Fotoshoot ervaring?
zaterdag 15 maart 2014 om 18:51
Een betere titel wist ik niet. Ook omdat ik nieuw ben wil ik mij hier even voorstellen. Mijn naam is Petra, een meisje van 22 jaar uit Noord-brabant.
28 februari had ik voor t eerst een officiele fotoshoot in rotterdam en wat was ik nerveus. Hebben jullie al wel eens een fotoshoot gehad?
Hier zijn wat beelden ervan:
[...]
28 februari had ik voor t eerst een officiele fotoshoot in rotterdam en wat was ik nerveus. Hebben jullie al wel eens een fotoshoot gehad?
Hier zijn wat beelden ervan:
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-03-2014 20:51
Reden: 2e persoon op foto naw gegevens in het geding.
Reden: 2e persoon op foto naw gegevens in het geding.
% gewijzigd
You have to be your own hero!
zaterdag 15 maart 2014 om 19:42
zaterdag 15 maart 2014 om 20:01
Uhm, waarom deel je dit met ons ÉN gooi je je privacy (dus) te grabbel?
Ik vind het geen mooie foto's, en idd totaal geen sprankeling te zien. En het zullen ook geen foto's voor een modellen iets zijn.
Het zijn gewoon saaie foto's, hopelijk heb je er niet te veel voor betaald, spontaan gemaakte foto's bv op t strand zijn (vaak) veel mooier.
Of ben je in een modellen scam getrapt waarbij je gouden bergen zijn beloofd en je dik hebt betaald voor de shoot?
Ik vind het geen mooie foto's, en idd totaal geen sprankeling te zien. En het zullen ook geen foto's voor een modellen iets zijn.
Het zijn gewoon saaie foto's, hopelijk heb je er niet te veel voor betaald, spontaan gemaakte foto's bv op t strand zijn (vaak) veel mooier.
Of ben je in een modellen scam getrapt waarbij je gouden bergen zijn beloofd en je dik hebt betaald voor de shoot?
zaterdag 15 maart 2014 om 20:11
zaterdag 15 maart 2014 om 20:36
Je hebt je naam EN leeftijd EN woonplaats in je profiel gezet. En dan ook nog foto's van jezelf (plus zus?) geplaatst.
Heb je toestemming van het andere meisje om deze foto's te plaatsen?
Vraag alsjeblieft aan de moderators om dit hele topic te verwijderen.
Wat je vraag betreft: heel veel mensen doen een fotoshoot, bijvoorbeeld om een gezinsfoto aan opa en oma te geven. Fotoshoots kan je maken bij een fotowinkel of bij V&D (http://www.deleukstefotostudio.nl/)
Heb je toestemming van het andere meisje om deze foto's te plaatsen?
Vraag alsjeblieft aan de moderators om dit hele topic te verwijderen.
Wat je vraag betreft: heel veel mensen doen een fotoshoot, bijvoorbeeld om een gezinsfoto aan opa en oma te geven. Fotoshoots kan je maken bij een fotowinkel of bij V&D (http://www.deleukstefotostudio.nl/)
zaterdag 15 maart 2014 om 20:39
Beetje make up had ook al een verschil gemaakt.
(wat vollere lippen, wat meer aandacht voor de ogen, mooiere bril, wat meer aandacht voor de kleding)
Maar goed, wat wil je met de foto's?
Het zijn aardige foto's om aan je oma te geven, ja, maar meer niet.
(en waarom post je ze hier? Hoeveel voorstel topics zijn hier? En in hoeveel daarvan staat een foto? (of echte naam, leeftijd en woonplaats...) )
(wat vollere lippen, wat meer aandacht voor de ogen, mooiere bril, wat meer aandacht voor de kleding)
Maar goed, wat wil je met de foto's?
Het zijn aardige foto's om aan je oma te geven, ja, maar meer niet.
(en waarom post je ze hier? Hoeveel voorstel topics zijn hier? En in hoeveel daarvan staat een foto? (of echte naam, leeftijd en woonplaats...) )