Dit is Minder van Tinder
zondag 5 januari 2014 om 20:22
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Bij mij gaat het ongeveer zo:
- met hele grote pot bier
- in fout carnavalskostuum
- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier
- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug
- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel
- nog zo'n amateur DJ
- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer
- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt
- is dat zijn baby?
- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten
- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!
naar links!
Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...
Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist
hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
zaterdag 15 maart 2014 om 17:45
zaterdag 15 maart 2014 om 18:01
zaterdag 15 maart 2014 om 18:10
zaterdag 15 maart 2014 om 18:20
zondag 16 maart 2014 om 17:53
YESSSS I'm back in the game!!!! My god, de app wilde eerst niet installeren, halve hartverzakking maar een betere wifi spot opgezocht en whoot whoot, ik kan weer lekker swipen.
Lach me meteen alweer een breuk om de selfies....
(ben heel trots op mezelf dat ik het een maand heb volgehouden)
the boys better watch out.....
Wat een mooi weekend is het geweest voor iedereen hoor ik, dates en stappen en drank. Just the way I like it!
Tja seize, dat klinkt vaagjes, wat philein zegt, ben je zenuwachtig omdat je hem leuk vind of is er echt iets aan de hand denk je?
Ga op je intuitie af.
Philein alweer wat gehoord?
en bzzzt daar gaat mijn eerste chat terwijl ik dit tik hahaha
Lach me meteen alweer een breuk om de selfies....
(ben heel trots op mezelf dat ik het een maand heb volgehouden)
the boys better watch out.....
Wat een mooi weekend is het geweest voor iedereen hoor ik, dates en stappen en drank. Just the way I like it!
Tja seize, dat klinkt vaagjes, wat philein zegt, ben je zenuwachtig omdat je hem leuk vind of is er echt iets aan de hand denk je?
Ga op je intuitie af.
Philein alweer wat gehoord?
en bzzzt daar gaat mijn eerste chat terwijl ik dit tik hahaha
Lorem Ipsum
zondag 16 maart 2014 om 19:14
Hier ook een ooit-fervent Tinderaar... wat heb ik mij rot gelachen om de vele foto's-met-zeehond, tros bananen(?) of bathroom selfies.
Toen kwam Tinderoni voorbij... bleek een match, maand lang zitten chatten totdat ik dacht "het zal wel niet van een date komen met deze man". Maar daar was dan tóch de eerste date en die was superleuk.
Al met al hebben we elkaar in twee weken tijd 5x gezien waarbij er (eindelijk!) gezoend werd op de derde date. : )
En nu rustig aan doen... het voelt goed en uit zijn handelingen blijkt dat hij voor mij gaat, maar ik ben zó gewend om alles zelf te doen en ik moet ook wennen aan het hand in hand lopen op straat. Maar voor mij is Tinder een succesvol medium gebleken!
Toen kwam Tinderoni voorbij... bleek een match, maand lang zitten chatten totdat ik dacht "het zal wel niet van een date komen met deze man". Maar daar was dan tóch de eerste date en die was superleuk.
Al met al hebben we elkaar in twee weken tijd 5x gezien waarbij er (eindelijk!) gezoend werd op de derde date. : )
En nu rustig aan doen... het voelt goed en uit zijn handelingen blijkt dat hij voor mij gaat, maar ik ben zó gewend om alles zelf te doen en ik moet ook wennen aan het hand in hand lopen op straat. Maar voor mij is Tinder een succesvol medium gebleken!
zondag 16 maart 2014 om 19:25
zondag 16 maart 2014 om 20:01
Hoi! Turq, welkom terug in Tinderland. Heb je al wat leuks gespot?
Ik leef weer, hoor, het duurde even, maar dan heb je wat. Tinderman nog gesproken, gelukkig was hij niet onder de indruk van mijn nachtelijke appje. Ik wil hem gewoon zien, het duurt me allemaal al wat te lang, dit geapp en gebel. Maar de date staat, dus nu een kwestie van geduld.
Ik leef weer, hoor, het duurde even, maar dan heb je wat. Tinderman nog gesproken, gelukkig was hij niet onder de indruk van mijn nachtelijke appje. Ik wil hem gewoon zien, het duurt me allemaal al wat te lang, dit geapp en gebel. Maar de date staat, dus nu een kwestie van geduld.
zondag 16 maart 2014 om 20:14
Poeh er word driftig gechat. Misschien alweer teveel tegelijk, zoveel dezelfde vragen... wel wat leuke koppies.
Wanneer staat je date philein?
Meesje, hij appt braaf terug maar ik ben bang dat er weinig animo is aan zijn kant. Ik ga op mijn handen zitten vanaf nu.
Wat goed Salome, dat geeft de burger moed!!
Wanneer staat je date philein?
Meesje, hij appt braaf terug maar ik ben bang dat er weinig animo is aan zijn kant. Ik ga op mijn handen zitten vanaf nu.
Wat goed Salome, dat geeft de burger moed!!
Lorem Ipsum
zondag 16 maart 2014 om 20:26
zondag 16 maart 2014 om 20:43
Zucht, er lezen er maar een paar het tekstje bij je profiel.
Er vraagt er een naar mijn werk en hobbies.... die is dus exit!
Bah, ja tuurlijk ik doe aan fimokleien, zullen we daar eens heerlijk over uitweiden? Of spaar jij misschien ook theezakjes dan kunnen we ruilen. Fuck off dipshit....
Er vraagt er een naar mijn werk en hobbies.... die is dus exit!
Bah, ja tuurlijk ik doe aan fimokleien, zullen we daar eens heerlijk over uitweiden? Of spaar jij misschien ook theezakjes dan kunnen we ruilen. Fuck off dipshit....
Lorem Ipsum
zondag 16 maart 2014 om 21:18
zondag 16 maart 2014 om 22:10
Ja ik vind het leuk als iemand gewoon begint te kletsen over niks eigenlijk, iets waar ik op kan inhaken. Of over iets aan mijn foto's begint, er is toch aanleiding genoeg op te vinden namelijk.
Jeuj!! mijn fucked-up-date praat tegen me, uit zichzelf. Nu kon ik het toch niet laten om alsnog het film-idee te herintroduceren....
Jeuj!! mijn fucked-up-date praat tegen me, uit zichzelf. Nu kon ik het toch niet laten om alsnog het film-idee te herintroduceren....
Lorem Ipsum
zondag 16 maart 2014 om 22:13
Haha, you go Turq!
Wil je hem weer gaan zien ja? Je twijfelde ook, toch?
Goed, ik zal het maar eerlijk zeggen, ik heb het niet vaak, maar ik ben zenuwachtig voor mijn date. Geen idee waarom. Misschien omdat ik stiekem hoge verwachtingen heb?
Hij komt naar mijn stad, we gaan ergens wat drinken. Het idee is dat hij me eerst ophaalt, zodat we samen naar het centrum rijden. Dat kan wel, toch?
Wil je hem weer gaan zien ja? Je twijfelde ook, toch?
Goed, ik zal het maar eerlijk zeggen, ik heb het niet vaak, maar ik ben zenuwachtig voor mijn date. Geen idee waarom. Misschien omdat ik stiekem hoge verwachtingen heb?
Hij komt naar mijn stad, we gaan ergens wat drinken. Het idee is dat hij me eerst ophaalt, zodat we samen naar het centrum rijden. Dat kan wel, toch?
maandag 17 maart 2014 om 10:10
Haha, natuurlijk ben je zenuwachtig en ja zeker omdat je ontzettend hoopvol bent. Logisch toch allemaal....?
Goed dat hij naar jou toe komt, dat ophalen zou ik niet zo snel doen eigenlijk. Als het klikt kan hij je altijd nog thuisbrengen toch??
Maar volgens mij zie jij dat net anders
PS: Woensdag gaan we naar de film, jippie!!
Goed dat hij naar jou toe komt, dat ophalen zou ik niet zo snel doen eigenlijk. Als het klikt kan hij je altijd nog thuisbrengen toch??
Maar volgens mij zie jij dat net anders
PS: Woensdag gaan we naar de film, jippie!!
Lorem Ipsum