Mode & Beauty alle pijlers

Primark Rotterdam

19-03-2014 09:07 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Binnenkort wil ik graag een keer naar de primark in rotterdam. Ik hoor veel verhalen dat het hier zo druk is en een gekkenhuis. Is dit op bepaalde tijden? Is dit ook op zaterdagochtend als de winkel net open gaat?

Verschilt het assortiment vaak?

Wil graag lekker veel leuke dingen kopen voor een prikkie. Lukt jullie dat vaak?
Ja Rotterdam is een drama. Ga lekker naar Hoofddorp of Zaandam, veel nettere winkel en veel rustiger.

Daarnaast zou ik sowieso doordeweeks gaan, in het weekend is het een hel. Zeker in Rotterdam.

En soms heb je veel leuks en soms heb je niks.
quote:vlindertje_26 schreef op 19 maart 2014 @ 09:07:

Wil graag lekker veel leuke dingen kopen voor een prikkie. Lukt jullie dat vaak?

Dat zul je heel vaak gaan doen. Want de kwaliteit is om te huilen, dus moet je snel weer lekker veel leuke dingen gaan kopen voor een prikkie.

Alle waarde naar zijn geld enzo.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In Londen is het gekkenhuis, maar als de winkel net opengaat is het veel rustiger. Pas alles, want de maten en het model kunnen anders zijn dan verwacht. Ik slaag vaak voor schoenen en accessoires. Maar shirtjes, bloesjes en broeken hebben een model wat mij noet staat (terwijl ik wel altijd slaag bij de h&m of v&d
Zoetermeer is veel rustiger en netter
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Nou Himalaya, dat is dus lang niet altijd zo. Ik heb ooit een kledingstuk dat ik twee seizoenen daarvoor bij de Zara had gekocht, bij de primark zien hangen. Echt letterlijk dezelfde dus geen namaak.

Niet dat Zara geweldige kwaliteit biedt, maar het is ook zeker geen rommel.
Ik vond het in Zoetermeer ook geen rommel inderdaad.

(wel druk bij de kassa)

Als je gaat voor 1 seizoenen kleden kan je je slag best leuk slaan vind ik bij de Primark

Maar daarna kan het ook echt welk weg

Primark vind ik ideaal voor: sokken, ondergoed, basis shirtjes, sjaaltjes en in scoor ook altijd nog wel een paar broeken
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zelfs Hoofddorp is druk.. Daar staat op zaterdagochtend al een rij voordat ie open gaat.

Maar wellicht is Rotterdam nog veel erger

Je kan het beste gewoon op dinsdagochtend gaan ofzo!
Achterlijk eigenlijk dat zo'n stomme winkel gewoon rijen heeft staan om naar binnen te mogen. In Eindhoven was dat eerder in het weekend de hele dag zo: 1 er uit, 1 er in. Alsof het de hemel is.
Denk dat rotterdam voor mij het dichtste bij is.

Hoef geen kleding die lang mee gaat, ben namelijk aan het afvallen dus wil voor tussen kleding niet veel geld uit geven.

Is zaterdag om half 9 ook al druk daar?

Doordeweeks werk ik of ik zou er na moeten gaan. Hoe is het tussen 17.00 en 19.00 doordeweeks?

Lijkt mij dat het dan al een behoorlijke bende is
De Primark in Rotterdam op zaterdag is mijn beeld van de Hel.

Een keer gedaan en NOOOOOOIT meer!!!
Ze ruimen de hele dag door op Vlindertje, en vullen ook bij. Ik vind Zaandam op koopavond tussen 18.00-19.00 echt heerlijk.
Zoetermeer maandag ochtend 11:00. Prima tijdstip. Veel overzichtelijkere winkel en ruimer dan Rotterdam.
Elke dag is er een! Maak er dus elke dag een feestje van!
In Rotterdam is het inderdaad een gekkenhuis. Maar de kassa's gaan wel snel, ondanks dat er vrijwel altijd een enorme rij staat.

Ik pas nooit omdat er bij de paskamers ook rijen mensen staan te wachten. Terug brengen doen ze niet moeilijk over.

Ik heb meerdere setjes voor mijn dochters gekocht en die zijn nog prima. 1 setje gaat al voor de tweede ronde mee en mijn dochter heeft ook laarsjes die al 2 seizoenen mee gaan.
Zorg gewoon dat ik iets aan heb zodat ik in de winkel kan passen. Met broeken zal het lastiger zijn denk ik.

Hmm beetje balen. Had gehoopt als ik heel vroeg ga op zaterdagochtend dat het dan mee valt.

Maar begrijp dat het altijd drama is.

Maybe gewoon proberen en als het echt niets is kan je weer weg gaan. Nadeel dat ik doordeweeks geen tijd heb, ja of na het werk
In de winkel passen mag niet. Als je het probeert staan ze direct naast je om dat te vertellen
rond etenstijd doordeweeks is het goed te doen hoor Vlindertje.

Ze ruimen regelmatig op dus het is er over het algemeen geen bende.

Ik vind de kwaliteit best oke, sommige shirtjes van 3 euro gaan bij mij al 2 jaar mee.

Tassen gaan bij mij niet zolang mee... maar dat kan ook aan mij liggen ; )
bij de pashokjes is het inderdaad altijd druk.

ik pas ook altijd gewoon in de winkel.
quote:Nemesis. schreef op 19 maart 2014 @ 09:25:

In de winkel passen mag niet. Als je het probeert staan ze direct naast je om dat te vertellen

Ook dat mag in Zoetermeer gewoon hoor

Ok geen broeken en bikini's en zo, maar dat vind ik ook niet zo vreemd

Heel eerlijk?

Ik vind het zelf ook vre-se-lijk irritant als mensen in een drukke winkel uitgebreid staan te passen net voor het rek waar ik bij wil
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oh nou in Rotterdam keken ze me aan alsof ik gek was en werd ik vriendelijk verzocht om ermee op te houden of ik heb gewoon een chagrijnige kut getroffen toen
quote:Nemesis. schreef op woensdag 19 maart 2014 09:29 Oh nou in Rotterdam keken ze me aan alsof ik gek was en werd ik vriendelijk verzocht om ermee op te houden of ik heb gewoon een chagrijnige kut getroffen toenDat sowieso ik zie ook dat zuurpruimmondje voor me die dat zegt: "doe niet"
Adem in, adem uit
Primark Rotterdam is bij mij op loopafstand en zelfs ik mijd die zaak het liefst. Als je zin hebt in een dagje ergenis dan moet je naar de Primark gaan.
Ik snap echt helemaal niks van de hype rondom Primark. Maandje of 2 geleden waren we in Eindhoven, hordes mensen liepen rond met Primarktassen. Had echt verwacht dat het een superzaak zou zijn, dus wij op zoek naar de Primark. Nou, het was een combinatie tussen de C&A, H&M en de Marks&Spencer, maar dan met nog mindere kwaliteit. Met moeite 2 leuke dingetjes gevonden voor zoon, maar het is echt geen winkel waar ik vaker binnen zou lopen.

Dus snap ook niet waarom iedereen zo weg is van deze keten.
Goedkoop NYC. Het blijft Nederland he..
Ja, maar dat geldt ook voor Zeeman, Wibra, C&A. Toch zie ik daar niet honderden mensen massaal met tassen de winkel uitlopen. Of zou het ook komen omdat die net nieuw is en men daarom zo enthousiast is?

Ik vond vooral de afdeling 'accessoires' echt om te janken, nog erger dan H&M.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven