Let the sunshine in......

15-03-2014 07:19 109 berichten
Goedemorgen ladies en eventuele gents,

Met de balkondeur open zit ik te luisteren naar alle enthousiaste vogels. De koffie smaakt heerlijk en mijn dampertje dampt er vrolijk op los. Wat een mooi begin van de dag.

Gisteravond had ik al heel vroeg geen zin meer om wakker te zijn, vandaar deze early bird post.

Voor vandaag heb ik geen echte woeste plannen, het enige dat ik eigenlijk wil is de nieuwe Lidl XL opzoeken die 5 maart redelijk in de buurt is geopend. Als ik de verhalen mag geloven is het een waar walhalla, met allerlei luxe verse broodjes, een overmaat aan allerlei luxe beleg en meer van alles en nog wat, dat in een reguliere Lidl niet te vinden is, dus dat mag ik niet missen. Het heeft me altijd al gestoord dat er geen eentje in de buurt was, dus mijn gemopper heeft gehoor gekregen.

Voor de rest ga ik naar buiten en naar buiten, lekker aan de wandel en ergens iets drinken, misschien een tijdschrift. Het is weer tijd voor de nieuwe Ariadne at home en daar kan ik heerlijk gedachteloos van genieten.

Morgen ga ik naar een middagje flamenco en ik kijk er naar uit, naar de warme Spaanse sferen.

Wat gaan jullie allemaal ondernemen vandaag? Is er sprake van allerhande jubilea, dagjes uit of krijg je bezoek? Meldt het hier, gewoon, voor de gezelligheid.
Ach de eerste keer in zo een grote winkel blijft toch altijd wat extra's aan je vingers plakken, mag toch ook best.

Gaat er vanzelf wel vanaf als je daar een paar keer bent geweest.

Denk dat je een heerlijke lunch vanmiddag gaat hebben, ben benieuwd wat het gaat worden
Die heerlijke lunch zou best eens kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Morgen!!

Ga weer lekker verder broeden, ben over 3 weken uitgerekend...

Gisteren een drukke dag gehad, dus vandaag wat rustiger aan doen...

wel boodschappen doen voor de hele week, misschien ook even een visje halen...

hopelijk weer een heerlijk zonnetje, heb zin om in mn nieuwe tuintje mn boek te lezen.

Kom wel goed deze dag!

fijne dag iedereen!!
quote:elize_ schreef op 15 maart 2014 @ 10:54:

Morgen!!

Ga weer lekker verder broeden, ben over 3 weken uitgerekend...

Gisteren een drukke dag gehad, dus vandaag wat rustiger aan doen...

wel boodschappen doen voor de hele week, misschien ook even een visje halen...

hopelijk weer een heerlijk zonnetje, heb zin om in mn nieuwe tuintje mn boek te lezen.

Kom wel goed deze dag!

fijne dag iedereen!!

3 weken. Het schiet op. Blijf maar lekker op dat ei zitten. Kom je ons vertellen wat voor wolk het is geworden?

Fijne dag.
quote:Cateautje schreef op 15 maart 2014 @ 10:52:

Die heerlijke lunch zou best eens kunnen. Geniet ervan en een fijn weekend verder.
Ik heb net een kaasbroodje op van de Lidl. Viel een beetje tegen, de kaas zit alleen aan de buitenkant. Hou t maar bij de chocoladebroodjes, de rustieke pistoletjes en de olijvenciabatta.
.
quote:impala schreef op 15 maart 2014 @ 11:02:

Ik heb net een kaasbroodje op van de Lidl. Viel een beetje tegen, de kaas zit alleen aan de buitenkant. Hou t maar bij de chocoladebroodjes, de rustieke pistoletjes en de olijvenciabatta.

Ik eet geen kaas, dus dat komt goed uit.

Olijvenciabbatta is dan weer wel iets waar ik dol op ben.
quote:sole-mare schreef op 15 maart 2014 @ 09:15:

[...]

Ja ikzelf ben natuurlijk het zonnetje in huis dat soïso..

Dat zal volgend jaar allemaal anders zijn sinds mijn puberella beloofd heeft om dan allemaal ballonnen en slingers met 40 erop op te hangen zucht.. Ha Sole, het leven begint bij 40 joh, is een hardstikke mooie leeftijd. Dan ben je nog jong en fit maar weet je al wel wie je bent en word je al wijs. Geniet nog een jaartje van 39 en laat Puberella je maar plagen
quote:Cateautje schreef op 15 maart 2014 @ 10:57:

[...]

3 weken. Het schiet op. Blijf maar lekker op dat ei zitten. Kom je ons vertellen wat voor wolk het is geworden?

Fijne dag. Zal ik doen, op een weer gezellige zaterdag topic.
Hoi Cateau, ze hebben bij de lidl nu hele leuke fruitstruikjes! Bramen, frambozen, vlierbessen, kruisbessen <3 !
quote:Ephina schreef op 15 maart 2014 @ 11:26:

Hoi Cateau, ze hebben bij de lidl nu hele leuke fruitstruikjes! Bramen, frambozen, vlierbessen, kruisbessen <3 !

Ja, ik zag het op de site. Misschien leuk voor op het balkon. Die bramenstruik lijkt me ook wel iets om tegen mijn gluurbuur te gebruiken, ze groeien lekker hard en als hij dan gluurt, dan prikt hij zijn neus aan de struik. Is een goed plan.

En kruisbessen, heerlijk en zijn haast niet te krijgen, dus zelf telen is dan een leuk plan. Dan kan ik in de zomer en in de herfst snoepen.
Ladies,

Het was weer gezellig! Ik wens jullie allemaal een heel fijne dag en tot een volgende keer.

Doei!
Heb gister wel zaadjes gekocht bij de Lidl maar geen fruitstruikjes gezien helaas.

Cateautje, kom je nog wel even laten weten hoe je geplunderd ingeslagen hebt ?
quote:thee schreef op 15 maart 2014 @ 12:17:

Heb gister wel zaadjes gekocht bij de Lidl maar geen fruitstruikjes gezien helaas.

Cateautje, kom je nog wel even laten weten hoe je geplunderd ingeslagen hebt ?

Hallo Thee, ik ben weer terug.

Geplunderd:

2 croissants

1 koffiebroodje

1 kaneelbroodje

Garnalensalade

kipkerriesalade

surimisalade

Voor de rest gewone boodschappen, waaronder volkorenbrood, maar dat is niet interessant. Het is de moeite waard om regelmatig even te kijken daar. De broodjeswand is a work of art.

Helaas hadden ze geen fruitstruikjes, ik neem aan dat die binnen de kortste keren weg waren. Jammer wel.

Ook gelijk even langs de Appie en daar was mijn boodschap in de bonus, dus ik heb gelijk ingeslagen.
quote:Cateautje schreef op 15 maart 2014 @ 15:39:

[...]

De broodjeswand is a work of art.

Dat mag je wel zeggen ja.

Had je wel meteen door hoe je die broodjes eruit moest krijgen? Ik niet namelijk
.
quote:impala schreef op 15 maart 2014 @ 15:41:

[...]

Dat mag je wel zeggen ja.

Had je wel meteen door hoe je die broodjes eruit moest krijgen? Ik niet namelijk

Afkijken bij de routinisten onder ons.

Of was het nou routiniërs ?
quote:Cateautje schreef op 15 maart 2014 @ 15:39:

[...]

Hallo Thee, ik ben weer terug.

Geplunderd:

2 croissants

1 koffiebroodje

1 kaneelbroodje

Garnalensalade

kipkerriesalade

surimisalade

Voor de rest gewone boodschappen, waaronder volkorenbrood, maar dat is niet interessant. Het is de moeite waard om regelmatig even te kijken daar. De broodjeswand is a work of art.

Helaas hadden ze geen fruitstruikjes, ik neem aan dat die binnen de kortste keren weg waren. Jammer wel.

Ook gelijk even langs de Appie en daar was mijn boodschap in de bonus, dus ik heb gelijk ingeslagen.

Oh, kruisbessen hadden wij vroeger in de tuin, die wil ik ook wel op mijn balkon. Heb wel blauwe bessen, ook erg lekker.

Mijn dagje is prima geweest tot nu toe, lekker walnotenbrood en olijfbrood gekocht, kaas gehaald (geholpen door het hulpje Cateau, de kaasboer was druk met een andere klant, dus ik heb hem geen groeten van je gedaan )

En mijn boek uitgelezen.

Zo meteen komt onverwacht mijn jongste nichtje logeren, gezellig!

Fijne avond Cateautje en alle anderen
quote:Wollenstonecraft schreef op 15 maart 2014 @ 16:13:

[...]

Oh, kruisbessen hadden wij vroeger in de tuin, die wil ik ook wel op mijn balkon. Heb wel blauwe bessen, ook erg lekker.

Mijn dagje is prima geweest tot nu toe, lekker walnotenbrood en olijfbrood gekocht, kaas gehaald (geholpen door het hulpje Cateau, de kaasboer was druk met een andere klant, dus ik heb hem geen groeten van je gedaan )

En mijn boek uitgelezen.

Zo meteen komt onverwacht mijn jongste nichtje logeren, gezellig!

Fijne avond Cateautje en alle anderenJaja, en er nu snel van tussen hè, lafaard! Die groetjes blijven staan, net zolang tot je hebt doorgegeven, heldin op sokken.
quote:Cateautje schreef op 15 maart 2014 @ 16:16:

[...]

Jaja, en er nu snel van tussen hè, lafaard! Die groetjes blijven staan, net zolang tot je hebt doorgegeven, heldin op sokken. Shit, je hebt me door! Zo loop ik er dus bij:

Heb je het nieuwe Centraal Station al bekeken? Ziet er blits uit, heel futuristisch.
quote:Wollenstonecraft schreef op 15 maart 2014 @ 16:18:

[...]

Shit, je hebt me door! Zo loop ik er dus bij:

[afbeelding] Ik trap niet in bluf.
quote:Wollenstonecraft schreef op 15 maart 2014 @ 16:22:

Heb je het nieuwe Centraal Station al bekeken? Ziet er blits uit, heel futuristisch.Kuch kuch Snel een ander onderwerp

Jaja, ik stond op openingsdag te wachten daar op mijn zoon en de hippetiehoppers waren op dat moment hun kunnen aan het tentoonstellen. Was blij dat ik weer buiten stond.
quote:Cateautje schreef op 15 maart 2014 @ 16:25:

[...]

Kuch kuch Snel een ander onderwerp

Jaja, ik stond op openingsdag te wachten daar op mijn zoon en de hippetiehoppers waren op dat moment hun kunnen aan het tentoonstellen. Was blij dat ik weer buiten stond.

Oeps, is het een gevoelig onderwerp voor Rotterdammers?

Sorry!
Mijn logeetje is er.

Fijne avond Mevrouw Teau en tot gauw!
Zo, vandaag lopend mijn boodschappen gedaan. Wat was het druk!! Normmal doen mijn vriend en ik samen boodschappen op dinsdag (voor de hele week), maar dankzij de voorbereidingen van de verkiezingen zat dat er afgelopen en komende week niet in. Dus nu maar lopend met mijn boodschappenkarretje haha.

Ik zit nu heerlijk met mijn tv-series op de bank, met mijn zelfbedachte borduurwerkje erbij mijn hulp is net weg, alles is weer heerlijk schoon! Het zonnetje schijnt, vogels vliegen af en aan in de tuin, de katten zijn boos dat ze niet naar buiten mogen en vriendlief is weer buiten de deur aan het werken, dus kopje thee erbij en gaan met die banaan

Leuk om te lezen dat iedereen lekker bezig is vandaag, hetzij met boodschappen doen, rommelen of lekker luieren
Adem in, adem uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven