Mode & Beauty alle pijlers

Primark Rotterdam

19-03-2014 09:07 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Binnenkort wil ik graag een keer naar de primark in rotterdam. Ik hoor veel verhalen dat het hier zo druk is en een gekkenhuis. Is dit op bepaalde tijden? Is dit ook op zaterdagochtend als de winkel net open gaat?

Verschilt het assortiment vaak?

Wil graag lekker veel leuke dingen kopen voor een prikkie. Lukt jullie dat vaak?
Schiet me nog te binnen: ik heb een keer op TV gezien, dat Primark (mede) zo goedkoop kan zijn, omdat ze geen cent uitgeven aan marketing. Klopt ook wel want je ziet er nooit reclame van.
Ik ga er ook voor de tassen, oorbellen, sokken en hemdjes heen. Dan is het prima en leuk en lekker goedkoop
quote:tjica89 schreef op woensdag 19 maart 2014 16:17 Ik denk juist dat Primark alsnog winst maakt, ondanks de lage prijzen. Van de H&M staat ook vaak Made in Turkey of Bangladesh in de label. Zo duur is productie niet in die landen.

Ontopic: Op maandagochtend 11 uur is het lekker rustig. Kun je ook normaal naar de paskamers. Weekend en vakanties niet heen gaan! Helaas werkt dat niet zo. Bij chiquere merken staat er ook wel eens made in france, maar dat betekent alleen dat het daar de finishing touch heeft gekregen. Katoen komt gewoon van de arme katoenplukkers en het bewerken wordt voor het grootste deel alsnog toch echt in azie gedaan. Maar je betaalt wat extra door de laatste ronde in bijv Turkije te laten afhandelen zodat het labeltje made in turkey er op kan en niet made in india of Congo bij wijze van spreken.
Ik was vandaag om 12 uur in de primark in Zoetermeer. Was prima te doen. Redelijk druk maar niet zo erg als in Rotterdam. Daar kom ik echt nooit meer. Er komt er ook 1 in Den Haag zag ik.

Je moet altijd wel erg goed naar de maten kijken. De hangertjes geven soms de Spaanse maat aan bijv 38 en dan kijk je in t label en is het 36 Nederland.

Ook vind ik bepaalde kinderkleding raar vallen: voor dikke kleine kinderen. Shirtjes vallen kort maar heel breed.
flower, hoe is de Primark in Zoetermeer? groter of kleiner of hetzelfde als in Rotterdam?
Volgens mij is Zoetermeer iets groter, vooral de kinderafdeling( dacht ik). Weet het niet zeker, maar ik vind Zoetermeer overzichtelijker en netter op een of andere manier. Is ook makkelijk met parkeren. Eerste 3 uur gratis. Bij Alexander niet.
Rotterdam is echt af re raden! Te druk en echt een puinhoop! Alle tijden en dagen wel geprobeerd buiten mijn werktijden om maar blijft rommelig! Zoetermeer is echt veel beter en goedkoper parkeren ?
Ik woon er in de buurt. Ik kom er bijna nooit en je moet ook echt je best doen om mij daar binnen te krijgen. Hele gezinnen komen er op af. Ohja en vooral als de kinderbijslag gestort is, is het 1 en al feest!!! Ga doordeweeks in de ochtend of tussen 6 en 7 in de avond want dan is de primark nog open en de andere winkels zijn half 6 al dicht. Dan is het te doen...
Al in veel Primarks geweest: Almere, Zaandam, Essen, Rotterdam. Laatste veruit de grootste ramp. Essen vond ik TE groot. Almere vlak voor sluitingstijd ideaal. Zaandam super netjes en ruimer opgezet.

Heb een aantal kledingstukken van Primark al ruim 2 jaar aan dus over kwaliteit niets aan te merken.

In t najaar eindelijk 1een in de buurt: Enschede!
Ik vind het echt een verschrikkelijke winkel en word er letterlijk naar van. Ik snap ook echt helemaal niets van de populariteit ervan. Altijd veel te druk, de hele winkel vol met naar aanvoelende goedkope stofjes en trashzooi, het chemische luchtje dat er hangt, kleding zonder enige vorm van snit en van alles straalt de massaproductie zo enorm af. Ik vind het voor Zoetermeer ook geen aanwinst, sinds dat ding er is sta je altijd in de file voor de parkeergarage daar.

Ik snap dat het voor tienermeiden het einde is, maar mij krijg je er met geen 10 paarden meer binnen. Ik betaal liever iets meer om fatsoenlijk te winkelen. Ik vind het ook voor kinderkleding geen aanrader. Overigens houd ik ook niet zo van H&M, maar dat is wel beter te doen dan Primark.
quote:Nemesis. schreef op 19 maart 2014 @ 09:25:

In de winkel passen mag niet. Als je het probeert staan ze direct naast je om dat te vertellen

Vervolgens vertel ik ze dan heel vriendelijk dat ze eerst maar eens voor genoeg paskamers moeten zorgen zodat je geen uur staat te wachten en ga vrolijk verder. Vervolgens lopen ze gewoon weg :P

Inmiddels weet ik welke maat ik moet hebben voor de meeste dingen, dus neem het vaak gewoon mee, eigenlijk altijd past het wel. Of ik zorg dat ik er bij openingstijd sta, maak een snel rondje voor leuke kledingdingen en ga gelijk passen. Zoek daarna pas basiskledingstukken zoals sokken, ondergoed bh's ed. Dat is ook vooral wat ik er haal.

Verder haal ik er vaak goedkope kleding voor zoon van 16 maanden, als het versleten is, is het toch alweer te klein.

Overigens komen wij gemiddeld 1-2x per jaar in Essen en gaan we daar ook altijd even langs. Daar sta je (zelfs voor kerst) een stuk minder lang te wachten. Deze primark is echter wel enorm groot, dus soms wat onoverzichtelijk. Daar wordt overigens overal in het trappenhuis gepast en niemand die er wat van zegt.
Rotterdam is vreselijk ik raad je aan almere en hoofdorp en ja Zaandam veel beter en meer aangevuld.
Nou ben afgelopen zaterdag geweest. Stond er bij open gaan van de winkel en gelukkig was het toen nog niet druk. Eerst alle kleren langs gegaan (lagen nog allemaal netjes) en daarna passen in de paskamers. Tegen de tijd dat we gingen kijken naar accesoires enz begon het al drukker te worden maar niet zoveel last meer van. En wij stonden buiten tegen de tijd dat het echt drukker werd.

Dus conclusie was heel goed te doen zo. Maar je moet er niet zaterdag vanaf 11 uur zijn. Dat is geen succes meer denk ik.

En geslaagd voor wat ik nodig had.

Wat dat betreft ook weinig keuze van primarks bij mij in de buurt. Rotterdam is het dichtste bij en daarna eindhoven denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven