verhuisdozen

26-02-2009 14:05 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie weet waar je de goedkoopste verhuisdozen kan kopen?

heb marktplaats enzo al geprobeerd
quote:Tia Dalma schreef op 26 februari 2009 @ 15:57:

Melt, ook ik heb mijn verhuisdozen op Marktplaats gekocht.

Krijg 14 pagina's hits op 'verhuisdozen' in heel NL. Wat is er precies niet gelukt? MP is echt heel erg goedkoop als je om de hoek bij een particulier voor een euro per stuk zo'n stevige doos (vaak dubbel golfkarton) koopt hoor, en vaak nog prima in orde.

hier in de omgeving heb je ze niet...en opsturen is vaak duurder dan het waard is volgens de mensen van mp

maar de tip van de bananen dozen neem ik zeker weten mee
Werk je (of je man) niet bij een bedrijf waar spullen aangeleverd worden in dozen? Kan je vragen of ze die apart houden!
He Meltje, ik wilde mijn verhuisdozen deze week nog op marktplaats te koop aanbieden. Ik woon in Amsterdam.
Die van de Hornbach zijn een slag of twee groter dan die van Praxis en Gamma ed, werkt veel prettiger!
Bij citybox zijn ze 10 voor 10 euro.
Hier ook: bananendozen! Heel stevig, gratiesjjj en groot.
Peas on earth!
Waar woon je, welke omgeving?
DTEEZ!
Bananendozen!

Wij zijn net verhuisd en hebben er in de weken ervoor tig verzameld (gewoon bij verschillende supermakten gevraagd of ze er wat apart wilden leggen). Tis dat we de meeste nog niet uitgepakt hebben, anders had je ze mogen hebben.

Verder had ik een stuk of 10 'echte' verhuisdozen, maar die hadden ze op mijn werk over (vervangingswaarde ¤ 2.50 stond erop). Ik heb de aanbiedingen bij de Gamma en de blokker ook wel gezien, maar vond dat erg kleine doosjes. De mijne waren qua grondoppervlak even groot dan een bananendoos alleen wat hoger.
Voor kleding: Ik las hier ergens pas de tip om bij winkels te gaan vragen naar dozen.
Ik heb ze gewoon bij een particulier gekocht die zelf verhuisd was. Ze gaan ook gewoon weer op marktplaats want ze zien er nog goed uit. Verder hadden we zelf al wat dozen bij de praxis gekocht.
https://www.beeboxx.nl/prijzen/

Ook handig; dozen huren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://verhuisdoos-huren.nl/tarieven
http://verhuisdozen.blogs ... n-verhuisdozen-huren.html
Verhuisdozen huren of verhuisdozen kopen ?

Voor beide opties is iets te zeggen of anders gezegd heeft zijn voor en tegens.

Verhuisdozen huren heeft als voordeel dat je na de verhuizing niet met een stapel dozen blijft zitten. Het nadeel ervan is dat je binnen een bepaalde periode de verhuisdozen weer leeg moet hebben, dus er is een bepaalde tijdsdruk, terwijl het hele verhuizen al een stressvolle bezigheid is.

Verhuisdozen kopen heeft dus als voordeel dat die tijdsdruk er niet en je in je eigen tempo alles kunt uitpakken. Tevens is het voordeel dat je verhuisdozen op zolder kan laten staan die je niet hoeft uit te pakken, dus je hebt gelijk verhuisdozen voor opslag. Nadeel is dat je achteraf met een stapel karton zit.

Wat zijn de kosten van een verhuisdoos ?

Verhuisdozen varieren nogal in prijs, terwijl hier de slogan opgaat duur is persé niet beter!

De reguliere bouwmarkten verkopen verhuisdozen veelal voor rond de ¤ 2,-, hiervoor krijg je een standaard verhuisdoos van enkelgolfs karton, zelfsluitend en met handvatten. Een gemiddeld gezin heeft al snel 50 tot 100 verhuisdozen nodig dus al met al best prijzig.

Verhuisdozen huren kan voordeliger zijn. U huurt al een sterke dubbelgolfs verhuisdoos met handvatten voor 5 weken voor slechts ¤0,50 / verhuisdoos.

Verhuisdozen-online heeft tevens verhuisdozen in het assortiment die u koopt voor slechts ¤0,99. Dit zijn supersterke dubbelgolfs verhuisdozen in meerdere maten. Een andere maatvoering dan de standaard verhuisdoos maat 48x32x36 kan erg handig zijn voor bijvoorbeeld boeken, of juist groot volume huisraad als pannen en schalen.

Nog handiger is een compleet verhuispakket aanschaffen. Verhuisdozen en handig inpakmateriaal.

U koopt bijvoorbeeld 50 verhuisdozen en kunt hierbij uit een verdeling van vier verschillende formaten kiezen denkt u daarbij aan;

•een extra grote doos voor textiel, beddengoed, speelgoed tenslotte allemaal licht van gewicht.

•een grote doos voor grotere huisraad bv pannen / schalen uit de keuken.

•een standaard verhuisdoos voor allerlei gangbare huisraad

•een kleinere verhuisdoos voor boeken, dvd's, cd's, glaswerk.

Verhuisdozen huren of verhuisdozen kopen ?

U kiest voor verhuisdozen huren als u weinig rompslomp wilt en zeker weet dat u na de verhuizing snel alles opgeruimt wilt hebben.

U huurt al een verhuisdoos bij verhuisdozen-online vanaf slechts ¤ 0,30 / week en desgewenst voor slechts ¤10 weer bij u thuis opgehaald. Geen gedoe, geen rompslomp.

U gaat voor het kopen van verhuisdozen als u in eigen tempo na uw verhuizing alles wilt uit pakken en tevens graag verhuisdozen kunt gebruiken voor bijvoorbeeld opslag op zolder.

Bij verhuisdozen-online kunt u hiervoor voordelig complete verhuispakketten aanschaffen. Supersterke dubbelgolfs verhuisdozen in diverse formaten en allerlei handig inpakmateriaal voor uw verhuizing in één compleet verhuispakket.
Ik denk dat TO inmiddels wel verhuisdozen heeft gehad, het topic dat tjapco omhoog trekt met zijn reclame is inmiddels vier jaar oud.
Denk dat ze dan weer gaat verhuizen
Niet geschoten is altijd mis
Action ca 50x30x30, ¤ 1,05 per stuk. Heb deze laatst gekocht ivm verhuizing en zijn hartstikke stevig. Hema heeft ze ook maar iets duurder.
quote:pixiemorgan schreef op 19 maart 2014 @ 15:21:

Ik denk dat TO inmiddels wel verhuisdozen heeft gehad, het topic dat tjapco omhoog trekt met zijn reclame is inmiddels vier jaar oud.r

Pfff zie het nu pas....
quote:pixiemorgan schreef op 19 maart 2014 @ 15:21:

Ik denk dat TO inmiddels wel verhuisdozen heeft gehad, het topic dat tjapco omhoog trekt met zijn reclame is inmiddels vier jaar oud.Ah, er is een spambericht verwijderd! Ik vroeg me al af waarom BGB opeens spontaan verhuisdozen was gaan googlen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven