Cadeautips man

18-03-2012 15:16 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
weg
anoniem_146531 wijzigde dit bericht op 23-12-2012 14:35
Reden: verwijderen acc
% gewijzigd
VotesforLeo, helaas zijn er weinig artiesten die hij écht leuk vindt, of zoiets heeft van; oh daar wil ik wel heengaan.

Maar wel bedankt!
quote:sewa09 schreef op 18 maart 2012 @ 15:45:

[...]

Maar ik denk eraan om een activiteit uit te zoeken, aangezien dat toch meer genoemd wordt hier

Avondje parenclub

Weekendje naar een leuke stad

Sauna

Uit eten

Concertkaartjes
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom mogen jullie eigenlijk niet een weekendje weg? Geloof?
Ik heb mijn vriend al tickets voor een musical gegeven en voor afgelopen valentijn treintickets + tickets voor een dierentuin. We zijn ook al samen naar een concert geweest, tot slot doen bioscoopbonnen het hier ook altijd goed. Misschien heb je er iets aan?
Een ballonvaart?

Een helicoptervlucht?

Oh, zie net pas je budget, helicoptervlucht valt daar misschien niet helemaal binnen.
Misschien heb je hier iets aan:

http://www.dagjeweg.nl/actieve-uitjes
Middagje karten en daarna een hapje eten?
Votesforleo; ja wegens geloof en andere omstandigheden.

En de rest van de dames, dank jullie wel, ik zal eens kijken op de sites die genoemd zijn voor een dagje weg, of een leuk chiq diner, en anders een leuke activiteit!
Veel plezier!!
leuke lounge set voor in de tuin.

bbq buitenkeuken

(heb ik zelf nog wel zin aan)
Benieuwd wat het wordt en hoe hij het vond. Laat je het nog weten?
quote:sewa09 schreef op 18 maart 2012 @ 16:01:

Votesforleo; ja wegens geloof en andere omstandigheden.Andere omstandigheden? Hij is getrouwd met iemand anders?
N**ken kan ook achter de strobalen op de kartbaan, hoef je geen weekendje voor weg.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Thanks ladies! En VotesforLeo, speciaal voor jou laat ik het weten haha!

@yvonjaspers, misschien omstandigheden die privé zijn en die ik hier niet hoef te vermelden? Ben een monogaam persoon, asjeblieft zeg, getrouwd met iemand anders, hahaha
Hahahaha snoesje!
Je hebt best een ruim budget, daar kan je dus best wat leuks voor doen (of meerdere dingen van kopen). Vorig jaar heb ik mijn man een e-reader en een gitaar cadeau gedaan. was iets van 350 euro totaal.

Verder:

-complete serie op dvd (bijv. 24, band of brothers of andere 'mannenseries'

-verwenpakket met wijn/drank, boek, cd, geurtje, massage olie, verzorgingsproducten (die van mij vindt de producten van Rituals bijv, heel fijn) etc. Ook afhankelijk wat hij verder leuk vindt (bijv. duurdere olijfolie uit een kookwinkel, kookboek als hij graag kookt). En hem daarnaast uit eten nemen

-als hij een iphone heeft is een wekkerradio voor de iphone of een box voor de iphone een idee, staat ook mooi voor in huis en mannen houden van gadgets

-spelcomputer (wii, playstation o.i.d), of als hij dat al heeft nieuwe spellen of toebehoren.

Zoiets misschien?
@mamavanella

Series kijkt hij niet echt, maar daardoor heb je me wel op het idee gebracht om een aantal leuke films te halen (en samen te kijken)

Verwenpakketje is inderdaad een heel leuk idee. Ik neem dan een aantal verzorgingsproducten. Ik zal dan eens kijken welke merken, en zal ook even langs Rituals gaan. En eventueel een fles drank.

Hij kookt heel weinig en spelletjes speelt hij niet, noch op de wii, noch op de ps (GODZIJDANK :p!)

Super, bedankt!
spam
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 24-03-2014 23:03
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
Dit is een topic van 2 jaar oud..
quote:Lulu62 schreef op 19 maart 2014 @ 12:03:

Dit is een topic van 2 jaar oud..excuus, ik zocht op google en kwam hier uit..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven