Jongensnamentopic
vrijdag 16 februari 2007 om 20:33
Gaat uw gang.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 30 juni 2008 om 14:15
woensdag 2 juli 2008 om 09:35
quote:Morrie schreef op 30 juni 2008 @ 14:15:
Ik vind Jim ook echt heel erg leuk, maar niet 'Djim'. En zo gaan veel mensen het toch uitspreken denk ik, of zouden jullie Jim zeggen als je de naam zou zien staan?
Ja, ik zou toch Djim zeggen... Alleen onze Idols Jim (Bakkum) wil dat zijn naam als "Jim" wordt uitgesproken en dat vind ik eigenlijk een beetje stupide klinken.... Maar ja misschien komt dat eigenlijk wel omdat ik Jim zelf ook een beetje stupide vind.
In de trant van Jim:
Sil
Sal
Til
Jip
Jon
Jone
Pim
Cem
Kian
Stan
Sten
Lars
Chris
Karsten
Brent
Kent
Rens
Jack
Jake
Ben
Liam
Noam
Owen
Robin
Quinn
Quint
Seth
Stef
Kjell
Bent
Bas
Kars / Cars
Kurt
Diam
Dinand
Nout
Ferre
Jenne
Jimme
Jur
Just
Len
Leo
Loek
Mauk
Moos
Miko
Milo
Nate
Per
Ralf
Roan
Raf
Seb
Sef
Sid
Sivar
Sieb
Ted
Twan
Wes
Walt
Zias
Zeger
Boet
Bosse
Colin
Dorian
Elias
Otis
Noel
Stig
Ik vind Jim ook echt heel erg leuk, maar niet 'Djim'. En zo gaan veel mensen het toch uitspreken denk ik, of zouden jullie Jim zeggen als je de naam zou zien staan?
Ja, ik zou toch Djim zeggen... Alleen onze Idols Jim (Bakkum) wil dat zijn naam als "Jim" wordt uitgesproken en dat vind ik eigenlijk een beetje stupide klinken.... Maar ja misschien komt dat eigenlijk wel omdat ik Jim zelf ook een beetje stupide vind.
In de trant van Jim:
Sil
Sal
Til
Jip
Jon
Jone
Pim
Cem
Kian
Stan
Sten
Lars
Chris
Karsten
Brent
Kent
Rens
Jack
Jake
Ben
Liam
Noam
Owen
Robin
Quinn
Quint
Seth
Stef
Kjell
Bent
Bas
Kars / Cars
Kurt
Diam
Dinand
Nout
Ferre
Jenne
Jimme
Jur
Just
Len
Leo
Loek
Mauk
Moos
Miko
Milo
Nate
Per
Ralf
Roan
Raf
Seb
Sef
Sid
Sivar
Sieb
Ted
Twan
Wes
Walt
Zias
Zeger
Boet
Bosse
Colin
Dorian
Elias
Otis
Noel
Stig
woensdag 2 juli 2008 om 10:44
Ik heb eigenlijk nooit anders gehoord dan dat Jim uitgesproken wordt als Djim. Vind ik altijd nog leuker klinken als Sjim. Dat vind ik een beetje plat Amsterdams dus ordi klinken. Ála Sjonnie, is ook zo vreselijk.
Ik vind (D)jim best wel een leuke naam.
Rhett is ook best stoer, maar toch denk je ook al snel "rettekettet naar Beterbed". Misschien niet zo leuk voor het kind om dit misschien steeds te moeten horen.
Rhett is ook best stoer, maar toch denk je ook al snel "rettekettet naar Beterbed". Misschien niet zo leuk voor het kind om dit misschien steeds te moeten horen.
woensdag 2 juli 2008 om 10:52
Ik ga nog een poging wagen, ik vind de smaak van Morrie moeilijk want het is wel apart maar tegelijk heel erg met hollandse klanken (op Morris en Aron na) en ik hou zelf eigenljk alleen maar van Engelse/bijbelse namen, maar wie weet.
Cal
Caleb
Evan
Ethan
Ewan
Ian
Louie
Andrew
Jake
Josh
Joshua
Dylan
Dillon
Abel
Ainslie
Jeb
Seb
Saul
Scott
Shai
Addison
Ben
Amos
Dani(el)
Jona(than)
Esra
Eli
Rick
Teddy
Luke
Cal
Caleb
Evan
Ethan
Ewan
Ian
Louie
Andrew
Jake
Josh
Joshua
Dylan
Dillon
Abel
Ainslie
Jeb
Seb
Saul
Scott
Shai
Addison
Ben
Amos
Dani(el)
Jona(than)
Esra
Eli
Rick
Teddy
Luke
Am Yisrael Chai!
woensdag 2 juli 2008 om 10:55
quote:Schimmelteentje schreef op 02 juli 2008 @ 10:44:
Ik heb eigenlijk nooit anders gehoord dan dat Jim uitgesproken wordt als Djim. Vind ik altijd nog leuker klinken als Sjim. Dat vind ik een beetje plat Amsterdams dus ordi klinken. Ála Sjonnie, is ook zo vreselijk.
Hahahaha, dat zou nooit bij mij opgekomen zijn, ik lig dubbel hier. Maar ik spreek de h volgens mij ook uit, het klinkt niet als ret maar eerder als red.
Wat ik trouwens ook een leuke naam vond, toen ik zwanger was had ik dus Rhett op mijn lijstje staan en las toen een boek waarin de hoofdpersoon een zoontje had die Red heette, heb ik nog serieus over zitten twijfelen.
Hahahaha, dat zou nooit bij mij opgekomen zijn, ik lig dubbel hier. Maar ik spreek de h volgens mij ook uit, het klinkt niet als ret maar eerder als red.
Wat ik trouwens ook een leuke naam vond, toen ik zwanger was had ik dus Rhett op mijn lijstje staan en las toen een boek waarin de hoofdpersoon een zoontje had die Red heette, heb ik nog serieus over zitten twijfelen.
Am Yisrael Chai!
woensdag 2 juli 2008 om 11:00
Ik zou persoonlijk zelf rhet niet doen, lijkt heel veel op het RETT syndroom. Je zal ff heel negatief gezegd een meisje krijgen met het rett syndroom of iemand in de familie, ik zou dat zelf niet leuk vinden, of hij gaat werken in de gehandicaptenzorg.......
of doe ik nu moeilijk??????? Maar goed het is ook mijn mening he
of doe ik nu moeilijk??????? Maar goed het is ook mijn mening he
woensdag 2 juli 2008 om 11:00
woensdag 2 juli 2008 om 11:08
quote:MMR schreef op 02 juli 2008 @ 11:00:
Ik zou persoonlijk zelf rhet niet doen, lijkt heel veel op het RETT syndroom. Je zal ff heel negatief gezegd een meisje krijgen met het rett syndroom of iemand in de familie, ik zou dat zelf niet leuk vinden, of hij gaat werken in de gehandicaptenzorg.......
of doe ik nu moeilijk??????? Maar goed het is ook mijn mening heWat is het RETT syndroom?
of doe ik nu moeilijk??????? Maar goed het is ook mijn mening heWat is het RETT syndroom?
Am Yisrael Chai!
woensdag 2 juli 2008 om 11:18
quote:fashionvictim schreef op 02 juli 2008 @ 11:08:
[...]
Wat is het RETT syndroom?
Kort gezegd: meisjes krijgen het rett syndroom, ze kunnen de eerste paar maanden ''alles'' kruipen enz brabbelen, dit takelt zo gezegd ''opeens'' af......waardoor ze 'niks' meer kunnen en in en rolstoel belanden.
Nu moet ik zeggen dat ik 1 op 1 geef aan een meisje met Rett, dus vandaar dat k het ken,maar wilde het jullie niet onthouden
Groetjes MMR
[...]
Wat is het RETT syndroom?
Kort gezegd: meisjes krijgen het rett syndroom, ze kunnen de eerste paar maanden ''alles'' kruipen enz brabbelen, dit takelt zo gezegd ''opeens'' af......waardoor ze 'niks' meer kunnen en in en rolstoel belanden.
Nu moet ik zeggen dat ik 1 op 1 geef aan een meisje met Rett, dus vandaar dat k het ken,maar wilde het jullie niet onthouden
Groetjes MMR