Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfelde vandaag ook heel erg, of ik vandaag zou gaan of het een dagje laten en morgen gaan. Maar konijn leek het zo zwaar te hebben dat ik dacht, nee dat kan niet wachten ( al twijfel ik nu over dat besluit, maar dat zal de emotie wel zijn)

Jee bron , want ontzetten sneu voor haar zeg.

Beetje raar ook zo allemaal, respectloos eigenlijk.

Maarja, je doet er niets aan dan en kan alleen maar troost bieden.
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2014 @ 00:38:

Hoe oud is je jongste Con?9
quote:MocyMoos schreef op 17 maart 2014 @ 00:35:

[...]

Ja dat is wel heel sneu. Je moet maar zeggen dat hij heel erg ziek was en het zielig was geweest hem te laten leven. Zoiets.

Bron, wat achterlijk zeg per sms en wat voor geloof is dat?Streng katholiek..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Heb je gelijk in hoor, Myleen.

Wat een nare familie.
quote:lichtbron schreef op 17 maart 2014 @ 00:42:

[...]

Streng katholiek..Oké. Wist eigenlijk niet eens dat dat er nog was.
quote:consuelabananahammok schreef op 17 maart 2014 @ 00:41:

[...]

9Kan je niet zeggen dat hij over een tijdje 2 konijnen mag hebben? Dus na de uitleg dat konijn niet beter kon worden en heel erg leed en bij de DA moest blijven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MocyMoos schreef op 17 maart 2014 @ 00:46:

[...]

Oké. Wist eigenlijk niet eens dat dat er nog was.helaas wel. de zwarte kousenkerk zal ook nog wel bestaan..
Ladies, ik ga naar boven.. morgen weervroeg doeg en een drukke dag! welterusten!
Welterusten Bron.
quote:lichtbron schreef op 17 maart 2014 @ 01:00:

Ladies, ik ga naar boven.. morgen weervroeg doeg en een drukke dag! welterusten!Slaap lekker bron.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik begin niet meer aan huisdieren MV.

Ik vind het een grote verantwoordelijkheid en heb met dit konijn wel ervaren dat die verantwoordelijkheid handen vol geld kan kosten

Naast de gewone kosten van de dagelijkse verzorging wat ook een 30 euro p. maand is , heeft dit konijn mij in die jaren denk ik wel tegen de 2000 euro aan dierenarts rekeningen gekost.

En dan is dit een pechbeestje geweest, maar als je A zegt moet je ook B zeggen en kan je niet zeggen, ja nee dat vind ik te duur laat maar.

Het laten inslapen vandaag, tikte ook 70 euro af.

Dus nee, o.a ook om financiele redenen begin ik er niet meer aan. Ik heb het geld gewoon niet meer.
Ik heb hier achter in de tuin een heel dierenkerkhof. Heb net even zitten tellen.

7 katten, 2 konijnen, 2 muizen en 3 goudvissen.
Trusten Bron, sterkte met je dochter.
Die goudvissen kunnen er ook meer geweest zijn hoor. Daar had ik niet zo'n band mee.....
Dat is heel wat idd Jon!

Ik heb haar daar achtergelaten, zag het eigenlijk niet zo zitten om in de tuin te begraven. Ik was gewoon ook bang voor teveel drama misschien dan voor zoon.

Maar ik twijfel allemaal zo of ik dat goed heb aangepakt. Het ging allemaal zo snel.
quote:consuelabananahammok schreef op 17 maart 2014 @ 01:07:

Dat is heel wat idd Jon!

Ik heb haar daar achtergelaten, zag het eigenlijk niet zo zitten om in de tuin te begraven. Ik was gewoon ook bang voor teveel drama misschien dan voor zoon.

Maar ik twijfel allemaal zo of ik dat goed heb aangepakt. Het ging allemaal zo snel.
Als je heel erg twijfelt Con, bel dan morgenochtend heel vroeg de DA, vandaag zal jullie konijn nog niet opgehaald zijn. Dan kan je hem in een doosje samen met je zoon in de tuin begraven.
Ik zal er een nachtje over slapen.
Zou het beter zijn om hem toch te gaan begaven?

Ik weet het dus echt niet

Ben zo bang voor teveel drama.

Zoon is erg gevoelig.
quote:consuelabananahammok schreef op 17 maart 2014 @ 01:17:

Ik zal er een nachtje over slapen.Mocht je je bedenken moet je alleen niet te laat zijn met bellen.
quote:consuelabananahammok schreef op 17 maart 2014 @ 01:20:

Zou het beter zijn om hem toch te gaan begaven?

Ik weet het dus echt niet

Ben zo bang voor teveel drama.

Zoon is erg gevoelig.

Ik zou iig even de DA bellen om hem nog niet te laten ophalen en dan even met je ex bespreken? Jullie kennen je zoon het beste wat voor hem goed zou zijn.

Of evt. het beestje niet ophalen maar een gedenksteentje of boom planten in de tuin.

Wat zegt je vriend wat je het beste kan doen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2014 @ 01:16:

Als je heel erg twijfelt Con, bel dan morgenochtend heel vroeg de DA, vandaag zal jullie konijn nog niet opgehaald zijn. Dan kan je hem in een doosje samen met je zoon in de tuin begraven.

Dat is wel een goed idee.

Ik vind het wel fijn om ze in de tuin te hebben. Het is alleen maar het idee want verder maakt het niks meer uit.

Als Saar overlijdt komt ze ook onder haar favoriete boom te liggen.
Ik vind dat we een goed idee van Myv. Con, dan kan je de keus aan zoon laten. Sterkte iig morgen.

Ik ga zakken, trustuh meisjes.
quote:Jonari schreef op 17 maart 2014 @ 01:05:

Ik heb hier achter in de tuin een heel dierenkerkhof. Heb net even zitten tellen.

7 katten, 2 konijnen, 2 muizen en 3 goudvissen.Wat dat betreft zou ik ook willen dat ik een tuin zou hebben. Dan had ik daar ook voor gekozen.
quote:MocyMoos schreef op 17 maart 2014 @ 01:24:

Ik vind dat we een goed idee van Myv. Con, dan kan je de keus aan zoon laten. Sterkte iig morgen.

Ik ga zakken, trustuh meisjes.

Truste Moos.

Ik ga ook proberen te slapen.

Spreek jullie morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven