Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thee wat vervelend steeds met TZ. Je moet even je-weet-wel bellen, zij kan dat wel voor je regelen. Misschien kan ze het ook bespoedigen met E.

Ik ga even kijken naar die krabragout, klinkt wel lekker. Zoek ik meteen naar iets met peer, heb een paar peren. Weet er iig een lekkere salade mee en een lunchgerecht maar misschien een keer wat anders ermee maken.

Wat leuk een keukengadget. Ben ik dol op .

Ik ben zo moe, letterlijk de hele nacht niet geslapen en hoop zo dat ik het vol hou tot een uur of 12 zodat ik lekker vannacht slaap. Zit alleen tegen de slaap te vechten.

Coe, fijn dat het ondanks de omstandigheden redelijk gaat.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zwaai zwaai

allemaal
Jij ook, lief Vleertje.
Zou een nick zo lang mogen/kunnen (en zou je dat willen)?

Vandaag weer wennen aan 'kou', maar dat trekt 't weekend weer wat bij geloof ik.
Haha WV, ja erg he dat het ineens 'koud'(er) was/is, maar we waren de afgelopen week ook wel erg verwend. En een jaar geleden was Nld. nog 1 sneeuwdrama.

MV, voor 'je-weet-wel' is mijn case closed. Ze heeft alle lijnen uitgezet en haar taak zit erop. Alhoewel iemand anders van haar had gehoord dat ik in zkh lag, geen idee van wie ze dat had.

Keuken'dingetje' kan ook wel voor iets zoets bedacht ik me net, ga ik nog even over denken.

Ik vind peer met notenkaas wel lekker, maar voor jou natuurlijk lekkerder met die 'enge' blauwe kaas of zo.

Echt balen voor je dat slapen weer zo slecht gaat, hoop dat het nu/straks wel lukt.

Ga even verder lezen in het cadeautjes weggooien topic.
Bah, kan niet slapen, zo maar even een pilletje nemen. Maar Suup nieuws!! Ik heb kaartjes gekregen van jongste en ga de eerste week van april weer haar kant op. We zijn allebei zo hyper. Mijn lieve beste vriendinnetje en ik
Vervelend dat je niet kunt slapen maar leuk dat je naar je vriendin kunt! En lief van jongste natuurlijk

'Jouw' Suup is vast niet dezelfde forumster waar ik contact mee had (topic bestaat niet meer) die ook Suup werd genoemd.
meisjes
Hoi
Hi Moos en Con
Het is weer weekend
Hoe is het hier?

( ik vind het lastig met mijn af en toe binnenvallen om echt op jullie te reageren wat er eerder is geschreven omdat de lijntjes van jullie niet echt heb gevolgd )

Ik ga morgen mijn stinkende best doen om Pinkpopkaarten binnen te halen, wish me luck!
Con, niemand valt hier binnen, gewoon iedereen welkom met of zonder reacties!

Pinkpopfan of voor de Stones?
Ik kom ook zo binnen vallen zonder verder te reageren Con. Voel me daar ook altijd wel een beetje schuldig over, maar de eerlijk gezegd, de ene keer heb ik daar zin in en de andere keer niet. Ben ook altijd bang iemand per ongeluk over te slaan.
Leuk Pinkpop!
quote:thee schreef op 15 maart 2014 @ 01:00:

Con, niemand valt hier binnen, gewoon iedereen welkom met of zonder reacties!

Pinkpopfan of voor de Stones?

Dat weet ik ook wel thee , maar soms vind ik het gewoon een beetje vervelend van mijzelf.

Nee ik wilde gewoon al graag naar Pinkpop en er staan een aantal leuke namen die mij blij maken.

Dat de rolling stones komen is natuurlijk wel een happening, en leuk dat mee te maken als ik kaarten heb.

De keerzijde is dat door die fucking stones het spannend gaat worden of de kaarten mijn kant op gaan komen
quote:thee schreef op 15 maart 2014 @ 00:43:

Vervelend dat je niet kunt slapen maar leuk dat je naar je vriendin kunt! En lief van jongste natuurlijk

'Jouw' Suup is vast niet dezelfde forumster waar ik contact mee had (topic bestaat niet meer) die ook Suup werd genoemd.Ik denk het wel, ons Nietje, onze Superstar
Ik zit pas aan mijn eerste tinto, had helemaal niet in de gaten dat het al over enen was
Nee prada, niet dezelfde dus, ik bedoel supra (van o.a. voorheen Het Kasteel). Superstar ken ik alleen van het lezen. Heb de Nietjes nooit zo gevolgd, het wel soms de Nietjes-spray

Con, ik zag dat Stromae ook naar PP komt. Ik vind dat zo'n mega griezel, vooral z'n uiterlijk maar eigenlijk in totaliteit.
Proost Moos
Con, ik weet weer wat ik van de week voor je gepost had toen mijn bericht in space verdween.

Was benieuwd naar wat je at/nu eet als je kijk naar het moment waarop je besloot dat je paar kg's kwijt wilt. Laat je dingen, eet je anders, beweeg je anders?

(overgens, niet op reageren als je de vraag te persoonlijk vindt)
Ik heb net een behoorlijke tijd doorgebracht met serviezen kijken. Vind ik zo leuk. Zou best zoiets willen hebben, maar zo zonde als er alleen de gewone prakkies op komen te liggen.
Klopt Thee, ben ik wel nieuwsgierig naar. Lijkt mij een leuk optreden, het is wel een talentje en uniek. Bijzondere verschijning.

Echt blij word ik van Paolo Nutini, Ed kowalzcyk, Editors, Artic monkeys,White lies,The Kooks.

En er zijn wat namen die ik niet echt ken, maar wel graag wil zien omdat het weleens een nieuw leven in mijn muziek kan blazen.

En ja als het lukt met kaarten, dan is het natuurlijk wel vet dat ik de roling stones meepik.

kreeg van mijn zoon al te horen dat ik het niet weer ga flikken om halverwege het optreden weg te gaan, gezien ik dat al een aantal keer heb gedaan bij grote namen omdat het regende of ik gewoon moe was.

Zoon en dochter gaan naar werchter. Zoon baalt wel dat the stones niet daar komen, maar ach..over het geheel vindt hij daar de line up beter.

En ik ben ook wel iet wat jaloers dat zij daar Pearl jam en the Pixies gaan zien!
Ik eet op het moment heel slecht/weinig thee

Meer nog met spanningen te maken eigenlijk.

Besef wel dat ik er iets mee moet gaan doen, want oh wat voelt het "good" old times. Dus gevaarlijk , no go,niet doen.
quote:MocyMoos schreef op 15 maart 2014 @ 01:23:

Ik heb net een behoorlijke tijd doorgebracht met serviezen kijken. Vind ik zo leuk. Zou best zoiets willen hebben, maar zo zonde als er alleen de gewone prakkies op komen te liggen.Ik heb een 'gewoon wit' servies van Arzberg, hoefde gelukkig bij de scheiding niet gedeeld te worden. Werd toen wel mijn 'gewone' servies ipv het 'zondagse'. Ben er nog elke dag blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven