Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Die actie van Anton gisteren. Op de vraag van Jimmy hoe ze met haar om moeten gaan, antwoord Anton: gewoon geen aandacht aan besteden, het is een showgirl met een grote fantasie, in de kerk viel ze ook wel eens en dan zei ik leg er maar een kussentje onder.

Over die pillen moeten jullie je ook niet druk maken, dan slikt ze er 30 en kotst ze zelf weer uit. Ze kan zich prima redden.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Wat mij betreft zijn er 2 opties rondom Paul. Of hij is echt goed ziek of ze willen de andere inwoners even laten voelen wat een gat hij achterlaat op het gebied van productiviteit.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Volgens mij heb ik nog helemaal niks produktiefs uit de handen van Laura zien komen. En op enig intellect heb ik haar ook nog niet kunnen betrappen.

Andrea moet er natuurlijk niét uit, dat zou zonde zijn en dat gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Anton ziet het heel helder, ik hoop dat Andrea dit zelf ook heeft meegekregen! IK vraag me wel af hoe het komt dat hij het al een poosje uithoudt met zijn zelfbenoemde dramaqueen. Het klinkt nou niet erg liefdevol allemaal.

Paul is ziek hoor, dat is me wel duidelijk. De man ziet er niet uit!
Laura laat nu meer van zich horen, ze laat niet met zich fucken duh. En niet met je handen in de zakken lopen zij die moeder toch ook?

Laura mag van mij eruit voegt niks toe.

Paul ziet er niet gezondheid uit hoop dat het allemaal gauw weer goed komt. Wat zullen ze hem daar gaan missen , want het is een hele handige man.
Het enige wat Laura doet is met een sjacho kop rondlopen.
Oh en Laura,weet je,laat niet met me fucken,weet je, en weetje en weetje en weet je...
quote:dolfje schreef op vrijdag 14 maart 2014 12:11 Oh en Laura,weet je,laat niet met me fucken,weet je, en weetje en weetje en weet je...Ja toch je weet zelluuuuf , daar werd ik ook een beetje tuureluurs van
quote:itsmyempire schreef op 14 maart 2014 @ 11:53:

Ik vind Laura trouwens ook tegenvallen, na wat haar moeder zei, als je hier uitkomt ben je beroemd, dat ze alleen daarom mee doet.Wat denk je waarom de rest meedoet dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Inderdaad wat Noushi zegt.

Ze doen allemaal om die reden mee.

Anders ga je je niet een jaar lang in zun debiele omgeving, met debiele mensen opzadelen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:Nouschi schreef op 14 maart 2014 @ 12:17:

[...]

Wat denk je waarom de rest meedoet dan?

Ik heb bij de anderen ook wel zo'n gevoel maar, Rienk, Nicolien en Isabella vind ik toch wat "echter" overkomen.

En mijn gevoel werd bevestigd door Laura's moeder.
Laura is toch wel 1 van mijn favorieten.
quote:denachtzuster schreef op 14 maart 2014 @ 12:34:

Laura is toch wel 1 van mijn favorieten.Waarom? Ze doet zowat niks en als ze in beeld is kijkt ze met een nogal rotkop.
quote:denachtzuster schreef op 14 maart 2014 @ 12:34:

Laura is toch wel 1 van mijn favorieten.Die laat toch, behalve een sjagreinige kop, niks zien?
Ik heb een paar dagen niet gekeken.... is die Anton binnen geweest? Op het Utopia terrein?

met welk doel?
Laura vind ik ook vrij nietszeggend. En nu ze 'n keer d'r kop opentrekt gaat 't nog nergens over.

En jee, heel die armen en haar decolete onder de tattoos, daar zal ze nog wel spijt van krijgen tegen dat ze dikker wordt en/of hangvel krijgt.
quote:dolfje schreef op 14 maart 2014 @ 12:35:

[...]

Waarom? Ze doet zowat niks en als ze in beeld is kijkt ze met een nogal rotkop.Misschien heeft ze bij mij het 'geluk' dat ik veel anderen veel vervelender vind.
Laura is zeker nietszeggend. Probeert een beetje stoer te doen, maar komt niet over. Maakt geen indruk, ze komt ook niet uit haar woorden .En wat wil ze nou? Gefrustreerd typje dat graag ruzie zoekt. Moet je normaal met boog omheen lopen.
quote:dolfje schreef op 14 maart 2014 @ 12:11:

Oh en Laura,weet je,laat niet met me fucken,weet je, en weetje en weetje en weet je...Als je mij loopt te fokken weet je
Frankly my dear, I don"t give a damn
... dan fok ik je 10 x zo hard!

dat billy zich zo laat gebruiken. niet normaal (voor een 31jarige)!

ben benieuwd wanneer anton op tv te zien is.
Billy denkt dat Ruud verliefd op haar aan het worden is, dat ontkent en bang is

*proest*

Zit Charlotte achter Joey aan? Leuk voor zijn vriendin
Laura voegt inderdaad helemaal niets toe, wat een belachelijke opmerking van die moeder.

Laat dat wicht eens een cursus Nederlands gaan volgen, want dat straattaaltje misstaat haar echt.

Alhoewel, het past wel weer bij die shaggo kop,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja maandag komt anton in utopia zag ik net!

Ben echt benieuwd. Wel raar dat hij eerst lief schatje zegt en vervolgens mag ze hem niet kussen, maar goed... Ben wel benieuwd, de andere utopianen zullen nu wel heel wat meer ontdekken over Andrea de Leugenares.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wie lagen er nu te zoenen? Rienk en nicoline?
Ja. Rienk en Niek lagen heerlijk te genieten van elkaar, én zoenden elkaar, uiteindelijk.... Tegelijkertijd lagen billy en ruud elkaar te rampetempen... utopi-nee....
quote:under-the-ivy schreef op 15 maart 2014 @ 02:48:

Ja. Rienk en Niek lagen heerlijk te genieten van elkaar, én zoenden elkaar, uiteindelijk.... Tegelijkertijd lagen billy en ruud elkaar te rampetempen... utopi-nee....

Wereld van verschil idd

Ik vind het zielig voor Paul, volgens mij is het best een geschikte kerel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven