Jongensnamentopic

16-02-2007 20:33 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaat uw gang.
Joly;

Sem, Siem, Kamiel, Jelmer, Job, Tim, Timon, Dirk, Gijs, Joost, Joris, Lars
@Joly:

Klaas

Dirk

Jan

Job

Joep

Cees

Mark

Daan

Rik

Gijs

Siem

Thijs

Nico

Paul

Thomas

Floris

Thijmen

@Morrie wat voor soort naam zoek je?
Wat een reacties al! Leuk!

@Morrie: Ik loop zelf inderdaad ook nog met Cas (dus met een C) in mijn hoofd, maar krijg mijn vriend er niet echt warm voor...

Bedankt voor je tips! Jij ook succes nog natuurlijk. Bij de eerste wisten wij het pas 3 weken van tevoren echt zeker, dus je hebt tijd zat! Haha!

@Cato: Gijs is favoriet bij mijn vriend! Ik vind het een leuke naam, maar ook een 'plaag naam' (Gijs Gans, Holle Bolle Gijs), dus daarom valt hij voor mij af... Lars vind ik erg leuk, maar mijn vriend weer niet... Wat een gedoe he? Haha!

@Schimmelteentje: de naam die we wel allebei leuk vinden staat in jouw lijstje! Je vindt de combi dus in ieder geval kunnen, haha! Maar echt hét gevoel heb ik nog niet. Niet zoals ik het had bij Hidde. Omdat ik zelf hier ook wel eens bekenden heb gezien, houd ik nog even voor me welke ik bedoel!

Alvast bedankt meiden!

Nog meer tips?

Groetjes, Joly
Joly; Gijs is zó'n leuke naam!! Vind ik zelf ook al jaren leuk. Maar minder voor een getint kindje, daarom valt hij voor mij een beetje af. Maar anders....

Dan misschien Hidde en Daan, Hidde en Twan, Hidde en Marlon, Hidde en Ralf of Hidde en Freek (vind ik zelf erg leuk!) ?
@Joly HET gevoel komt nog wel hoor. We blijven je gewoon lekker met namen bestoken
Joly, ik vind Gijs ook een super leuk naam én heel leuk bij Hidde passen hoor!! Hidde en Twan vind ik ook heel leuk.

Ik heb ook nog wel wat opties voor je:

Stijn

Teun

Joris

Rob

Huub

Wessel

Niek

Roel

Wout

Sybrand

Miel

Ik hoor wel of er iets leuks bij zit

Jasper
Joly, nog wat opties:

Hidde en Duuk

Hidde en Rein

Hidde en Ties

Hidde en Cas (ik schrijf hem er gewoon tussen, kun je wennen )

Hidde en Jort

Hidde en Timo

@Schimmelteentje, ik weet niet wat voor naam ik zoek, ik durf het er hier niet meer over te hebben want ik heb zo ongeveer alles al afgeschoten wat er voorgesteld is .

We hebben nu wel twee opties, maar het zijn wel twee aparte namen en daar twijfel ik nog over. Omdat ik eigenlijk steeds riep een niet te aparte naam te willen omdat onze zoon al een naam heeft die weinig voorkomt. Maar ik denk dat ik wat meer van al mijn 'wensen' af moet stappen. Zoals iemand hier al eerder schreef: ik (en mijn vriend) moet niet te rigide zijn.
Morrie kunnen we jou nog verder helpen?

Even nog een aantal aparte of gewoon mooie jongensnamen;

Enno, Loran, Thiam, Fabian, Faber, Thibo, Cyto, Digmon, Jessin, Rayan, Freek, Nikias, Samuel, Binck, Remi, Ingairo,
quote:Catooo schreef op 28 juni 2008 @ 19:04:

Morrie kunnen we jou nog verder helpen?

Even nog een aantal aparte of gewoon mooie jongensnamen;

Enno, Loran, Thiam, Fabian, Faber, Thibo, Cyto, Digmon, Jessin, Rayan, Freek, Nikias, Samuel, Binck, Remi, Ingairo,

Samuel en Fabian zijn in dit rijtje de enige die ik mooi vind.

De rest allemaal veel te gefabriceerd
Frankly my dear, I don"t give a damn
@Anouk: hmmm, zo begin ik toch weer te twijflen over Gijs, haha! Ben ik de enige die denkt dat je met zo'n naam gepest kunt worden? Mijn eerste reactie is echt Gijs Gans...

@Catoo: Gijs staat weer op het lijstje dus, haha! En Freek vind mijn vriend ook erg leuk, maar ik dus ook niet. Ik ken een Freek waar ik niets mee heb.

@Morrie: bedankt dat je Hidde en Cas zo neer hebt gezet, want zo heb ik het gevoel er niet mee, dus die valt (bijna) af, haha!

Bedankt voor het meedenken hoor!

Groetjes, Joly (vandaag 38 weken)
Vind Gijs helemaal geen naam om te vervormen in pestnamen.. ken gewoon een aantal leuke jongens/jongetjes die Gijs heten. zoals ik al zei staat hij ook hoog op mijn lijstje
Ik vind Gijs een beetje boers, maar dat je er snel mee gepest zou worden, nee, dat denk ik niet.
Maar je hebt even geen hulp meer nodig morrie??

anders laat ik mijn namen-radar nog even draaien
Ik durf geen hulp meer te vragen, vind toch alles stom en dat weer zo sneu voor jullie .

Maar als je je energie erin durft te steken, we houden van namen als:

Duuk

Rune

Morris

Aron

Dat is het wel zo'n beetje
Dus Roman is van de kaart? En Jonah, Sem en Jens ook?

Maar van jouw lijstje vind je er geen een helemaal gaaf?!

Mmm ff denken..

Kamiel

Jorrit

Fabian

Rein

Loek/Louk (dit lijkt me een goede voor je, of niet?)

Tijs

Sivar

Flinn

Perry

Diem

Yari

Rinse

Fedde

Pelle

Roemer

Nino

Voel je niet schuldig als je ze allemaal niks vindt hoor! Als ik genoeg heb van het bedenken dan laat ik het je weten

Hoop dat er iets bij zit.
Ik vind Rune heel mooi, maar zo onzijdig (zou zo een meisjesnaam kunnen zijn). Wat vind je van Robbe? En Aron is ook mooi. Of Ime of Imre?
Met een jongensnaam komen we er volgens mij wel uit. We hebben intussen genoeg leuke namen op het lijstje staan. Moet me nu maar gaan richten op meisjesnamen, want voor een meisje zijn we er echt nog niet uit. Oke we hebben nog ruim de tijd, maar toch. Meisjesnaam vind ik echt vreselijk moeilijk. Genoeg 'leuke' namen, maar geen naam die er voor ons gevoel bovenuit steekt...zo van 'díe is het'. Dus ik ga maar weer eens rondsnuffelen op het meisjesnamentopic....
Imre, dat vind ik dan weer een meisjesnaam. Ime nee, dat klinkt niet zo vind ik. Robbe doet me errrrrg aan Arjan Robbe denken! Rune is echt een jongensnaam, scandinavisch. Mooie betekenis ook (dacht ik, soms ben ik gewoon bang dat ik namen door elkaar ga halen, zoveel heb ik er gezien).

Catoo, van jouw lijst vind ik Fedde het overwegen waard, hebben we dus ook gedaan. En Flinn, daar is mijn vriend al een paar keer mee gekomen, ik dacht dat het een verzinsel was van hem maar blijkbaar is het echt een naam (die me aan de Flinstones doet denken). De rest vind ik niet mooi, helaas.
Morrie, Rune vind ik ook echt een geweldige naam! Zelf neig ik meer naar Rhune voor een meisje, maar het blijft een mooie naam. Wat vind je anders van Finn? Niet zo vreemd als Flinn en naar mijn mening een stoere mooie naam.

Wat vind je anders van;

Milton, Malte, Sixten, Loke, Hugo, Neo, Axel, Lucas, Enzo, Romain, Natan, Abel, Elías, Luca, Jannick, Felix, Jonas, Bruno, Fynn, Arne, Jarne, Liam, Siebe, Jurre, Tibo, Ruben.
Finn vind ik te veel voorkomend, vroegah vond ik het wel een geschikte naam.

Ik jouw rij vind ik Jannick, maar dan Yannick een mooie naam, mijn vriend vindt het echter niet zo. Jonas vind ik ook leuk, maar ik ken er al een (en dat is ook best een vervelend kereltje). Maar die staat op de reservelijst. Je zit wel aardig in onze smaakrichting met deze lijst overigens!
Morrie ik doe ook even een poging voor je:

Viggo

Jerrick

Stenz

Rubin

Rohan

Fender

Esper

Jelmen

Boaz

Redmar

Xavi

Ryu

Ik heb wat niet alledaagse namen uitgezocht, misschien zit er wat tussen??

PS, Jonas vind ik super leuk!!
Enne Joly, bij alle namen kan je wel pestnamen verzinnen (Anouk - Pannekoek / poep in je broek etc) dus daar zou ik het niet vanaf laten hangen, Gijs is gewoon een super leuke naam!!
Nog een aanvulling voor Morrie:

Myko

Jorit

Ebo

Vince

Yorick
Wat een geweldige namen komen hier langs!!

Wij zijn ons aan het orienteren (nog niet zwanger)

Dus:

Ik zoek een leuke stoere Duitse jongensnaam.

Wie heeft er ideeen?
Morrie,

Duko dan? Ik ken iemand die zo heet.

Gijs vind ik trouwens ook leuk! Jonas ook.

Jim is mijn favo op dit moment. Alleen niet die van mijn man geloof ik. Ach ja, heb nog even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven