht kan worden maar goed, dat is weer een eigen mening)

Maar dan nog, zoals ik al zei, iemand die WEL in dingen gelooft hoeft niet meteen voor gek worden uitgemaakt, iedereen denkt/voelt/gelooft zijn eigen dingen. Zeggen dat het bijzonder is dat een behandelaar met zulke sugesties komt is heel normaal maar mensen die er in geloven zijn niet gek.
Slaapverlamming, heb hier veel last van gehad, vooral in tijden van stress, drukte etc
quote:Bergje65 schreef op 14 maart 2014 @ 12:35:

wat is in godsvredesnaam een te hoog zittend aura? wat moet ik me daarbij voorstellen?Als je aura te hoog zit, dan raakt hij niet goed de grond en ben je slecht geaard, met als gevolg dat je waarnemingen kunt krijgen die je niet goed kunt verklaren. Je kunt ook het gevoel hebben niet goed met je lichaam verbonden te zijn en dat kan een paniekreactie geven.
odi et amo

Ik heb nota bene gegoogled wat je bedoelde, want ik had nog nooit van een koord gehoord (en ik was blijkbaar niet de enige). TO had het niet over een koord of een aura en daarnaast zie ik TO nergens afgezeken worden. Tenzij je Nouschi's vraag daaronder schaart, het is op zich relevant te vragen of TO drugs of drank had gebruikt.

Ik zie dus niet in waarom het nodig was om bij de mods te gaan klagen (ik weet verder niet wie dat gedaan heeft). Er wordt heel serieus op TO gereageerd.
Ga in therapie!
Ik heb geen klacht ingediend, maar ik zat er dicht tegenaan.
odi et amo
Ik begrijp het klagen ook niet zo. Ik heb net als anderen serieus gereageerd en serieus gevraagd wat een koord is.

Lamaatje, je zet het allemaal wel neer alsof 'het zo is' en als iemand daar vragen over heeft, ga je klagen. Waarom is dat?
Lamaatje

In de eerste plaats sterkte nu voor jou deze dagen. Ik lees al een tijdje mee hoe het met je gaat.

Dat wat je schrijft over dat je niet goed in je lichaam zit heb ik ook vaak bij spanning.

Dan leg ik dat uit als " het lijkt wel of ik een stukje naast mijn benen loop".
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Jullie gaan gewoon door hè.
odi et amo
Beste forummers,

Wij lezen mee op willekeurige topics en meenden er goed aan te doen een verzoek tot on topic blijven te plaatsen. Er is geen specifieke melding gedaan.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
quote:lamaatje schreef op 14 maart 2014 @ 13:38:

[...]

Als je aura te hoog zit, dan raakt hij niet goed de grond en ben je slecht geaard, met als gevolg dat je waarnemingen kunt krijgen die je niet goed kunt verklaren. Je kunt ook het gevoel hebben niet goed met je lichaam verbonden te zijn en dat kan een paniekreactie geven.Dit is toch te scharen onder geloven??
quote:lamaatje schreef op 14 maart 2014 @ 13:48:

Ik begrijp serieus niet wat je bedoeld en ik vraag op hele respectvolle manier waarom je zo reageert. Zou je daar antwoord op willen geven?

Ik ga 'niet gewoon door' ik begrijp iets niet.
quote:marcellav schreef op 14 maart 2014 @ 13:46:

Lamaatje

In de eerste plaats sterkte nu voor jou deze dagen. Ik lees al een tijdje mee hoe het met je gaat.

Dat wat je schrijft over dat je niet goed in je lichaam zit heb ik ook vaak bij spanning.

Dan leg ik dat uit als " het lijkt wel of ik een stukje naast mijn benen loop".

Dank je Marcellav.

Ja, iedereen heeft dat bij spanningen en stress.

Sommige mensen lopen zelfs half uit hun lichaam.

Dat kun je zien aan het feit dat ze ook scheef lopen.
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 14 maart 2014 @ 13:51:

[...]

Dank je Marcellav.

Ja, iedereen heeft dat bij spanningen en stress.

Sommige mensen lopen zelfs half uit hun lichaam.

Dat kun je zien aan het feit dat ze ook scheef lopen.Bij mij is scheef lopen vaak een oorzaak van een flinke rugpijn, niet van het feit dat ik uit mijn lichaam loop
Salander, je woont niet toevallig in het buitenland? Soms kun je uitspraken in een andere taal ook anders interpreteren dan ze bedoeld zijn. Legde ze verder nog uit wat ze met uittreding bedoelde?
Ga in therapie!
Waarom is mijn vraag verwijderd?
quote:lamaatje schreef op 14 maart 2014 @ 13:48:

?

Niemand gaat gewoon door?

Er is hier vrij mild gereageerd op een paar mensen na. Ik zie juist de meesten vragen wat je precies bedoelt (wat is een hoogzittende aura) of zelf googlen.
Wat had je gevraagd dan, Isis? Het was toch niet off-topic?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven