Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
dinsdag 18 maart 2014 om 15:30
dinsdag 18 maart 2014 om 15:34
quote:lesbianwoman schreef op 18 maart 2014 @ 15:30:
Ik zat net even de aflevering van gister terug te kijken en ik had ook een teiltje nodig. Ruud tegen Billy; ja maar schatje ik zal je never nooit in de steek laten en ik geef je liefde dat is normaal. Billy; *huilstemmetje* ik ben dat niet gewend en ik vind je zo liehiefff.
*kots*
Ik zat net even de aflevering van gister terug te kijken en ik had ook een teiltje nodig. Ruud tegen Billy; ja maar schatje ik zal je never nooit in de steek laten en ik geef je liefde dat is normaal. Billy; *huilstemmetje* ik ben dat niet gewend en ik vind je zo liehiefff.
*kots*
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 18 maart 2014 om 15:37
quote:lesbianwoman schreef op dinsdag 18 maart 2014 15:30 Ik zat net even de aflevering van gister terug te kijken en ik had ook een teiltje nodig. Ruud tegen Billy; ja maar schatje ik zal je never nooit in de steek laten en ik geef je liefde dat is normaal. Billy; *huilstemmetje* ik ben dat niet gewend en ik vind je zo liehiefff.
*kots* Inderdaad, vond dat ook om te kotsen. Billy gedraagt zich als een aanhankelijke, zogenaamd onschuldige puber. Bah.
*kots* Inderdaad, vond dat ook om te kotsen. Billy gedraagt zich als een aanhankelijke, zogenaamd onschuldige puber. Bah.
Some flies are too awesome for the wall
dinsdag 18 maart 2014 om 16:05

dinsdag 18 maart 2014 om 16:16
Ik vind Isabel juist wel een van de normalere mensen, Andrea ben ik inmiddels wel op uitgekeken. Zit er 'n playboymodel bij degenen die er in komen? Dat lijkt me wel lachen. Zou mooi zijn als die op Ruud zou vallen en Ruudje dan van Billy los weekt.
Trouwens raar dat Laura geen stemmen heeft gekregen. Die voegt helemaal niks toe. Charlotte mag er van mij ook wel snel uit. Als die weg is is dat geklit tussen haar en Billy tenminste ook voorbij.
Trouwens raar dat Laura geen stemmen heeft gekregen. Die voegt helemaal niks toe. Charlotte mag er van mij ook wel snel uit. Als die weg is is dat geklit tussen haar en Billy tenminste ook voorbij.

dinsdag 18 maart 2014 om 16:37
Wat ik dus echt niet snap.....
Dat die Billy en Ruud gewoon liggen te krikken en niemand zegt er iets van! Iedereen heeft daar toch zijn behoeftes???
Vind ik hetzelfde als dat iedereen op rantsoen wordt gezet en dat iemand anders naast je lekker sushi zit te eten.... Dat pik je toch ook niet?
Dat die Billy en Ruud gewoon liggen te krikken en niemand zegt er iets van! Iedereen heeft daar toch zijn behoeftes???
Vind ik hetzelfde als dat iedereen op rantsoen wordt gezet en dat iemand anders naast je lekker sushi zit te eten.... Dat pik je toch ook niet?
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
dinsdag 18 maart 2014 om 16:43

dinsdag 18 maart 2014 om 16:51
quote:lesbianwoman schreef op 18 maart 2014 @ 15:04:
Ik snap niet waarom ze Jimmy eruit willen, die vind ik als 1 van de weinigen nog wel te doen
Jimmy kreeg stemmen van:
Laura: ik zie Jimmy nooit, hij is altijd aan het werk.
Ruud: Heeft de minste lol met Jim
Joey: Vage reden maar ik gok dat hij Jimmy te overheersend vindt, eigenwijze snotneus die zelf niks uitvoert.
Laura en Ruud doen ook niks zinnigs dus het is best frappant dat Jim, die de boel daar draaiende houdt sinds Paul met ziekteverlof is, van hen die stemmen kreeg.
Ik snap niet waarom ze Jimmy eruit willen, die vind ik als 1 van de weinigen nog wel te doen
Jimmy kreeg stemmen van:
Laura: ik zie Jimmy nooit, hij is altijd aan het werk.
Ruud: Heeft de minste lol met Jim
Joey: Vage reden maar ik gok dat hij Jimmy te overheersend vindt, eigenwijze snotneus die zelf niks uitvoert.
Laura en Ruud doen ook niks zinnigs dus het is best frappant dat Jim, die de boel daar draaiende houdt sinds Paul met ziekteverlof is, van hen die stemmen kreeg.

dinsdag 18 maart 2014 om 16:54
quote:dolfje schreef op 18 maart 2014 @ 16:20:
Ik vind Isabelle wel de meest irritante stem hebben:-)
Als ze zingt, heeft ze best een mooie stem, tenzij ze gaat blèren.
Verder ben ik echt team Isa en Nicolien maar ik geef toe dat Isa vaak wat hysterisch en overdreven praat. Inhoudelijk echter, heeft ze meestal gelijk.
Ik vind Isabelle wel de meest irritante stem hebben:-)
Als ze zingt, heeft ze best een mooie stem, tenzij ze gaat blèren.
Verder ben ik echt team Isa en Nicolien maar ik geef toe dat Isa vaak wat hysterisch en overdreven praat. Inhoudelijk echter, heeft ze meestal gelijk.

dinsdag 18 maart 2014 om 19:31
De publieksstem is gegaan naar Andrea, Billy en Charlotte.
Billy denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze met Ruud loopt te krikken en Charlotte denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze Giorgio heeft gemept met een bezemsteel...
Zo jammer dat de publieksstem niet onderbouwd kan worden.
Billy denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze met Ruud loopt te krikken en Charlotte denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze Giorgio heeft gemept met een bezemsteel...
Zo jammer dat de publieksstem niet onderbouwd kan worden.
Doubt kills more dreams than failure ever will
dinsdag 18 maart 2014 om 20:29
quote:lady-aurora schreef op 18 maart 2014 @ 16:43:
Als ik er zou zitten, zou ik die Billy aan de kant duwen, en lekker op Ruudje verder gaan!
Echt waar??? Ik vind hem een beetje viezig. Niet alleen omdat hij het met Billy doet, maar ik vind hem gewoon geen frisse jongen.
Hij heeft Billy dus gen*kt met een teek op zijn penis
Als ik er zou zitten, zou ik die Billy aan de kant duwen, en lekker op Ruudje verder gaan!
Echt waar??? Ik vind hem een beetje viezig. Niet alleen omdat hij het met Billy doet, maar ik vind hem gewoon geen frisse jongen.
Hij heeft Billy dus gen*kt met een teek op zijn penis