Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?

dinsdag 18 maart 2014 om 20:32
quote:Nouschi schreef op 18 maart 2014 @ 17:45:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik krijg een beetje een zwak voor Billy.
Die is zich vandaag kapot geschrokken van de elitestem maar die is binnen de kortste keren weer net zo irritant als voorheen, hoor! Al zaadvragend achter Ruud aanrennen etc.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik krijg een beetje een zwak voor Billy.
Die is zich vandaag kapot geschrokken van de elitestem maar die is binnen de kortste keren weer net zo irritant als voorheen, hoor! Al zaadvragend achter Ruud aanrennen etc.

dinsdag 18 maart 2014 om 20:34
quote:VivaFleur schreef op 18 maart 2014 @ 19:31:
De publieksstem is gegaan naar Andrea, Billy en Charlotte.
Billy denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze met Ruud loopt te krikken en Charlotte denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze Giorgio heeft gemept met een bezemsteel...
Zo jammer dat de publieksstem niet onderbouwd kan worden.Juist wel grappig. Blijkbaar kunnen bewoners op maar weinig sites en weten ze niet hoe ze overkomen op het publiek. Billy snapt niks van haar tegen-stem en begint overal aan te twijfelen.
De publieksstem is gegaan naar Andrea, Billy en Charlotte.
Billy denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze met Ruud loopt te krikken en Charlotte denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze Giorgio heeft gemept met een bezemsteel...
Zo jammer dat de publieksstem niet onderbouwd kan worden.Juist wel grappig. Blijkbaar kunnen bewoners op maar weinig sites en weten ze niet hoe ze overkomen op het publiek. Billy snapt niks van haar tegen-stem en begint overal aan te twijfelen.

dinsdag 18 maart 2014 om 20:36
quote:emma77emma schreef op 18 maart 2014 @ 20:29:
[...]
Echt waar??? Ik vind hem een beetje viezig. Niet alleen omdat hij het met Billy doet, maar ik vind hem gewoon geen frisse jongen.
Hij heeft Billy dus gen*kt met een teek op zijn penis Brrr..ja waarschijnlijk wel. Vraag me ook af of hij dat ranzige hoofdbandje ooit wast.
[...]
Echt waar??? Ik vind hem een beetje viezig. Niet alleen omdat hij het met Billy doet, maar ik vind hem gewoon geen frisse jongen.
Hij heeft Billy dus gen*kt met een teek op zijn penis Brrr..ja waarschijnlijk wel. Vraag me ook af of hij dat ranzige hoofdbandje ooit wast.

dinsdag 18 maart 2014 om 21:37
hoe krijgt ruud dat toch voor elkaar een teek op zn piel?! en waarom moest rienk hem bekijken/verwijderen?
maar wat waren rienk en nicolien onder de dekens aan t doen?? en ben trouwens wel nieuwsgierig naar wat haar familie in die brief geschreven heeft gezien ze daarna afstandelijk deed.
ben benieuwd naar patty!
maar wat waren rienk en nicolien onder de dekens aan t doen?? en ben trouwens wel nieuwsgierig naar wat haar familie in die brief geschreven heeft gezien ze daarna afstandelijk deed.
ben benieuwd naar patty!
dinsdag 18 maart 2014 om 21:47
dinsdag 18 maart 2014 om 21:58
quote:MilaDila schreef op 18 maart 2014 @ 20:34:
[...]
Juist wel grappig. Blijkbaar kunnen bewoners op maar weinig sites en weten ze niet hoe ze overkomen op het publiek. Billy snapt niks van haar tegen-stem en begint overal aan te twijfelen.Wat ik grappig vind is dat Rienk de enige is die het wel begrijpt. Die legt direct aan Charlotte uit dat het door het roddelen komt. Zegt ook wel wat over het niveau of Rienk zit stiekem op het internet
[...]
Juist wel grappig. Blijkbaar kunnen bewoners op maar weinig sites en weten ze niet hoe ze overkomen op het publiek. Billy snapt niks van haar tegen-stem en begint overal aan te twijfelen.Wat ik grappig vind is dat Rienk de enige is die het wel begrijpt. Die legt direct aan Charlotte uit dat het door het roddelen komt. Zegt ook wel wat over het niveau of Rienk zit stiekem op het internet
Doubt kills more dreams than failure ever will
dinsdag 18 maart 2014 om 22:57
Bij het forum met het uitroepteken.
Ja eens: Rienk is behoorlijk rechtlijnig. Dat is wat mij totaal zou afstoten van hem, maar ergens trekt het Nico aan op een of andere manier...
En ze zijn beiden verliefd geworden op elkaar, dat dan wel...
Nu de vraag: zal de liefde toch sterker zijn dan de strakke opvattingen van Rienk??
Ja eens: Rienk is behoorlijk rechtlijnig. Dat is wat mij totaal zou afstoten van hem, maar ergens trekt het Nico aan op een of andere manier...
En ze zijn beiden verliefd geworden op elkaar, dat dan wel...
Nu de vraag: zal de liefde toch sterker zijn dan de strakke opvattingen van Rienk??
Only dead fish go with the flow

dinsdag 18 maart 2014 om 23:26
Arme Nico...
http://s64.photobucket.co ... 9-52_zps30a6b69b.png.html
http://s64.photobucket.co ... 9-52_zps30a6b69b.png.html
Only dead fish go with the flow
dinsdag 18 maart 2014 om 23:34
Ik denk dat dit toch wel echt de wake up call is voor Nicoline. Ze vond de relatie sowieso al geen goed idee. Nu ze gekwetst is heeft ze ook ervaren waarom het geen goed idee is.
Hoop dat er voor haar een andere leuke man binnenwandelt.
Die foto, ook zo sneu.
Hoop dat er voor haar een andere leuke man binnenwandelt.
Die foto, ook zo sneu.
Doubt kills more dreams than failure ever will