Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net even de aflevering van gister terug te kijken en ik had ook een teiltje nodig. Ruud tegen Billy; ja maar schatje ik zal je never nooit in de steek laten en ik geef je liefde dat is normaal. Billy; *huilstemmetje* ik ben dat niet gewend en ik vind je zo liehiefff.

*kots*
quote:lesbianwoman schreef op 18 maart 2014 @ 15:30:

Ik zat net even de aflevering van gister terug te kijken en ik had ook een teiltje nodig. Ruud tegen Billy; ja maar schatje ik zal je never nooit in de steek laten en ik geef je liefde dat is normaal. Billy; *huilstemmetje* ik ben dat niet gewend en ik vind je zo liehiefff.

*kots*
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:lesbianwoman schreef op dinsdag 18 maart 2014 15:30 Ik zat net even de aflevering van gister terug te kijken en ik had ook een teiltje nodig. Ruud tegen Billy; ja maar schatje ik zal je never nooit in de steek laten en ik geef je liefde dat is normaal. Billy; *huilstemmetje* ik ben dat niet gewend en ik vind je zo liehiefff.

*kots* Inderdaad, vond dat ook om te kotsen. Billy gedraagt zich als een aanhankelijke, zogenaamd onschuldige puber. Bah.
Some flies are too awesome for the wall
quote:Eindeloos schreef op 18 maart 2014 @ 15:34:

[...]

Plaatsvervangende schaamte.. wat een overdreven gezeik. Billy is gewoon labiel en Ruud loopt zn pik achterna
quote:femselien schreef op 18 maart 2014 @ 15:37:

[...]

Inderdaad, vond dat ook om te kotsen. Billy gedraagt zich als een aanhankelijke, zogenaamd onschuldige puber. Bah.Grow some balls woman..
Ruud vind het denk ik wel lekker makkelijk zo met Billy, ben benieuwd als dat playboy model erin komt wat er dan eventueel gaat veranderen.

Ik hoop echt dat Andrea eruit gaat maar ik kan me zo voorstellen dat de nieuwe zich door bepaalde mensen laat inpalmen en dan zo Isabella eruit gooit.
Andrea zal er wel uitgaan met zoveel stemmen, maar aan de André kant wil iedereen volgens mij meer van Isabel af. Vind haar nog steeds irri
Ik vind Isabel juist wel een van de normalere mensen, Andrea ben ik inmiddels wel op uitgekeken. Zit er 'n playboymodel bij degenen die er in komen? Dat lijkt me wel lachen. Zou mooi zijn als die op Ruud zou vallen en Ruudje dan van Billy los weekt.

Trouwens raar dat Laura geen stemmen heeft gekregen. Die voegt helemaal niks toe. Charlotte mag er van mij ook wel snel uit. Als die weg is is dat geklit tussen haar en Billy tenminste ook voorbij.
Ik vind Isabelle wel de meest irritante stem hebben:-)
Ah nee hè, een playboymodel. Waarom ooit?

Wat is er met het oorspronkelijke "duurzame samenleving idee" gebeurd?

Beschamend dit.

En Dré gaat er niet uit omdat de regisseur haar nog wel een poosje kan gebruiken.
quote:dolfje schreef op 18 maart 2014 @ 16:20:

Heeft ze ook.

En dan moet ze volgens haar vriendinnen gaan zingen!
Ze zingt niet slecht, Isabella

Jammer dat ze zo'n stem krijgt als ze emotioneel wordt.
Only dead fish go with the flow
Wat ik dus echt niet snap.....

Dat die Billy en Ruud gewoon liggen te krikken en niemand zegt er iets van! Iedereen heeft daar toch zijn behoeftes???

Vind ik hetzelfde als dat iedereen op rantsoen wordt gezet en dat iemand anders naast je lekker sushi zit te eten.... Dat pik je toch ook niet?
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Maar de rest mag toch ook gewoon seks hebben? T is niet dat ze verplicht geen seks hebbsn
Nee....maar hun hebben toevallig hun 'sushi' gevonden! Doe het dan op zo'n manier dat echt niemand iets in de gaten heeft...

Als ik er zou zitten, zou ik die Billy aan de kant duwen, en lekker op Ruudje verder gaan!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:lesbianwoman schreef op 18 maart 2014 @ 15:04:

Ik snap niet waarom ze Jimmy eruit willen, die vind ik als 1 van de weinigen nog wel te doen

Jimmy kreeg stemmen van:

Laura: ik zie Jimmy nooit, hij is altijd aan het werk.

Ruud: Heeft de minste lol met Jim

Joey: Vage reden maar ik gok dat hij Jimmy te overheersend vindt, eigenwijze snotneus die zelf niks uitvoert.

Laura en Ruud doen ook niks zinnigs dus het is best frappant dat Jim, die de boel daar draaiende houdt sinds Paul met ziekteverlof is, van hen die stemmen kreeg.
quote:dolfje schreef op 18 maart 2014 @ 16:20:

Als ze zingt, heeft ze best een mooie stem, tenzij ze gaat blèren.

Verder ben ik echt team Isa en Nicolien maar ik geef toe dat Isa vaak wat hysterisch en overdreven praat. Inhoudelijk echter, heeft ze meestal gelijk.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik krijg een beetje een zwak voor Billy.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ga je mond spoelen Nouschi!
Isabel genomineerd?

Jammer. Ik vind haar juist altijd eerlijk, en recht voor haar raap... alleen word ze daar altijd op afgerekend, jammer.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Degenen die betalen voor zo'n paspoort hebben trouwens maar bar weinig in te brengen qua stemmen. Maar 3 in totaal! Vind dat de betalende kijkers wel een grotere stempel mogen drukken.
De publieksstem is gegaan naar Andrea, Billy en Charlotte.

Billy denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze met Ruud loopt te krikken en Charlotte denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze Giorgio heeft gemept met een bezemsteel...

Zo jammer dat de publieksstem niet onderbouwd kan worden.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Die rienk is een zijden sok. Brrrrr
quote:lady-aurora schreef op 18 maart 2014 @ 16:43:

Als ik er zou zitten, zou ik die Billy aan de kant duwen, en lekker op Ruudje verder gaan!

Echt waar??? Ik vind hem een beetje viezig. Niet alleen omdat hij het met Billy doet, maar ik vind hem gewoon geen frisse jongen.

Hij heeft Billy dus gen*kt met een teek op zijn penis
quote:Nouschi schreef op 18 maart 2014 @ 17:45:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik krijg een beetje een zwak voor Billy.Waarom??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven