Wakker
zaterdag 15 maart 2014 om 02:05
Hey Yas, wat klinkt het heerlijk die berichtjes van je!
Ik ben stiekem best een beetje jaloers! Wat zou ik ook graag weer even heeeel ver weg willen zijn en genieten van een totaal andere omgeving.
Het is nooit echt weggeweest Yas, maar wel best goed onder controle en daar heeft mij al die tijd moeite gekost( op sommige delen meer dan andere)
Alleen nu raak ik ff een beetje de weg kwijt door een aantal factoren( weet het wel waarom) , dus moet ik ff harder strijden maar ..moe
Ik vertrouw mijzelf wel dat het niet uit de hand gaat lopen hoor.
Ik ben stiekem best een beetje jaloers! Wat zou ik ook graag weer even heeeel ver weg willen zijn en genieten van een totaal andere omgeving.
Het is nooit echt weggeweest Yas, maar wel best goed onder controle en daar heeft mij al die tijd moeite gekost( op sommige delen meer dan andere)
Alleen nu raak ik ff een beetje de weg kwijt door een aantal factoren( weet het wel waarom) , dus moet ik ff harder strijden maar ..moe
Ik vertrouw mijzelf wel dat het niet uit de hand gaat lopen hoor.
zaterdag 15 maart 2014 om 02:14
Ben al actief geweest. Het is hier nog vroeg. Strandwandeling, zon zien opkomen (man sliep nog) en de was opgehaald dan kan alles morgen schoon mee naar de volgende bestemming. Is maar half uurtje met de boot.
Man wakker nu dus tijd voor ontbijt.
Ik zwelg hier in het goddelijke eten. Krijg je bij een Thai in NL niet! Je rolt van de ene verbazing in de andere. Hoe die smaken samenkomen...
Man wakker nu dus tijd voor ontbijt.
Ik zwelg hier in het goddelijke eten. Krijg je bij een Thai in NL niet! Je rolt van de ene verbazing in de andere. Hoe die smaken samenkomen...
zaterdag 15 maart 2014 om 02:29