Entertainment alle pijlers

Utopia (spoiler alert!)

06-01-2014 12:35 3046 berichten
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!

Wie gaat er kijken vanavond?

Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.

Jullie ook?
quote:Nouschi schreef op 18 maart 2014 @ 17:45:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik krijg een beetje een zwak voor Billy.

Die is zich vandaag kapot geschrokken van de elitestem maar die is binnen de kortste keren weer net zo irritant als voorheen, hoor! Al zaadvragend achter Ruud aanrennen etc.
quote:VivaFleur schreef op 18 maart 2014 @ 19:31:

De publieksstem is gegaan naar Andrea, Billy en Charlotte.

Billy denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze met Ruud loopt te krikken en Charlotte denkt dat er op haar wordt gestemd omdat ze Giorgio heeft gemept met een bezemsteel...

Zo jammer dat de publieksstem niet onderbouwd kan worden.Juist wel grappig. Blijkbaar kunnen bewoners op maar weinig sites en weten ze niet hoe ze overkomen op het publiek. Billy snapt niks van haar tegen-stem en begint overal aan te twijfelen.
quote:wished- schreef op 18 maart 2014 @ 18:47:

Isabel genomineerd?

Jammer. Ik vind haar juist altijd eerlijk, en recht voor haar raap... alleen word ze daar altijd op afgerekend, jammer.Isabel is genomineerd door die drie trutten die een elitestem hebben gekregen.
quote:emma77emma schreef op 18 maart 2014 @ 20:29:

[...]

Echt waar??? Ik vind hem een beetje viezig. Niet alleen omdat hij het met Billy doet, maar ik vind hem gewoon geen frisse jongen.

Hij heeft Billy dus gen*kt met een teek op zijn penis Brrr..ja waarschijnlijk wel. Vraag me ook af of hij dat ranzige hoofdbandje ooit wast.
hoe krijgt ruud dat toch voor elkaar een teek op zn piel?! en waarom moest rienk hem bekijken/verwijderen?

maar wat waren rienk en nicolien onder de dekens aan t doen?? en ben trouwens wel nieuwsgierig naar wat haar familie in die brief geschreven heeft gezien ze daarna afstandelijk deed.

ben benieuwd naar patty!
Alle reacties Link kopieren
Het is duidelijk dat Ruud Billy puur voor de sex gebruikt. Ja zij laat het zelf gebeuren. Vindt hem er ook niet fris uitzien trouwens. Waar bossen zijn zijn teken, brr en dan ook nog eentje op je piemel.

Die is zo onder de boxer omhoog gekropen
quote:Jibba schreef op 18 maart 2014 @ 20:36:

[...]

Isabel is genomineerd door die drie trutten die een elitestem hebben gekregen.De boze stiefzusters en -moeder!
Only dead fish go with the flow
quote:MilaDila schreef op 18 maart 2014 @ 20:29:

[...]

Waarom??Geen idee
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Patty gaat Billy met haar neus op de feiten drukken, ben heel bemieuwd wat voor drama dit gaat worden.
quote:MilaDila schreef op 18 maart 2014 @ 20:34:

[...]

Juist wel grappig. Blijkbaar kunnen bewoners op maar weinig sites en weten ze niet hoe ze overkomen op het publiek. Billy snapt niks van haar tegen-stem en begint overal aan te twijfelen.Wat ik grappig vind is dat Rienk de enige is die het wel begrijpt. Die legt direct aan Charlotte uit dat het door het roddelen komt. Zegt ook wel wat over het niveau of Rienk zit stiekem op het internet
Doubt kills more dreams than failure ever will
Crisis tussen Nicoline en Rienk.

Rienk: Jij houdt niet van god dus hou ik niet van jou.

Nicoline is nu heel erg verdrietig. Echt sneu, verdient ze niet.
Rienk vind ik ook echt een eikel.
Soms is Rienk het anti om het anti-zijn. En soms slaat ie precies de spijker op z'n kop. Heel aparte gozer.

Meen je dat nu, van die crisis tussen hem en Nico?

Even bijlezen...
Nou, wat een sukkel die Rienk!!
Andrea, charlotte en Billy vind ik terecht genomineerde. Vind hun alle drie ook de meest onstabiele factor in heel Utopia. Van mij mogen ze eruit, nog liever vandaag dan morgen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Waar lees jij bij Dreamglasses?

Voor Nicoline is het wel beter dat ze er nu achterkomt hoe rigide hij is.
What happened tussen rienk en nico ?
Bij het forum met het uitroepteken.

Ja eens: Rienk is behoorlijk rechtlijnig. Dat is wat mij totaal zou afstoten van hem, maar ergens trekt het Nico aan op een of andere manier...

En ze zijn beiden verliefd geworden op elkaar, dat dan wel...

Nu de vraag: zal de liefde toch sterker zijn dan de strakke opvattingen van Rienk??
Snapte sowieso al niet waarom een ongelovige wetenschapper op zo'n vage reli-gast viel. Rienk lijkt me een erg naar en rechtlijnig mannetje. Nicoline houdt alles open en is zo tolerant als wat.
Toch sneu voor Nicolien. Gelukkig wordt ze goed getroost door de andere vrouwen. Heel apart hoe Rienk denkt.
Rienk is 'n sukkel en neigt ook naar 't hypocriete. Nicolien is 'n beetje naief geweest door zich mee te laten slepen, maar daar komt ze ook wel weer overheen. Zou Joey niet 'n veel leuker type voor haar zijn?
Arme Nico...

http://s64.photobucket.co ... 9-52_zps30a6b69b.png.html
Ik zie geen match tussen Joey en Nicolien eigenlijk... Maar kan aan mij liggen.
Ik denk dat dit toch wel echt de wake up call is voor Nicoline. Ze vond de relatie sowieso al geen goed idee. Nu ze gekwetst is heeft ze ook ervaren waarom het geen goed idee is.

Hoop dat er voor haar een andere leuke man binnenwandelt.

Die foto, ook zo sneu.
Waarom loopt Billy in die vreselijke gouden glitterjurk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven