Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:wished- schreef op 16 maart 2014 @ 20:01:

Ik zou er maar mee opletten, je hiervoor aanmelden via de postcode loterij. Kan goed dat je automatisch met één lot moet meespelen, ze naaien je waar je bij staat met die kutloterijen.Dan is het al te laat. Maar ik zag het nergens staan. En anders is het een goede les voor de volgende keer (maar ik zou wel enorm balen!).
Patty Brard zit er nu. Ze heeft Vanessa al aan het huilen gemaakt.

Ze geeft op zich wel goede tips.
Ik zit klaar voor de uitzending op tv. Anton in the house. Haha. Ze krijgt al geen zoen. Heerlijk dit!!
Loopt rienk ernstig achter z'n liefje aan? En zij ontwijkt hem ietwat?
Wat een gehannes..die Anton heeft wel door :-)
Gut te gut wat een show weten ze er zo van te maken.met Anton.denk dat dit allemaal in scene is gezet.En met Rienk tongen

brrrr.
quote:Superhuisvrouw schreef op maandag 17 maart 2014 20:20 Gut te gut wat een show weten ze er zo van te maken.met Anton.denk dat dit allemaal in scene is gezet.En met Rienk tongen

brrrr. Ja brrrr, die lipjes..... Yuk
Uiteindelijk vind ik Anton ook een druif
Ik had veel meer van de uitzending verwacht hoor.

Die anton heeft andrea niet eens echt ´te kakken ´gezet bij andere utopianen... verder geen patty brard gezien hoor
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Patty was vandaag te zien op de live streams dus is het niet echt heel gek dat dat vandaag nog niet uitgezonden is.

Ik vind Anton een seepesaadje en uitstekend bij Andrea passen.
Die Anton lijkt wel dronken of zo.. Rare oude knakker.
Nou ja tot zover weten de andere utopianen dat Andrea over een rijke fantasie beschikt. Maar wie wil er nou met zo'n ouwe vent .
Ik vind hem charismatischer dan haar eigenlijk. En ze liegt alles bij elkaar, duidelijk verhaal dus. Jimmy is er al klaar mee.
Ah, op de livestream, had begrepen dat ze in de uitzending was... dat zal dan in de loop van de week wel te zien zijn

@ Roos, inderdaad. hij heeft haar heel lang beschermd en getroost dat is nu wel afgelopen, de enige twee domme wijven die haar nog steeds geloven zijn Billy en Charlotte.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Precies wished. Zo denk ik er ook over. Maar om in Andrea termen; wij kunstzinnige mensen zijn nou eenmaal anders

Rienk verandert langzaamaan. Wolde eerst geen alcohol. Nu drinkt tie al. En dat geld. Hij besteed t meest (ben wel benieuwd waaraan).
Anton erin zeg ik...

Lach me rot...wel leuke man op zich..echt mannetje idd...
quote:Rooss4 schreef op 17 maart 2014 @ 23:07:

Ik vind hem charismatischer dan haar eigenlijk. En ze liegt alles bij elkaar, duidelijk verhaal dus. Jimmy is er al klaar mee.Ben ik helemaal met je eens! Toen ik hoorde over haar 80+ partner was ik totaal verbaasd..Kon me niet voorstellen dat dat een match kon zijn. Maar na hem gezien en gehoord te hebben ben ik van mening veranderd, vind hem niet oud en seniel overkomen ofzo ;) Zou prima in de groep passen en dan Andrea eruit graag :P
Ik vind Anton wel leuk, jammer dat hij zich toch 'n beetje in liet pakken door dat wijf en toch bezweek haar 'n knuffel te geven. Dat verdient die huichelteef helemaal niet.

Anton was wel leuk cowboystijl gekleed!

Hoop dat het bezoek van Anton bijdraagt aan een hoop tegenstemmen voor Andrea.
Andrea inruilen voor Anton lijkt me trouwens ook 'n prima deal!
Ik heb net de uitzending van gisteravond bekeken en ik vroeg me af wat Charlotte allemaal op haar armen had. Ze had pleisters, een soort grote moedervlekken of wratten, heeft ze een soort huidziekte of zo? Is het iemand ook opgevallen?
Geweldige vent!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Kutterig volkstuintje Whahaha
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vond die Anton helemaal niet leuk , ook iemand die op aandacht kickt denk ik...en ik vraag me af of dit bezoek nu als Andrea's enige bezoek telt dit jaar...
Ze gaan er steeds ranziger uitzien met z'n allen. Nog even en de schurft en de luizen breken daar uit.
Is me niet opgevallen, Salander.

Elnin, het viel mij juist op dat hij haar niet knuffelde. Hij stond even toe dat ze haar armen om hem heen sloeg maar het ging allemaal niet van harte. Ik voelde weinig warmte en liefde van hem naar haar, hij lijkt er echt klaar mee.

Wat ik me afvraag is waar ze terecht komt na Uut. Ik kan me voorstellen dat ze niet meer welkom is bij Anton en dat huis in Verweg is dus gelogen. Kan ze zich sowieso nog wel érgens vertonen straks?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven